Söin 500g nakkeja+ 200g suklaata
Kommentit (26)
Aikamoinen määrä nakkeja, mutta surkean vähän suklaata.
Monen päivän yksinkertaisella ja ihan liian terveellisellä ruoalla elämisen jälkeen söin tänään Fazerin 200 gramman pähkinäsuklaalevyn seitsemässä minuutissa. Pari tuntia myöhemmin meni toinen samanlainen yhtä nopeasti. Nyt ei enää tee mieli.
Syömähäiriöitä minulla ei ole, mutta joskus iskee kauhea pähkinäsuklaahimo.
Vierailija kirjoitti:
Napsahtiko nakkien kuori ihanasti puraistessa? Oliko niiden kanssa mitään lisuketta?
Napsahti. Olivat juustonakkeja. Lisukkeena väkevä kotisinappi ja felix ketsuppi.
Ap
Ruokavaliostasi en olisi huolissani, mutta se, että katsot tarpeelliseksi tulla vauva-palstalle ilmoittamaan sen kaikelle kansalle, niin se panee vähän miettimään....
Vierailija kirjoitti:
2500 kaloria.
So?
Vierailija kirjoitti:
Ruokavaliostasi en olisi huolissani, mutta se, että katsot tarpeelliseksi tulla vauva-palstalle ilmoittamaan sen kaikelle kansalle, niin se panee vähän miettimään....
Tällä palstalla yleistä tuo, että tullaan kertomaan syömisistään, jokainen syökööt mitä haluaa, mitä se muille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
2500 kaloria.
Nakit ovat yllättävän vähäkalorisia. Jos siis ovat suurimmaksi osaksi lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirvelikö väkevä sinaappi takapyypyyssä?
En syö takapyypyn kautta.
Ap
En ymmärrä mikä siinä suklaassa maistuu niin hyvälle?
Minä söin kymmenisen nakkia ja parisataa grammaa perunasalaattia.
Kaapissa olisi pari x-tran suklaalevyä, pitäisköhän?
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä et ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Minä söin kymmenisen nakkia ja parisataa grammaa perunasalaattia.
Kaapissa olisi pari x-tran suklaalevyä, pitäisköhän?
Pitäisi :) mulla on mutakakku ja vaniljajäätelöä pakkasessa. Kohta otan ja katson Alienist -sarjaa Netflixistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä et tykkää suklaasta, niin anna muiden syödä sitä jos haluavat...
Napsahtiko nakkien kuori ihanasti puraistessa? Oliko niiden kanssa mitään lisuketta?