Miksi suihkussa pissaaminen ei ole hyväksyttävää?
Mä pissaan joka kerta kun olen suihkussa ja olen opettanut myös lapsenikin siihen. Miehenikin on jo hyväksynyt sen ja liruttaa samalla kun peseytyy.
Siinähän säästää vettä kun ei tarvi vetää vessaa eikä se kusi siellä haise kun ei ruiski ympäriinsä.
Jos kaikki pissaisivat suihkussa, niin vettä säästyisi huomattavat määrät.
Kommentit (195)
Minä pissaan lattiakaivoon aina kotona ollessani, siinä samalla saa alapään kätevästi pesastua. Teen alapesun myös aina kakalla käytyäni. Tulee paljon puhtaampaa jälkeä, kuin pelkällä paperilla pyyhittäessä.
Hän varmaan tarkoitti, ettei tunge sitä suihkukapulaa sisälle asti ja pese sieltä. Niinkö sinä teet?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 06:56"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:36"]
no alapään voi vestä tamponin ollessa sisällä, ei kai kukaan muutenkaan emätintään pese. Ja lisäksi tamponin vaihdon yhteydessä voi käyttää käsisuihkua pöntöllä. Ei mulla ole mitään verta alakerrassa menkkojen aikaan muualla kuin tamponissa ja se on emättimessä.
[/quote]
Et siis pese menkkojen aikana veristä emätintäsi kun käyt suihkussa. Hyi olkoon olet kuvottava. Et varmaan edes itse enää edes haista omaa löyhkääsi.
[/quote]
en koskaan pese emätintä, ainoastaan ulkosynnyttimet. Sulla taitaa olla anatomia hakusessa.
[/quote]
Ööö...mitä helvettiä??!! Haudot tamponia emättimessä etkä koskaan pese??? Yöh...mahtaa aikamoiset bakteeri- ja sienikasvustot olla siellä sinulla.
[/quote]
Eihän se vesikään mene suoraan lattiakaivoon, vaan leviää ympäriinsä. Mikä saa kuseksijan uskomaan, että se virtsa menee sinne lattiakaivoon ihan näppärästi?? Lisäksi sitä voi jäädä seisomaan siihen lattiakaivoon, sillä eihän lattiakaivo tyhjene kuin siihen putkeen saakka. Muutenhan siellä on vettä. Tai vettä ja kusta ilmeisesti toisten tapauksessa.
Todellakin pissaan lattialle. Myös uimahallissa. Ja jos altaassa tulee hätä pissaan sinne
eikö kauhistelijat tiedä, että pissa on steriiliä ja puhdasta? monet on selvinneet hengissä sitä juomalla. paska on sitten asia erikseen.
Komppaan tuota 151 kirjoittajaa. Ja meduusan pistoon virtsa on oiva ensiapu, jos ei ole etikkaa heti saativilla.
Kyllä pissaan seisaalteen eikä se nyt mitenkään ympäri seiniä mene kun tähtää sinne lattiakaivoon ja vettähän tulee suihkusta samaa aikaa ei ole ikinä haissut varsinkin kun heti kuitenkin peseytyy. Mikä tässä nyt on niin kamalaa
Onpas täällä nyt keskustelu. Mutta te pissakammoiset miten te vauvan pyllyn pesette?
Jos tulee hätä kesken suihkun, kusen lattiakaivoon. Mies ei tosin tiedä tästä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:16"]Mä kusen aina suihkuun ☺
[/quote]
Samoin, säästän luontoa, eikä haise :)
N21
En halua mennä paljasjaloin kuselle haisevaan suihkuun. Se nimittäin haisee, väittäkää ihan mitä haluatte.
Kusen aina suihkussa käydessä, mutta vain kotona. Tekisi mieli kusta kuntosalillakin, ajattelen siellä omaa turvallisuutta ja muiden hyvinvointia. Opin sen iltalehden uutisesta jossa sanottiin naisten harrastavan tätä. Saitte ylipuhuttua.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:23"]
uimahallissakin?
[/quote]öö totta kai :D Miks sitä suotta nousemaan vessassa käymään?
muistan ku olin ylä-asteella ja meillä oli uintia, ryhmässä oli 30 oppilasta ja pukuhuoneessa tuntien jälkeen joku kysy et "haisiko teidänki mielestä altaalla kusi"? niin moni alkoi nauramaan ja lopulta 18 oppilasta tunnusti että oli liruttanut altaaseen xD
kesällä järveen voi tehä kakatkin.
[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 13:59"]
Komppaan tuota 151 kirjoittajaa. Ja meduusan pistoon virtsa on oiva ensiapu, jos ei ole etikkaa heti saativilla.
[/quote]niinpä! frendeissäkin monicaa pisti meduusa ja lopulta joey pelasti tilanteen pissaamalla monican päälle
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 17:29"]En halua mennä paljasjaloin kuselle haisevaan suihkuun. Se nimittäin haisee, väittäkää ihan mitä haluatte.
[/quote]
Mistäs tiedät kuinka teillä kotona joku päästelee suihkussa samalla ;)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 14:32"]
Olen samaa mieltä. Jos kaikki 5,5 miljoonaa suomalaista pissaisivat aamuisin suihkuun, niin säästyisi 5,5 miljoonaa vessanvetokertaa joka päivä. Hirvittävä määrä vettä.
[/quote]viilaan pilkkua, mutta suomen 5.5stä miljoonasta asukkaasta kaikki ei pissaa pönttöön... mieti niitä vauvoja ja taaperoita jotka on vaipoissa tai vanhuksia jotka on vaipoissa?
"Virtsa on normaalisti steriiliä eli se ei sisällä bakteereita." t. Terveyskirjasto
Ainut haitta on siis lähinnä ihmisten mielikuvissa (ja hajussa, jos ei lattiaa pese säännöllisesti). Itse pissaan suihkussa siinä samalla, kun vaikka vaahdotan tukkaa eli ei mene vettä hukkaan.
Minä pissasin aina ja opetin poikaystävänkin pissaamaan, kunnes kylppärissä alkoi haista. Ilmeisesti ei valutettu tarpeeksi vettä sen jälkeen, eikä vesilukon vesi vaihtunut kokonaan. Nykyisin en enää pissaa, se haju oli karmea
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 15:36"]
no alapään voi vestä tamponin ollessa sisällä, ei kai kukaan muutenkaan emätintään pese. Ja lisäksi tamponin vaihdon yhteydessä voi käyttää käsisuihkua pöntöllä. Ei mulla ole mitään verta alakerrassa menkkojen aikaan muualla kuin tamponissa ja se on emättimessä.
[/quote]
Et siis pese menkkojen aikana veristä emätintäsi kun käyt suihkussa. Hyi olkoon olet kuvottava. Et varmaan edes itse enää edes haista omaa löyhkääsi.
[/quote]
en koskaan pese emätintä, ainoastaan ulkosynnyttimet. Sulla taitaa olla anatomia hakusessa.
[/quote]
Ööö...mitä helvettiä??!! Haudot tamponia emättimessä etkä koskaan pese??? Yöh...mahtaa aikamoiset bakteeri- ja sienikasvustot olla siellä sinulla.