Missä iässä vedit viimeiset kunnon kännit
Kommentit (50)
Täällä kanssa yksi joka rakastaa kännissä olemista. Toissa päivänä ja eilen tuli oltua kunnon hönössä ja hauskaa oli, krapulaa mulle ei tule muuta kun hieman janottaa. N30
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 16:27"]
17v. Sen jälkeen olen osannut hoitaa juomisen siten että loppuun asti on kivaa ja pysyy omilla jaloillaan eikä oksenna.
[/quote]
Vedin eilen kunnon kännit, mutta en oksentanut tai kaatuillut. En myöskään nolannut itseäni tai kadu mitään. Ikää 35 ja äiti-ihminen olen.
[/quote]
No - mulla ei ole tarvetta edes vetää kännejä. Juon mutta sivistyneesti enkä kaipaa humalan tunnetta. Kokeilut ja kännäilyt kuuluu teini-ikään.
Eilen vedin, olen 39. Aion vetää sellaisia ajoittain elämäni loppuun asti, se on kivaa :)
31-vuotiaana n. 3 vuotta sitten vedin työpaikan pikkujouluissa kunnon koomat. Hävettää vieläkin ja olen vannonut, etten ikinä enää juo sillä tavalla (sekaisin kaikkea ja kuin sieni).
N. 19 vuotta sitten eli 29-vuotiaana tai olisiko ollut jo 20-vuotta sitten. En ole ollut kännissä sitten lasten syntymän.
41-vuotiaana. Aikaa tästä kaksi päivää. Viikon päästä sitten taas uudestaan.
Olen 29 ja viimeiset pahat kännit vedin 25-vuotiaana. Tapahtui niin paljon noloa, etten enää ikinä juo niin pahasti. Kohtuukäyttö on parasta, kirkkaat viinat pitää unohtaa kokonaan.
Viimeisimmät, mutta tuskin viimeiset oli tuossa marraskuussa eli 39-vuotiaana. Ei mitään älytöntä meininkiä, mutta naisten kesken tuli kaverin mökillä otettua yksi jos toinenkin pullollinen viiniä.
Viimeksi join itseni krapulahakuisesti perinteiseen känniin vuonna 2009 heinäkuussa. Olin silloin 28v. Sen jälkeen olen lähinnä maistellut yhden tai pari mietoa silloin tällöin. Krapulassa ei ole kiva hoitaa pikkulapsia, siksi en juo kuin taidolla.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:06"]
N. 19 vuotta sitten eli 29-vuotiaana tai olisiko ollut jo 20-vuotta sitten. En ole ollut kännissä sitten lasten syntymän.
[/quote]
Mistä syystä olet ollut ilman noin pitkän aikaa?
25v.
Nyt ikää 34v. Ensin lopetin kokonaan ja nykyään juon "sivistyneesti" lasin pari viiniä max kaks kertaa kuussa.
19-vuotiaana fuksiaisissa. Sen jälkeen en ole juonut humalaan asti ja nykyään vältän hiprakkaakin. Yksi lasillinen ruoan kanssa on juhlissa ok.
36 vuotiaana pari päiväää sitten. En muista mitä olen tehnyt ja nyt kaikki todennäköisesti vihaavat minua. Ei mennyt ihan nappiin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 19:06"]
[/quote]
Mistä syystä olet ollut ilman noin pitkän aikaa?
[/quote]
No hän on tehnyt lapsia 20 vuotta eli nyt alkaa olemaan 23 lasta lakkarissa.
Kunnon känneista taitaa olla jo pari vuotta. Tykkään maistella erikoisoluita, mutta nykyään saan jo muutamasta kaljasta pelottavia oireita kuten epäsäännöllisiä sydämentykytyksiä, joten voi olla, että mun osalta kunnon kännit on vedetty. Eipä sillä että tekisi juuri mielikään. Ikää 32.
50 v. Semmoiset oksennus-sammumis-kuolemakrapula kännit n. 25 v. Nykyään olen almost absolutist, AA.
Viimeksi taisi olla puolisen vuotta sitten 33-vuotiaana. Eivät toivon mukaan olleet viimeiseni.