HOROSKOOPPIKYSELY! Miten hoitaisit esimerkkitilanteen?
Olet parhaan ystäväsi kanssa rakastuneet samaan mieheen, mutta et ole kertonut sitä ystävällesi. Ystäväsi on käynyt miehen kanssa treffeillä ja sinä olet sopinut saman miehen kanssa treffit.
- Mitä puet päällesi treffeille?
- Mitä kerrot luonteestasi?
- Yritätkö sabotoida ystäväsi mahdollisuuksia miehen suhteen, vai vetäydytkö jopa tilanteesta?
- Kumpi maksaa illallislaskun?
- Mitä tapahtuu jatkoilla, kenties seksiä?
Kerro loppuun vielä horoskooppisi :)
Itse vetäytyisin tilanteesta ja antaisin ystävän yrittää. Jos heillä ei toimisi, kysyisin ystäväni lupaa mennä miehen kanssa treffeille. Pukeutuisin söpön tyttömäisesti, joisin viiniä, maksaisin oman laskuni ja haluaisin kokea illan päätteeksi ihanan elokuvasuudelman. Olen vaaka.
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 10:14"]
Ja olisihan tuohon edelliseen tekstiin voinut lisätä vielä mitä koruja olisin laittanut, kun eikös ne korutkin osana pukeutumista ole? näin aamulla aivot käy hitaalla. :D
Eli koruina mulla varmaan ois joku siro nätti napakoru, kun mä en yhtään tietäisi mitä illasta voi tulla, että tippuuko tosiaan vaatteet sinne lattialle kun aikuisia ihmisiähän tässä ollaan niin ei se seksin harrastaminen pitäis myöskään olla niin kiellettyä.. + treenattu kuntoilijan kroppa löytyy.
Toiseen käteen laittaisin paljon kultaisia rannerenkaita.
Muutamia kultaisia sormuksia saman käden sormeen. Laittaisin oikeaan käteen kaikki helyt joten ei pääsisi vahingossakaan käymään sitä vahinkoa että joku sormus eksyisi vasempaan nimettömään ja antaisi väärän kuvan...
Korviksiksi laittaisin varmaan kanssa jotkut kultaiset näyttävät isot korvikset. :)
Ja alusvaatteina olisi jotkut seksikkäät mustat pitsiset rintaliivit ja alushousut. Niitä nyt eniten suosin, niissä olo tuntuu aina varmimmalta tilanteeseen kuin tilanteeseen. Ja kun ei tosiaan voi vielä tietää että miten se ilta päättyisi. Pelata siis varman päälle kaikki.
T. Rapu
[/quote]
Mä olen muuten merkeiltäni sitten rapu, rapu, rapu.
Kun jotkut täällä mainitsi myös nuo nousu ja kuumerkit..
Eli aurinkomerkki Rapu.
Nousumerkki Rapu.
Kuumerkki Rapu.
Onko tuo harvinaista että on nuo kaikki 3...?
Sen ominaispiirteen häristä täällä huomaan, että viestinne ovat pisimpiä. Häräthän ovat jaarittelijoita, vaikka voisi helpomminkin ilmaista asiat ;)
Ja härät myös ilmeisesti luottavat omaan viehätysvoimaansa, kun ovat valmiita menemään treffeille miehen kanssa, joka on tapaillut heidän kaveriaan.
Myöskin leijonien kuuluisa itserakkaus paistaa aika pahasti läpi :D "me ollaan parhaita" juuu varmasti toki toki :P
Nyt eletään maaliskuuta, eli mitä laittaisin treffeille:
Riippuu tietysti vähän minne ollaan menossa, mutta jos ihan perus treffeille jonnekin eli syömään tai vaikka miehen luokse ja tuo paikka minne ollaan menossa syömään ei ole mikään hieno vaan aivan tavallinen niin mä tietysti jättäsin mun pitkät hiukset jotenkin nätisti auki ja en laittais pipoa päähän vaikka ois kylmä koska se pilais kampauksen ja ei mun mielestä nyt ihan tähän treffi tilanteeseen sovi vaikka muuten mun mielestä jotkut söpöt pipot on ihan kiva asustus ja tykkään käyttää niitä. :-) sitten mä laittasin mun pitkän mustan tyylikkäämmän ulkotakin ja tiukat vaalean siniset pillifarkut jalkaan jossa perse näyttää mahdollisimman hyvältä. Ja jotkut mustat naiselliset piikkikorolliset saappaat tai nilkkurit? kun miehen luona tai ravintolassa riisuttaisiin takki, mulla ois farkkujen kanssa lantiolla joku upea ja seksikäs iso timantti soljellinen vyö, luultavasti väriltään musta, ja paitana sellainen läpinäkyvä musta pitsi paita jonka alle puen mustan tuubitopin koska pelkillä rintaliiveillä se olisi liian paljastava ainakin tähän tilanteeseen ja ehkä muutenkin vähän törkyn näköinen.
