Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HOROSKOOPPIKYSELY! Miten hoitaisit esimerkkitilanteen?

Vierailija
15.03.2014 |

Olet parhaan ystäväsi kanssa rakastuneet samaan mieheen, mutta et ole kertonut sitä ystävällesi. Ystäväsi on käynyt miehen kanssa treffeillä ja sinä olet sopinut saman miehen kanssa treffit.

- Mitä puet päällesi treffeille?

- Mitä kerrot luonteestasi?

- Yritätkö sabotoida ystäväsi mahdollisuuksia miehen suhteen, vai vetäydytkö jopa tilanteesta?

- Kumpi maksaa illallislaskun?

- Mitä tapahtuu jatkoilla, kenties seksiä?

Kerro loppuun vielä horoskooppisi :)

Itse vetäytyisin tilanteesta ja antaisin ystävän yrittää. Jos heillä ei toimisi, kysyisin ystäväni lupaa mennä miehen kanssa treffeille. Pukeutuisin söpön tyttömäisesti, joisin viiniä, maksaisin oman laskuni ja haluaisin kokea illan päätteeksi ihanan elokuvasuudelman. Olen vaaka.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin jämiin en koske

-Leijona

Vierailija
2/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäytyisin tilanteesta ja melko varmasti en ikinä lähtis kundin kanssa treffeille, vaikka hänen ja ystäväni suhde olisi lopahtanut yksiin treffeihin. 

Leijona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:07"]

Kaverin jämiin en koske

-Leijona

[/quote]

Sama, leijona täälläkin, enkä yllättynyt, että ap on vaaka, siskoni on vaaka ja ihan samalla tavalla vastaisi :)

En ikinä alkaisi kilpailla kaverini kanssa jostain miehestä, se on leijonan luonteen vastaista täysin.

Vierailija
4/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi kilpasille.

t. Kauris

Vierailija
5/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin treffeille, tietysti jos olen kiinnostunut. Ei minua silloin hetkauta ystäväni, hyvä mies voi mennä ihan hukkaan.

Olen vähän bitch, mutta sabotoisin kertomalla ystävästäni pari juttua. Seksiä ekoilla treffeillä jos mies maksaa laskun.

Skorppiooni

Vierailija
6/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin treffeille, olisin oma itseni, en sabotoisi ystävääni, ystävältä yrittäisin helliä miten meni, samoin tunnustella miehen fiilarit ja jos yhtään, yhtään tuntuisi että jään kakkoseksi, vetäytyisin heti. koko ajan olisin ollut varovainen mitä kerron tunteistani, retä voisin säilyttää kasvoni ja vetäytyä muina miehinä, "ei silleen iskenyt kuin kaverina" yms...vaikka öisin ollut kovastikin kiinnostunut, en "tyrkytä" itseäni, en "taistele". mun pitää kelvata ja olla ykkönen ihan heti, ei hetkenpäästä.

oinas.

Vierailija
7/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi treffeille. Millainen mies ylipäänsä treffailee kahta naista samaan aikaan? En voisi sellaiseen edes rakastua. Ehkä jopa varoittaisin ystävääni siitä, millaista tyyppiä tapailee.

Treffailen vain sellaisia miehiä, jotka voisivat olla potentiaalisesti tuleva kumppanini. Useita naisia samaan aikaan pyörittävä ukko ei sellainen ole. Tavallisesti treffeillä maksan omat ruokani. En mene sänkyyn ekoilla treffeillä, minulla pitää olla kunnon henkinen yhteys mieheen. En keskustele luonteestani, mies saa ihan itse havainnoida, millainen olen. Pukeudun kuten muulloinkin, siistiin ja puhtaaseen asuun (farkut ja joku neule tms. siisti paita).

Tämä siis esimerkkinä. Olen varattu, joten tuollaista tilannetta tuskin edes tulisi.

Neitsyt

Vierailija
8/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän unohtaa miehen jos kaveri ehti ensin.

Kalat

Vierailija
9/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi treffeille. En ole kiinnostunut miehestä, jolle en ole ykkönen heti.

Oinas

Vierailija
10/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisimme rakastuneet samaan mieheen? En menisi treffeille enkä yrittäisi mitään jälkeenpäinkään. vesimies

Vierailija
11/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä kilpasille, jos olisin tosi rakastunut (tapahtuu niin harvoin) ja mies olisi varta vasten pyytänyt minua treffeille. Silloin varmaan olettaisin, että hänellä ei ole ystäväni kanssa synkannut. 

Pukisin päälleni jotain tyylikästä ja seksikästä. Olettaisin ehkä että mies maksaa, jos on pyytänyt treffeille, mutta jos ei ole maksaakseen, niin en tee siitä numeroa. Seksin suhteen olen avoin, mutta luulen että ensimmäisten treffien jälkeen en päätyisi sänkyyn, etenkin jos tilanne kaverin ja miehen välillä on epäselvä.

Olen härkä.

Vierailija
12/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alunperinkään menisi treffeille, jos tyypillä on minkäänlaista juttua kaverini kanssa. t. vaaka

Vierailija
13/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin melkein kaiken päinvastoin kuin ap, ja olen myös vaaka. Tosin ystävääni en myöskään sabotoisi. Seksikin voisi olla mahdollista.

Vierailija
14/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi treffeille. Kertoisin kaverilleni tilanteesta, että hän ei taida olla ainut jota mies treffailee.

Vesimies.

Vierailija
15/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean vakavasti ihmiset ottavat treffeillä käymiset.

Vierailija
16/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostaisi kahta naista haikaileva mies.

Oinas

Vierailija
17/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:45"]

Kauhean vakavasti ihmiset ottavat treffeillä käymiset.

[/quote]

Mun päätökseen vaikuttaisi enemmän se, etten halua olla mikään toinen vaihtoehto. Tosin mua ei ole treffeille vienyt muut kuin poikaystävä, kun ei Suomessa taida kunnon deittailukulttuuria olla. Jos olisi, niin sitten ehkä eri juttu, mutta jos kaveri jonkun kanssa treffeille menee, oletan hänen oikeasti tykkäävän tyypistä enkä halua mennä väliin.

Jos taas ajatellaan tilanne, että kaverin ja jonkun miehen juttu loppui niihin ekoihin treffeihin, eikä mies vain ollut kuullut minusta aikaisemmin ja pyytäisi nyt treffeille, ehkä menisinkin. Ap:n skenaariossa en kuitenkaan mainitsemistani syistä menisi.

t. vaaka

Vierailija
18/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me näistä vastauksista voimme päätellä?

Vierailija
19/57 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 23:58"]Mitä me näistä vastauksista voimme päätellä?

[/quote]

Että leijonat on aurinkokuntamme kermaa

Vierailija
20/57 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskisin sen kaverini ja jättäisin tuollaisen huoran joka antaa kaikille omaan arvoonsa, eipä siitä tulisi kuin kaverille sydänsuruja kuitenkaan. Miehellä pitää olla tarpeeksi munaa pitääkseen kortit avoinna eli kertoa rehellisesti että tapailee useita tai sitten katsoa yksi ensin loppuun eli ilmoittaa ettei tästä ole mitään tulossa ennen kuin ottaa seuraavaa.

-oinas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan