HOROSKOOPPIKYSELY! Miten hoitaisit esimerkkitilanteen?
Olet parhaan ystäväsi kanssa rakastuneet samaan mieheen, mutta et ole kertonut sitä ystävällesi. Ystäväsi on käynyt miehen kanssa treffeillä ja sinä olet sopinut saman miehen kanssa treffit.
- Mitä puet päällesi treffeille?
- Mitä kerrot luonteestasi?
- Yritätkö sabotoida ystäväsi mahdollisuuksia miehen suhteen, vai vetäydytkö jopa tilanteesta?
- Kumpi maksaa illallislaskun?
- Mitä tapahtuu jatkoilla, kenties seksiä?
Kerro loppuun vielä horoskooppisi :)
Itse vetäytyisin tilanteesta ja antaisin ystävän yrittää. Jos heillä ei toimisi, kysyisin ystäväni lupaa mennä miehen kanssa treffeille. Pukeutuisin söpön tyttömäisesti, joisin viiniä, maksaisin oman laskuni ja haluaisin kokea illan päätteeksi ihanan elokuvasuudelman. Olen vaaka.
Kommentit (57)
Jos olisin sopinut treffeistä tuon miehen kanssa, se tarkoittaisi, että kaverini on saanut mieheltä pakit, koska mies on korviaan myöten rakastunut minuun ja kaveri on jotenkin niin sokea ettei ole sitä tajunnut.
En nimittäin sovi treffeistä, ellei minulla kipinöi miehen kanssa jo ihan kunnolla ja molemminpuolisesti. Pukeudun niin, että mies näkee, mitä riisuessaan saa, mies maksaa ja saa.
Kauris, nouseva skorpioni.
Minulla on ollut tilanne, että itselläni ja kaverilla oli sama mies kiikarissa. Minä ja kaverini emme tienneet toistemme säädöistä. Ehdin käydä miehen kanssa kahvilla, maksoimme omamme, en muista miten pukeuduin (varmaankin "normaalisti" eli siististi, mutta ei mitään kunnon panostusta). Suutelemiseen päästiin ja myöhemminkin tavattiin. Halusin edetä hitaasti, koska mies vaikutti jotenkin epäilyttävältä. Luonteeltani olen rauhallinen, syrjäänvetäytyvä ja pohdiskeleva.
Sitten tapasin kavereitani ja kaveri hehkutti ihastuneena tapaavansa tämän miehen. Kaverilla oli jo aikaisemminkin ollut jotain tekemistä miehen kanssa eli mies oli todellakin pyöritellyt kahta naista samaan aikaan. Pahoitin mieleni, mutta en kertonut kaverilleni. Juttelin miehen kanssa ja hän väitti, että he olivat vain kavereita, mutta sanoin suoraan, ettei kaverini vaikuta ajattelevan noin.
Päätin vetäytyä, koska en välitä miehestä, joka säätää monen naisen kanssa. Kaverini ja mies päätyivät seurustelemaan, mutta suhde oli lyhyt ja onneton. Yhtäkkiä mies ei jaksanut panostaa mitenkään suhteeseen ja lopulta kaveri pisti suhteen poikki.
Itse tapasin elämäni miehen viikon kuluttua perääntymisestäni eli ei jäänyt missään mielessä kaihertamaan. :) Ja vaikka olisin ollut vapaana heidän erotessa, olisin pitänyt eroa mieheen. Tapauksen jälkeen mies muuttui silmissäni oksettavaksi.
Lyhyesti: vetäytyisin kisasta, ehkä peräti yrittäisin auttaa kaveriani.
Horoskoopiltani olen Leijona
Minä olen kyllä ehdottoman lojaali ystävilleni, eikä mua kiinnostaisi yksikään mies että viitsisin temppuilla noin paljoa. Kaveri ottakoon sen sitten, jos sitä kiinnostaa
Oinas
Olen järkyttynyt. Antaako naiset vielä nykypäivänä syystä että mies maksaa treffit???
En koskisi mieheen pitkällä tikullakaan. En kilpaile yhdenkään miehen huomiosta, sillä miehiähän riittää.
Kaksoset.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 00:05"]
Jos olisin sopinut treffeistä tuon miehen kanssa, se tarkoittaisi, että kaverini on saanut mieheltä pakit, koska mies on korviaan myöten rakastunut minuun ja kaveri on jotenkin niin sokea ettei ole sitä tajunnut.