Kerron luonteestani seuraavasti:
Olen yleensä ystävällinen ja avoin henkilö. Hyvin kiltti ja herkkä. En tiedä kehtaisinko huonoista puolistani mainita... mutta saattaisin mä avoimuuden nimissä vitsillä heittää että on mussa sitten ne huonotkin puolet! sanoisin että huonoilta puoliltani olen sitten sellainen että suuttua tupsahtelen helposti ja saatan joskus olla aivan liian yliherkkä. Että löytyy tästä tytöstä myös luonnetta tuon kiltteyden ja herkkyyden lisäksi..
En yrittäisi sabotoida ystäväni mahdollisuuksia miehen suhteen mutta kysyisin mieheltä suoraan että tietääkö hän meistä molemmista ja pelaako hän nyt jotain peliä meillä molemmilla!? että hänen täytyy kyllä rehellisesti päättää kumman meistä haluaa. Koska minä en haluaisi ystäväni sydäntä särkeä ja jos tämä mies on ystävälleni tosi tärkeä, vetäydyn ehkä kokonaan jopa tilanteesta... mutta jos se on vähän niin ja näin lailla tärkeä mielestäni, niin painotan edelleen sitä et hänen tulee kyl rehellisesti päättää kumman meistä haluaa ja sittenhän se ei oo enää meistä kummastakaan kiinni ( minusta ja ystävästäni ) vaan miehestä, mitä hän haluaa ja sen mukaan on sit mentävä... Mutta yleensä pyrin kyllä toimimaan niin etten edes näin vaikeaan tilanteeseen päätyisi ja tottakai mä kyselisin avoimuuden ja rehellisyyden nimissä kahden kesken siltä ystävältänikin että miltä nyt hänestä tuntuu, että onko tää varmasti hänelle ok. Jne. Koska mies oli kuitenkin hänellä ensin.
Mies maksaa tietysti illallislaskun, se kuuluu herrasmiehen tapoihin.
Jatkoilla... no se vois olla seksiä tai sit jotain muuta. Ihan fiiliksen mukaan. Kyllä nyt kuitenkin pyritään siihen että ei heti olla ensimmäiseksi seksiä harrastamassa, kun tuntuu sit et ei tässä muuta tarkotusta ollukkaan ja kaikki muu oli turhaa lämmittelyä, kun ois voinu heti sanoo et minkälaista seuraa on vailla ja oltas toimittu sit sen mukaan miltä tuntuu.
T. Rapu :)
Ja olisihan tuohon edelliseen tekstiin voinut lisätä vielä mitä koruja olisin laittanut, kun eikös ne korutkin osana pukeutumista ole? näin aamulla aivot käy hitaalla. :D
Eli koruina mulla varmaan ois joku siro nätti napakoru, kun mä en yhtään tietäisi mitä illasta voi tulla, että tippuuko tosiaan vaatteet sinne lattialle kun aikuisia ihmisiähän tässä ollaan niin ei se seksin harrastaminen pitäis myöskään olla niin kiellettyä.. + treenattu kuntoilijan kroppa löytyy.
Toiseen käteen laittaisin paljon kultaisia rannerenkaita.
Muutamia kultaisia sormuksia saman käden sormeen. Laittaisin oikeaan käteen kaikki helyt joten ei pääsisi vahingossakaan käymään sitä vahinkoa että joku sormus eksyisi vasempaan nimettömään ja antaisi väärän kuvan...
