Noora Karman Surkea temppu.
Tuo sydänpysähdystä ei ollut millään tasolla uskottava. Olisi kerännyt kunnolla tietoa ennen näytelmää...
Kommentit (53)
Ekaluokkalaiseen upposi hyvin ne temput. Mutta aika kökköä olivat aikuiseen makuun. Vähän sellaista kotikutoista puuhastelua.
Sairaanhoitajan ja lääkärin ammatit ovat nimikesuojattuja, eli kenelläkään muulla ei ole oikeutta väittää olevansa sairaanhoitaja tai lääkäri kuin laillistetuilla ammattihenkilöillä. Ja jos kyseessä olisi ollut huijaus (mitä en usko), niin hoitoalan ammattilaisten toiminta olisi ollut erittäin epäeettistä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:01"]
Missä vaiheessa naisten kerrottiin olevan hoitajia? Heillähän oli vain hoitajan vaatteet päällä..ei se tee vielä hoitajaa.
[/quote]Kyllähän he itse kertoivat olevansa sairaanhoitajia. Näyttelijöitäkö siis mielestäsi olivat?
[/quote]
Eli uskot kaiken mitä kuulet tai mitä joku ennestään tuntematon ihminen sanoo televisiossa? Okei, minä olen Jeesus Kristus, hauska tutustua.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:01"]
Missä vaiheessa naisten kerrottiin olevan hoitajia? Heillähän oli vain hoitajan vaatteet päällä..ei se tee vielä hoitajaa.
[/quote]Kyllähän he itse kertoivat olevansa sairaanhoitajia. Näyttelijöitäkö siis mielestäsi olivat?
[/quote]
Eli uskot kaiken mitä kuulet tai mitä joku ennestään tuntematon ihminen sanoo televisiossa? Okei, minä olen Jeesus Kristus, hauska tutustua.
Noora Karman temput ei oo mitenkaan uskottavia.
Perus taikatemppuja. Sairaanhoitajat olivat oikeita, tosin toki vapaa-ajalla.
Kertokaa, miten se temppu oli tehty, jossa ajettiin autolla sermiä päin, ja karma seisoi juuri toisen sermin takana?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:03"]
Kertokaa, miten se temppu oli tehty, jossa ajettiin autolla sermiä päin, ja karma seisoi juuri toisen sermin takana?
[/quote]
koko halli oli punainen, punainen on varoitusväri
Musta noora on hyvä itsekkin harjoittelen taikaa/mentalistia.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:12"]
Tuo on totta, defibrillaatiota käytetään vaan jos on oikeasti korjattava rytmi, esim kammiovärinä, jolloin sydän sitten hetkeksi pysäytetään sähköllä ja toivotaan että lähtisi uudelleen normaalirytmillä.
Sydämenpysähdystä eli asystolea ei lähdetä ikinä suoraan iskemään sähköllä. Haloo, sama juttu aina jenkki-sairaalasarjoissakin
[/quote]
Jenkki-sairaalasarjoissa tajutaan sentään antaa sähköä rinnan alueelle, Karma sai sähköt ylävatsaan. Näkyy siinä trailerissakin ihan selvästi. Jos jonkun sydän on oikeasti pysähtynyt, tuskin sähköiskuja annetaan paita ja rintsikat päällä, ihan sama kuin on telkkarissa...
[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 08:42"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:12"]
Tuo on totta, defibrillaatiota käytetään vaan jos on oikeasti korjattava rytmi, esim kammiovärinä, jolloin sydän sitten hetkeksi pysäytetään sähköllä ja toivotaan että lähtisi uudelleen normaalirytmillä.
Sydämenpysähdystä eli asystolea ei lähdetä ikinä suoraan iskemään sähköllä. Haloo, sama juttu aina jenkki-sairaalasarjoissakin
[/quote]
Jenkki-sairaalasarjoissa tajutaan sentään antaa sähköä rinnan alueelle, Karma sai sähköt ylävatsaan. Näkyy siinä trailerissakin ihan selvästi. Jos jonkun sydän on oikeasti pysähtynyt, tuskin sähköiskuja annetaan paita ja rintsikat päällä, ihan sama kuin on telkkarissa...
[/quote]
oikeesti, just, vatsalle? Mä en katsonut edes kyseistä ohjelmaa, mutta pakko oli kommentoida tuota defibrilloitavaa rytmiä, joka ei ikinä ole asystole. Ja samanhan juuri osoittaa tuo Terapia Fennican lainaus 14:ssa, vaikka kyseinen kirjoittaa yrittikin todistaa sillä jotain muuta.
-19
Ohjelman hyvät puolet:
1. Nooran hyvänkokoinen pylly
2. ..öö..tuota
Ne nahkahousut sopivat tosi hyvin seksikkäälle Nooralle.