Nolottaako teitä jos teillä käyvät huomaamat parisängyn?
Siis jos sukulaiset ja tutut kylässä, monelle tulee varmaan siitä parisängystä sitten mieleen ajatuksia, että "tossa ne sitten panee" jne.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:21"]Mulla on parisänky ja asun yksin! Miettikää miten noloa! Kaikki vierailijat ajattelevat, että tuossa se sitten makaa siveettömissä puuhissaan jonkun panon kanssa sen sijaan, että olisi kunnollisesti kapeassa vanhan piian sängyssä :(
[/quote]
Minä asun yksin ja minulla on KAKSI parisänkyä. Iik! Vieraat ajattelee, että yksi mies makkarissa ja toinen vierashuoneessa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:20"]
Meillä on kaksi parisänkyä, eri huoneissa. Saavat vieraat arvailla, että kummassa sängyssä ne lapsi on tehneet. Eikä ne ikinä keksi, että esikoinen tehtiin keittiön pöydällä ja kuopus kuistilla. Oikein hyvmyilyttää, kun siinä istutaan kahvilla eikä kukaan arvaa, mitä on pöydällä ollut tarjolla.
[/quote]
;)
Jokaikinen ihminen tällä planeetalla on saanut alkunsa SEKSISTÄ. Myös keinohedelmöitetyt, mitenkäs se sperma oltaisiin muuten saatu ulos kuin masturboimalla. Ajattele sitä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:52"]
Joo ja nolottaa ostaa paskapaperia
[/quote]
Vitturättejä (miesten suusta kuultua) on kiva ostaa joka kerta ;)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:52"]
[/quote]
Vitturättejä (miesten suusta kuultua) on kiva ostaa joka kerta ;)
[/quote]
Paskapaperia käyttää kaikki, eikä sen ostamisessa ole naisena mitään ongelmaa. Paitsi jos joku vielä sairaalloisuudessaan miettii sitä vitun pyyhkimistä. Tai että onpa löysä perä akalla kun noin paljon paskapaperia menee.
Meillä vieraat ei yksinkertaisesti tule meidän makkariin. En tajua miksi niiden tulis sinne päästä,se on meidän omaa aluetta. Olkkari,keittiö,parveke,vierasmakkari on ns.vapaata aluetta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:21"]Mulla on parisänky ja asun yksin! Miettikää miten noloa! Kaikki vierailijat ajattelevat, että tuossa se sitten makaa siveettömissä puuhissaan jonkun panon kanssa sen sijaan, että olisi kunnollisesti kapeassa vanhan piian sängyssä :(
[/quote]
Minä asun yksin ja minulla on KAKSI parisänkyä. Iik! Vieraat ajattelee, että yksi mies makkarissa ja toinen vierashuoneessa.
[/quote]
Ja sit käyt vuorotellen panemassa niitä molempia! Voi miten NOLOA!
t. Parisängyllinen sinkku