Korviksiksi laittaisin varmaan kanssa jotkut kultaiset näyttävät isot korvikset. :)
Ja alusvaatteina olisi jotkut seksikkäät mustat pitsiset rintaliivit ja alushousut. Niitä nyt eniten suosin, niissä olo tuntuu aina varmimmalta tilanteeseen kuin tilanteeseen. Ja kun ei tosiaan voi vielä tietää että miten se ilta päättyisi. Pelata siis varman päälle kaikki.
T. Rapu
Jaa vai että härät ovat jaarittelijoita :D t. Härkä
En menisi treffeille miehen kanssa jolla on jo jotain juttua ystäväni kanssa koska a) olen lojaali ystävä ja b) en halua joutua taistelemaan miehen huomiosta. Olen skorpioni.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 10:18"]
En menisi treffeille miehen kanssa jolla on jo jotain juttua ystäväni kanssa koska a) olen lojaali ystävä ja b) en halua joutua taistelemaan miehen huomiosta. Olen skorpioni.
[/quote]
Sama täällä.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 10:16"]
Jaa vai että härät ovat jaarittelijoita :D t. Härkä
[/quote]
Minäkin olen vähän jaarittelija. :D
t. rapu
Olen vaaka, ja toimisin samoin kuin ap - muuten paitsi siinä, että minä oletan miehen maksavan laskun.
Erään härän jaaritteluja:
Olet parhaan ystäväsi kanssa rakastuneet samaan mieheen,
Tämä tuskin olisi mahdollista, en voisi rakastua treffailuasteella. Ihastunut saattaisin olla. Ja koska ihastun harvoin ja treffailen harvemmin, minun täytyy olla jo todella kiinnostunut.
mutta et ole kertonut sitä ystävällesi. Ystäväsi on käynyt miehen kanssa treffeillä
Riippuu ystävästä, hyvin mahdollista etten kertoisi ihastumisesta (yleensä en kerro), varsinkaan jos ystävä on käynyt miehen kanssa treffeillä ja jopa puhunut kiinnostuksestaan mieheen.
ja sinä olet sopinut saman miehen kanssa treffit.
Itse en ole aloitteellinen treffien sopimisessa, joten luultavasti mies on pyytänyt, useamman kerran, jotta suostun. Jos kyseessä illallistreffit, olen harkinnut kauan, jos kahvittelu, lähden helpommin.
Riippuen treffien luonteesta, mutta jos ajatellaan että vaihtoehtoina on kahvittelu tai illallinen, niin kahville tummat kapeat farkut, valkoinen ohut (sifonkityyppinen) kauluspaita, mustat korolliset kengät, tyyliin nilkkurit. Illalliselle voisin harkita samaista paitaa yhdistettynä mustaan kapeaan hameeseen, mustat avokkaat. Koruja en juuri käytä. Hiukset molemmissa auki ja kiharrettuina, kuten yleensäkin ovat.
Treffiseuralaisen tulisi olla sellainen, joka jo tietää minusta jotain, eikä luonteenpiirteet ole mikään automaattinen treffikysymys niinkuin jotain tuntematonta treffatessa (mitä en ikinä tekisi). Mutta jos tähän aiheeseen jotain kautta päädytään, niin kertoisin surutta (mutta sarkastisesti) olevani laiska hedonisti, ikuinen alisuoriutuja, järkyttävän itsepäinen mutta pääasiassa pelottavan huoleton. : ) Vältän kertomasta niitä rakastettavia puolia itsestäni ihan vaan piruillakseni, ja toisaalta koska ainoa tapani kehua itseäni on vähätellä muita. (Äskeinen lause oli vitsi, saattaisin tosin sanoa noinkin... Ja myöhemmin häpeäisin väkinäistä nokkeluuttani.)
- Yritätkö sabotoida ystäväsi mahdollisuuksia miehen suhteen, vai vetäydytkö jopa tilanteesta?
