Mikä on turvallinen annosmäärä vanhemmille, ketkä tulee syömään lastensa kanssa ravintolaan?
Kaverini kertoi , että oli nähnyt pariskunnan tilaavan 2 viinipulloa ( lapset oli mukana, 1 vauva ja 2 x n . 3-5 vuotiaita)
Juotuaan ne, niille tuotiin lisää olutta. Ei mennyt kauan kun pariskunta jätti lapset sisään ja lähti ulos tappelee. Henkilökunta oli soittanut poliisit paikalle.
Kommentit (15)
Itse en käytä alkoholia kun onen lapsen kaa, joskus hyvin harvoin voin ottaa 12 cl punaviiniä ruoan kanssa, kun ollaan ravintolassa kahdestaan
Itse en käytä alkoholia kun onen lapsen kaa, joskus hyvin harvoin voin ottaa 12 cl punaviiniä ruoan kanssa, kun ollaan ravintolassa kahdestaan
Mä mietin otsikkoa pitkään, että miettikö ap onko 150 g vai 200 g:n pihviannos sopiva vanhemmille ja paljonko saa syödä perunoita.
Onkohan mussa joku vika, kun en osaa ajatella alkoholia heti kun puhutaan annoksista ja ravintoloista?
Paskimpia otsikoita vähään aikaan.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 13:30"]
Fiksu tajuaa mistä on kyse.
[/quote]
Ei otsikon perusteella.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 13:30"]
[/quote]
Ei otsikon perusteella.
[/quote]sä taidatkin olla fiksun vastakohta
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 13:30"]
[/quote]
Ei otsikon perusteella.
[/quote]sä taidatkin olla fiksun vastakohta
[/quote]
Otsikon perusteella saa sen kuvan, että pitäisi rajoittaa vanhempien ruuan määrää.
Voisit yrittää päästä sinne Putoukseen
Ei pisaraakaan kun ollaan lasten kanssa oli sitten kotona, kylässä, turuilla ja toreilla.
Mietin tässä , et onko 1 annos sitten se turvallinen määrä mulle vanhemmille , ketkä tulee syömään ladten kanssa ravintolaan.?