Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suihkussa pissaaminen ei ole hyväksyttävää?

Vierailija
16.03.2014 |

Mä pissaan joka kerta kun olen suihkussa ja olen opettanut myös lapsenikin siihen. Miehenikin on jo hyväksynyt sen ja liruttaa samalla kun peseytyy.

Siinähän säästää vettä kun ei tarvi vetää vessaa eikä se kusi siellä haise kun ei ruiski ympäriinsä.

Jos kaikki pissaisivat suihkussa, niin vettä säästyisi huomattavat määrät.

Kommentit (195)

Vierailija
41/195 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsa auttaa myös palovammoihin.

Vierailija
42/195 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun meidän kissoilla oli maha kuralla he osasivat pesuhuoneessa ollessaan käydä asioilla lattiakaivon päällä. Tämä oli minun mielestä viksua,mutta ihmiset jotka kusevat suihkuun  eivät. tuntuuko mukavaltakun valuupitkin kinttuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/195 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:56"]

"Virtsa on normaalisti steriiliä eli se ei sisällä bakteereita." t. Terveyskirjasto

Ainut haitta on siis lähinnä ihmisten mielikuvissa (ja hajussa, jos ei lattiaa pese säännöllisesti). Itse pissaan suihkussa siinä samalla, kun vaikka vaahdotan tukkaa eli ei mene vettä hukkaan.

[/quote]

Et ilmeisesti pese käsiäsi käytyäsi virtsalla? Jos kusi on steriiliä, niin sähän vain likaat kätesi lilluttamalla niitä vähemmän steriilissä nesteessä eli vedessä?

Oikeesti jotenkin tosi huvittavaa se, että täällä vähän väliä paheksutaan hulluna ihmisiä, jotka laiminlyövät käsihygienian wc-käyntien yhteydessä, mutta sitten surutta kuseskellaan pitkin kinttuja ja lattioita...

Vierailija
44/195 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuseksin mieki. Ei se mitään haise.

Vierailija
45/195 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjua en jaksa lukea, mutta... ei helvetti näitä taliaivoja, jotka valittaa kusen roiskumisesta ja imeytymisestä ties minne. Samalla tavalla teidän rasva, hiki, lika, rähmä, kakkabakteerit ja menkkaveret siellä suihkussa lentää pitkin seiniä ja imeytyy saumoihin. Miksi olette valinneet juuri virtsan saastaiseksi? Tunnepohjaisista syistä? Uskonnon takia?

Vierailija
46/195 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miekii pissin,sinnehän se veen mukana menee lattiakaivoon.

Vierailija
47/195 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksi ei samalla vaikka keittiön altaaseen. Se on parempi paikka, kun ei ole niitä huokoisia laatansaumasuaineitakaan siellä. Ja sateella sadevesikaivoon kadulla.

Vierailija
48/195 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissakin?

Vierailija
49/195 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se paskanvääntö kuuluu tehä pönttöön,joten älähän liioittele.

Vierailija
50/195 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain oli aiheesta ja siinä nimenomaan suositeltiin pissaamaan suihkuun. Säästää vettä. En silti tee niin kuin TODELLA harvoin

Vierailija
51/195 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuka kieltää? Kai sitä omassa suihkussa saa tehdä mitä huvittaa! Itse kai ne sotkutkin siivotaan.

Vierailija
52/195 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:24"]

ehkä se paskanvääntö kuuluu tehä pönttöön,joten älähän liioittele.

[/quote]

Aijaa, ja pissa kuuluu tehdä lattiakaivoon? Kiva kun kerroit mullekin.

Vierailija
53/195 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:22"]

Tai miksi ei samalla vaikka keittiön altaaseen. Se on parempi paikka, kun ei ole niitä huokoisia laatansaumasuaineitakaan siellä. Ja sateella sadevesikaivoon kadulla.

[/quote] Miksi tehdä asioista noin hankalia? Suihkussa samalla kun hieroo shampoon päähänsä, niin antaa pissan tulla. Siinä se valuu veden mukana lattiakaivoon.

AP

Vierailija
54/195 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Jos kaikki 5,5 miljoonaa suomalaista pissaisivat aamuisin suihkuun, niin säästyisi 5,5 miljoonaa vessanvetokertaa joka päivä. Hirvittävä määrä vettä.

Vierailija
55/195 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan enkä häpee.

Vierailija
56/195 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi virtsa värjää vessanpytyn, vaikka heti vetää, mutta ei aiheuta mitään ongelmaa suihkussa? 

Vierailija
57/195 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meill ainakaan vessanpytyt värjäänny yhtään mistään. Ja pissaan aina suihkuun. Meillä on muovimatto, en mitään saastasta klinkkeriä huolisikaan, sinnehän sitten imeytyis kaikki jalkasienet, kuukautisveret, räät, hiet....

Vierailija
58/195 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pissaan mutta muulta perheeltä salaa.. ;)

- Lady

Vierailija
59/195 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä teillä, kuseskeleva perhe, haiskahtaa pesuhuoneessa? Vain nuohoatteko joka suikussa käynnin jälkeen tilan voimakkailla pesuaineilla? Voihan se kyllä olla niinkin, että nokkanne on niin tottunut lemuun, ettette edes huomaa sitä.

Vierailija
60/195 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen synnytyksen jälkeen mua paikattiin alapäästä isosti ja syvältä. Tikkejä oli koko värkki täynnä. Pissaaminwn oli yhtä helvettiä, kunnes kätilö ehdotti että menisin suihkuun pissalle. Siinä ei tullut sitä kipu painetta samalla tavalla kuin pytyllä istuessa ja pystyin hyödyntämään lämmintä vettä rentouttaakseni kireää ja kipeää alapäätä. Tein kotonakin pissat suihkussa kunnes uskalsin pytylle. Ulostin kuitenkin pyttyyn, mutta Se ei kirvellyt!