En nimittäin sovi treffeistä, ellei minulla kipinöi miehen kanssa jo ihan kunnolla ja molemminpuolisesti. Pukeudun niin, että mies näkee, mitä riisuessaan saa, mies maksaa ja saa.
Kauris, nouseva skorpioni.
[/quote]
Huh, huh, nouseva skorpioni on kyllä omalaatuinen.
terv, nousuneitsyt
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:59"]
Että leijonat on aurinkokuntamme kermaa
[/quote]
Parhaita ollaan kyllä, ja myös vaatimattomia :D terv, toinen leijona
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 00:23"]
En koskisi mieheen pitkällä tikullakaan. En kilpaile yhdenkään miehen huomiosta, sillä miehiähän riittää.
Kaksoset.
[/quote]
Kaksosille kyllä, mutta ehkä kaikilla ei ole joka sormelle miehiä.
Kaikki tuntemani kaksoset ovat siis aikamoisia miesmagneetteja, joilla on mistä valita.
- Mitä puet päällesi treffeille? Nätit perusvaatteet + asusteet
- Mitä kerrot luonteestasi? Rauhallinen, analyyttinen, luova, ahkera
- Yritätkö sabotoida ystäväsi mahdollisuuksia miehen suhteen, vai vetäydytkö jopa tilanteesta? En itse sabotoisi. Jos kuulisin ystäväni toimineen jotenkin epäeettisesti, katkaisisin välit. Antaisin miehen päättää. Sinänsä absurdi tilanne, en sinkkuna ollessani koskaan rakastunut kehenkään noin vain päätäpahkaa.
- Kumpi maksaa illallislaskun? Molemmat maksavat omasta ruoastaan. EN pahastuisi, jos mies haluaa tarjota.
- Mitä tapahtuu jatkoilla, kenties seksiä? No ei todellakaan. Jotain keskustelua tai pelaamista tms.
Vaaka
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:06"]
Olet parhaan ystäväsi kanssa rakastuneet samaan mieheen, mutta et ole kertonut sitä ystävällesi. Ystäväsi on käynyt miehen kanssa treffeillä ja sinä olet sopinut saman miehen kanssa treffit.
En tappele miehistä. Ystäväni ehti ensin, ok. En halua olla miehen valintalistalla nro ?.
-skorpioni
- Mitä puet päällesi treffeille?
- Mitä kerrot luonteestasi?
- Yritätkö sabotoida ystäväsi mahdollisuuksia miehen suhteen, vai vetäydytkö jopa tilanteesta?
- Kumpi maksaa illallislaskun?
- Mitä tapahtuu jatkoilla, kenties seksiä?
Kerro loppuun vielä horoskooppisi :)
Itse vetäytyisin tilanteesta ja antaisin ystävän yrittää. Jos heillä ei toimisi, kysyisin ystäväni lupaa mennä miehen kanssa treffeille. Pukeutuisin söpön tyttömäisesti, joisin viiniä, maksaisin oman laskuni ja haluaisin kokea illan päätteeksi ihanan elokuvasuudelman. Olen vaaka.
[/quote]
Nuorena (kauan sitten) tapailin muutamaa miestä samaan aikaan. Olen siis nainen. Itse en kokenut sitä mitenkään pahana juttuna. Kun seksiä tms. ei liittynyt tapailuihin, vaan tyyliin kahvittelua. Koin että se oli itselle sopiva tapa, tuli tietty vertailtuakin miehiä. Ajattelin että en halua hukata yhtään mahista löytää se oikea. Ja sitten kun se oikea lopulta löytyi, niin siinä kyllä jäivät muiden tapailut. :)
Olen myös ollut tilanteessa, jossa kaverin kanssa on ollut sama mies kiikarissa. Itse paljastin ensin olevani ihastunut tähän mieheen ja sitten jostain syystä "kaverini" alkoi jahdata tätä miestä. Siinä kävi sitten niin, että kaverini ehti myös treffeille tämän miehen kanssa ennen minua, mutta eipä heillä sitten juttu luistanut. Tai, miestä ei kiinnostanut.