Tämä olisi pitänyt ehkä käsitellä tekstin aluksi. En menisi treffeille, jos ystäväni olisi rakastunut ja treffailu käynnissä/siitä kulunut vasta vähän aikaa. Vetäytyisin ehdottomasti jos kokisin ystäväni tilanteen olevan vielä kesken. Jonkin verran riippuu myös ystäväni läheisyydestä minulle, ja tästä johtuen myös se, kertoisinko omista treffeistäni. Odotan kuitenkin miehen aloitteellisuutta, niin meidän treffiemme suhteen, kuin treffailun lopettamisesta ystäväni kanssa. En voisi sabotoida tai hypätä sekoittamaan pakkaa kesken kaiken.
Jos mies haluaa tarjota, vastustan aluksi, mutta olen salaa tyytyväinen, että hän maksaa. En ehkä kuitenkaan odota hänen tarjoavan, enkä loukkaannu jos kumpikin maksaa omansa. (Olen joskus huvikseni ajatellut tilannetta, jossa maksan yllätyksenä koko laskun ja testaan sen vaikutusta miehen itsetuntoon, muahhahah, sadisti.)
Kahvittelun jatkoilla ei tapahdu mitään, halaus ja molemmat omiin suuntiin. Sovimme ehkä uudesta tapaamisesta joskus (pian?). Illallisen jatkoilla saattaisin odottaa kyytiä kotiin ja suudelmaa, jos kaikki on menyt hyvin. Riippuen fiiliksestäni saattaisin haluta myös seksiä, mutta luultavasti en tekisi aloitetta ja torjuisin miehen mahdolliset yritykset, koska..? En tiedä. Sadistinen minä, taas? : D Vaikka ok, voi olla ihan mahdollista, että haluan ja saan seksiä treffien päätteeksi, mutta se ei ole ollut treffien päämäärä ja tarkoitus minulle.
Ja kuten sanottu, olen horoskoopiltani härkä : )
Olen kalat.
Menisin treffeille ja olisin oma itseni. En kertoisi mitään sabotoivia juttuja ystävästäni, vaan antaisin kohteen valita oman mieltymyksensä mukaan. Saattaisin kyllä vähän vinoilla hänelle tyyliin "ajattelit sitten kokeilla meitä molempia vai". Voisin myös kysyä, onko hän kenties mormoni, joka aikoo ottaa useamman vaimon.
Maksaisin omat laskuni tietysti. Olen aina tehnyt niin. Ravintolassa maksetaan oma ruoka ja leffassa oma lippu.
Ensi treffeillä en suostu seksiin, se on vasta juttelua ja tutustumista. Henkinen yhteensopivuus on minusta tärkeää ja se, että on yhteiset arvot.
Treffeille meneminen ei minusta vielä ole vakavaa, se on vasta ihmiseen tutustumista.
Jotain tyylikästä, asun jossa itse koen itseni parhaimman näköiseksi.
Totuuden niin saa päättää tuntuuko omanlaiselta. Kerron olevani introvertti mietiskelijä, mutta annan tyypin huomata että olen hauskaa seuraa ja hyvä suustani.
En yritä. Olen fatalisti ja uskon että jos jokin on tarkoitettu niin se on tarkoitettu. En pelaa pelejä, koen ne rasittavina ja pitemmän päälle hyödyttöminä. En kuitenkaan vetäydy, sillä jos olen oikeasti kiinnostunut haluaisin kerrankin ehkä kokea rakkauden. Vain menemällä treffeille asia selviäisi.
Kutsuja maksaa. Jos yhdessä ollaan treffit sovittu niin lasku menee puoliksi.
Ei seksiä ellei jostain syystä ole kemiat kolisseet ihan ailavjuu -asteikon yläpäässä asti. Muutenkin haluaisin jutella ystäväni kanssa ensin, jos homma menee niin vakavaksi.
Kerro loppuun vielä horoskooppisi :)
Rapu olen.
Noin häilyvä tyyppi saa mennä menojaan. Ystäväni kanssa ottaisin asian puheeksi ja kysyisin onko vakavissaan tuollaisen kanssa. Uutta viehettä kehiin.
-Skorpioni-
Mies on melko varmasti KAKSONEN. Missaisin oitis tämän tyypin. Olen RAPU
UP