Mistäköhän mä taas keksin rahaa lapsen kevät vaatteisiin?
Kun mulla ei tuloja ole ja mies ei oikein halua rahaa antaa niin mistäköhän sitä taas keksisi rahaa?
Kommentit (16)
OT, kun olet saanut vaatteet tälle keväälle hommattua, niin aloita heti miettiminen, mistä rahat tulevan syksyn, talven yms varalle, ettei jäisi ihan aina viimetippaan.
Opettele yhdyssanat niin saat töitä.
Kirpparilta edullisesti, fb-kirppariryhmät esim. Käytän itse ja suosittelen, mut ajoissa pitäisi olla näissä etsimässä...
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:02"]
On miehesi lapsen isä? Jos on, soita lastenvalvojalle ja tehkää elatussopimus. Sen voi mainiosti tehdä vaikka asuu yhdessä, jospa miehenkin silmät aukeaisivat.
[/quote]
On lapsen isä.
Minkä kokoisia vaatteita haet? Pojalle vai tytölle? Voisin myydä halvalla.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:11"]
Minkä kokoisia vaatteita haet? Pojalle vai tytölle? Voisin myydä halvalla.
[/quote]
Pojalle 120cm.
Mä taidan tunnistaa tämän AV-vakkarin...
anna mennä talvivaatteissa tai pienissä vaatteissa... kai se isäkin joskus huomaa että lapsi tarvitsee vähän isommat vaatteet
Yllättikö kevät? Niin se tekee käyhille joka vuosi...
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:14"]
anna mennä talvivaatteissa tai pienissä vaatteissa... kai se isäkin joskus huomaa että lapsi tarvitsee vähän isommat vaatteet
[/quote]
No eipä näytä huomaavan.
mäkin tunnistan... Aina sama valitus, vaikka neuvoja satelee...aihe vaan muuttuu.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:16"]
[/quote]
Ei yllättänyt.
On miehesi lapsen isä? Jos on, soita lastenvalvojalle ja tehkää elatussopimus. Sen voi mainiosti tehdä vaikka asuu yhdessä, jospa miehenkin silmät aukeaisivat.