Hieman myöhemmin me aloimme sitten miehen kanssa tapailla. Nykyään olemme olleet naimisissa jo monta vuotta.. Että kyllä sellaistakin sattuu! Onneksi en kieltäytynyt treffeistä, vaikka mies oli jo ennättänyt kaverinkin treffeille viedä. t. härkä
En olis ikinä sopinut miehen kanssa treffejä, jos tietäisin sen tapailevan ystävääni. Eli tuollaista tilannetta ei voi tulla.
Skorppijooni
Nousuneitsyt ei ehkä ymmärtänyt? Siis noususkorppari on samanlainen kuin tämä skorppari numero 35, jolle ei voi tulla tilannetta, että mene treffeille miehen kanssa, joka tapailee ystävää. Sen tapailun täytyy olla jo ohi. Selvästi. En minä lähde tuhlaamaan aikaani kenenkään kanssa, kyllä treffeille mennessä asioiden pitää olla jo aika pitkällä.
Olen järkyttynyt. Vieläkö naiset nykypäivänä uskovat horoskooppeihin???
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 02:32"]
Olen järkyttynyt. Vieläkö naiset nykypäivänä uskovat horoskooppeihin???
[/quote]
Ei tässä keskustelussa kovinkaan moni ilmaissut uskovansa horoskooppeihin.
Paras ystäväni on vaaka, meillä on aivan erilainen miesmaku, joten en keksi syytä miksi olisimme rakastuneet samaan mieheen! Toisen reviirille ei astuta! Sen sijaan saattaisin kysästä vaa'alta, onko hänen ihastuksellaan kaveria :D Siinä tapauksessa pukeutuisin kuin sinkkuelämän Samantha (no, ei kuitenkaan niin anteliaasti) ja päätyisimme kaikki neljä samaan raflaan bilettämään. Ja herrasmiehet tietenkin maksavat treffeill', ja neidit jättävät juomarahat pöytään. Ilta päättyy siihen, että me kaikki lähdemme kukin omiin koteihinsa. Ensin puhelinnumero, sitten vasta katsotaan mitä seuraavaksi. Murrrr!
Leijona, kuu vesimiehessä :)
Mä tekisin kaikkeni että saisin miehen iskettyä. Pukeutuisin seksikkäästi, hieman jotain paljastaen ja antaisin miehen ymmärtää, että olen hänelle paras. Luonnollisesti mies maksaisi laskun, koska niin sen kuuluu mennä. Illan päätteeksi seksiä ja mies olisi vain mun :)
Olen härkä, nouseva leijona. :)
Vaikea kuvitella tällaista tilannetta, mutta..
Olisin ensinnäkin todella ahdistunut tällaisessa tilanteessa, ja miettisin pääni puhki mitä pitäisi tehdä. Luultavasti järkeilisin että saan mennä treffeille, kun mies kerran on molempien kanssa ne sopinut, hänellä on oikeus katsoa molemmat vaihtoehdot kun kerran niin haluaa tehdä. Pitäisin miestä toisaalta hieman sikanamaisena pelimiehenä, koska ei selvästikään ole ystäväni kanssa tosissaan treffaillessaan muitakin. En haluaisi ryhtyä tällaiseen peliin. Ihastumisen huumassani en kuitenkaan ilmeisesti välittäisi tästä seikasta, jos kerran treffeille päädyn.
Ensin iskisi kauhea vaatekriisi. Kokeilisin miljoonaa vaatetta, mekkoja ja hameita, mutta lopulta päätyisin johonkin perussiistiin, eli farkut ja neule yhdistelmään. Yrittäisin tietysti olla kaikinpuolin mahdollisimman viehättävä ja kiva. En sabotoisi kaverin mahdollisuuksia, olisin oma itseni, mies tehköön valintansa sen perusteella sitten. Maksaisin itse oman laskuni mukisematta, ellei mies ehdottomasti tarjoudu maksamaan. Jatkoilla pideltäisiin kädestä ja katseltaisiin kaupungin valoja. Horosooppini on härkä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:58"]
Mitä me näistä vastauksista voimme päätellä?
[/quote]
Että ihmiset keskimäärin tahtovat tuntea olevansa tärkeitä ja ainutlaatuisia, jotta voivat harkita suhdetta tai edes treffejä. Ja myös sen, että moni on lojaali ystävä.