Nolottaako teitä jos teillä käyvät huomaamat parisängyn?
Siis jos sukulaiset ja tutut kylässä, monelle tulee varmaan siitä parisängystä sitten mieleen ajatuksia, että "tossa ne sitten panee" jne.
Kommentit (28)
ei nolota sillä kyllä ne tietää että meillä on sellainen. lapsista vain yksi on tehty sängyllä, muut sohvalla. eli sohvalla kahvitellessa voisi vähän myhäillä ;) mutten jaksa. ihan normaalia hinkata sukuelimiä sisäkkäin. melkein kaikki tekee sitä.
Siis............................ mitä?
Joo. Kaikista kamalinta on, jos joku arvaa, että meidän vauva on saanut alkunsa siinä samassa sängyssä.
Siis mitä? Vielä nolompaa, jos ei olisi parisänkyä, vaan kahdelliset erilliset sängyt. Sitten tuttavat ainakin ajattelisivat, onko suhteessa jotain vikaa. Parisängyt kuuluvat ihan normaaliin elämään.
Kulutettu aihe tää "nolottaako"...
Meillä on kaksi parisänkyä, eri huoneissa. Saavat vieraat arvailla, että kummassa sängyssä ne lapsi on tehneet. Eikä ne ikinä keksi, että esikoinen tehtiin keittiön pöydällä ja kuopus kuistilla. Oikein hyvmyilyttää, kun siinä istutaan kahvilla eikä kukaan arvaa, mitä on pöydällä ollut tarjolla.
Mun mielestä olisi todella noloa, jos meillä pariskuntana olisi omat erilliset sängyt, ja joku huomaisi ettei nukuta samassa sängyssä. Sitten ne sukulaiset ja tutut miettisivät että eikö nuo harrasta seksiä, tai eikö ne rakasta toisiaan vaikka ovat naimisissa ja lapsiakin on.
Mulla on parisänky ja asun yksin! Miettikää miten noloa! Kaikki vierailijat ajattelevat, että tuossa se sitten makaa siveettömissä puuhissaan jonkun panon kanssa sen sijaan, että olisi kunnollisesti kapeassa vanhan piian sängyssä :(
No ei nolota..miksi nolottaisi? Kerran eräs kaverini ja hänen miehensä pyysivät lupaa käydä pa*****sa meidän sängyssä. En antanut lupaa :o
Se mua vasta nolottaakin jos joku näkee että meillä on sauna, tietysti ne ajattelee että "siellä ne sitten istuu perse paljaana hikoilemassa".
Meillä vieraat näkee vessan oven ja tietty ne miettii, että tuolla sitä suolta ja rakkoa tyhjennetään. Kamalan noloa!
Mua nolottaa meidän vessa! Vieraat varmaan ajattelee että "Tuolla ne sitten istuu ähkimässä ja pinnistelemässä, ja tuonne pönttöön plumpsahtaa niiden kakkapökäleet!"
ja lisäksi tosi noloa on myös suihku! Vieraat varmaan katselee ja miettii, että tuolla ne seisoo alasti vesisuihkun alla ja hinkkaa itseään saippualla. Ja sitten tuossa suihkun hyllyllä on vielä rouvan venuskin että sillä se varmaan hinkkaa karvoja kainaloista ja sääristä ja PILLUSTAKIN! APUA miten noloa!
Ei se niinkään. Mutta, kun muuttomiehet kävi naureskelemaan, se hämensi ja veti noloksi.
*punastuin*
mä kyllä joskus mietinkin kylässä jos olen jostain syystä makkarissa, että "tuossa noi sitten panee". Tai siis, en mieti jos olen jonkun ystään luona jonka kanssa ihan jutellaankin aiheesta, enkä kyllä sukulaisillakaan mieti koska en halua ajatella sukulaisia niissä puuhissa, mutta jonkun "puolitutun" luona mietin kyllä. Ja silloinkin mietin, jos pari on jotenkin tosi "epäsopiva" toisilleen, esim. toinen tosi pitkä, toinen lyhyt, tai toinen tosi lihava ja toinen laiha, tai toinen nuori ja toinen vanha jne. En tiedä miksi, mutta sellaisten kohdalla mietin usein että miltäköhän nuo näyttää panemassa... Heh
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:33"]
mä kyllä joskus mietinkin kylässä jos olen jostain syystä makkarissa, että "tuossa noi sitten panee". Tai siis, en mieti jos olen jonkun ystään luona jonka kanssa ihan jutellaankin aiheesta, enkä kyllä sukulaisillakaan mieti koska en halua ajatella sukulaisia niissä puuhissa, mutta jonkun "puolitutun" luona mietin kyllä. Ja silloinkin mietin, jos pari on jotenkin tosi "epäsopiva" toisilleen, esim. toinen tosi pitkä, toinen lyhyt, tai toinen tosi lihava ja toinen laiha, tai toinen nuori ja toinen vanha jne. En tiedä miksi, mutta sellaisten kohdalla mietin usein että miltäköhän nuo näyttää panemassa... Heh
[/quote]
Mulla kans sama juttu, tuollaisia tulee välillä ajateltua.
Kun muutin tähän kämppään niin edellinen asukas melkein kauppasi natisevaa "mitä lie" sänkyään meikäläiselle. Kysyi vielä että onko 160cm leveä sulla. Vastasin että ihan normi yhden hengen sänky löytyy, että ei kiitos, en tarvitse mitään. Eihän yksin asuvalla yleensä ole mitään helvetillisen suurta petiä, hyvä jos sohva löytyy. Kaikenlaista sitä onkin.
mä mietin aina kylässä ollessani että ai tohon pönttöön ne paskantaa ja miltähän ne näyttää tuossa ähkiessään, täällä sitten lirisee joka aamu ja täällä sekin piereskelee vaikka näyttää aina niin fiiniltä... tuohon paperiin se perseensä hinkkaa jne. tuossa suihkussa se varmasti runksii jne. ihan kivasti tilaa tuossa vaikka maata ja valuttaa vettä klittaan.
otsikossa piti lukea huomaavat
t. ap