Yli 40v ystäväni ei uskonut, että työttömiä pakotetaan..
800-1000e brutolla ala-arvoisiin tai todella vaativiin töihin, karenssin uhalla. Miten tietämättömiä ihmiset on??? Nämä paskapalkkaisethan tekee sunkin työpaikalla töitä, mutta eivät kehtaa sitä paljastaa...Työnantajat on niin ihania....
Kommentit (63)
Olin pitkään työttömänä. Menin kyselemään työtä kylmiltään palvelutalosta. Ajattelin,että parempi tehdä jotain kun olla kotona korvauksella. No, ei onnistunut. En lannistunut. Menin kaupungin puutarhurin luokse,ja kysyin puistosiivousta. Pääsin 4 kuukaudeksi,kun sain palkkatuen. Palkka olikin sitten 10€/h.
Hain vielä tämän jälkeen työkkärin kautta siivouskurssille. Olin työharjoittelussa palvelu talossa kaksi viikkoa. Siivoamassa oikeesti.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 07:37"]Kerro malliksi joku, joka tekee Suomessa "todella vaativaa" työtä 800-1000 euron kuukausipalkalla. Ja vielä pakotettuna.
[/quote]
Minä olin apuopettajana alakoulussa jossa oli tilaa sijaisista. Vaikka se on laitonta, pidin oppilaille tunteja täysin yksin monena päivänä. Tätä jatkui 6 kk, 9 € per päivä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:00"]
800-1000e brutolla ala-arvoisiin tai todella vaativiin töihin, karenssin uhalla. Miten tietämättömiä ihmiset on??? Nämä paskapalkkaisethan tekee sunkin työpaikalla töitä, mutta eivät kehtaa sitä paljastaa...Työnantajat on niin ihania....
[/quote]
Missä työssä TES:n mukainen palkka kokoaikatyössä on 800-1000 euroa (kuukaudessa?)
Tietääkö kaverisi, että nykyään joutuu "töihin" jopa ilmaiseksi, sitä nimitetään "työvoimapoliittiseksi toimenpiteeksi" tai harjoitteluksi, eli tehdään ihan oikeaa työtä pelkällä päivärahalla.