Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rattopoika, kysyttävää

Vierailija
15.03.2014 |

Olen kolkyt ja risat ilopoika. Asiakkaani pääasiassa 45-65 vuotiaita naisia. Saa kysyä mitä mieleen tulee, olen tässä jonkun aikaa langoilla. Rahasta en puhu, mutta muuten on sana kokolailla vapaa.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:32"]

Pituus 173, paino 69. Käyn salilla eli paino pitkälti lihaksista, ei läskistä. Olen mä aika nätti. 

[/quote]

Vai niin, tänne näköjään on eksynyt jo wannabee ilopoikiakin :)

Ei siis todellakaan ollut aloittajan vastaus tuo. Eikä sitä paitsi mies ole koskaan nätti, vaan komea, miehekäs tai charmikas, tai kaikkia niitä, siis tosimies ;)

Aloittaja on muutaman sentin päälle 180 pitkä ja painoa noin 80 kiloa. Liikuntaa ja puntteja on sen verran tullut harrastettua, että en kroppaani häpeä.

Komeus on tietysti katsojan silmässä, mutta onhan ne naiset minua silloin tällöin komeaksikin haukkuneet. Kuten jo aiemmin sanoin, olen ollut nuoresta asti jossain määrin naistenmies, kait sekin jotain kertoo, eli en nyt ainakaan mikään susiruma ole, mutta olen vähän huono itseäni kehumaan, joten eiköhän tuossa jo ollut ne olennaisimmat.

ap

Vierailija
22/39 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:28"]

Voisitko ihastua muhun ja panna paristi päivässä, lisäksi huolehtia muistakin tarpeistani?

[/quote]

En ihastu keneenkään muutaman nettiin kirjoitetun sana perusteella. Siis mahdotonta sanoa, kun en tunne sinua mitenkään. Kahta kertaa päivässä säännöllisesti en ketään ala panemaan. Toki siis voisin rakkaani kanssa rakastella joskus useammankin kerran päivässä, mutta sen pitäisi olla spontaania, eikä ennalta määriteltyä.

Pitemmän päälle en haluaisi kenenkään kanssa säännöllisesti joka päivä useampaan kertaan naiskennella, se kun alkaisi aika nopeasti maistumaan pahvilta. Mieluummin vähän harvemmin ja pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla onneton lapsuus?

Käytkö suihkussa?

Onko sinulla mielenterveysongelmia?

Oletko onnellinen?

Vierailija
24/39 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö aina kondomia? Käytkö usein sukupuolitautitesteissä?

Vierailija
25/39 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka valmistaudut iltaan/keikkaan? Mitä asiakkaasi tietävät sinusta? Mistä asioista keskustelette? Tuotatko naisille orgasmeja ja saatko itse?

Vierailija
26/39 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:03"]

Käytätkö aina kondomia? Käytkö usein sukupuolitautitesteissä?

[/quote]

Käytän aina kumia, siis silloin kun harrastan seksiä. Paljaalla en koskaan ja tämä koskee kaikkia naisia, ei siis pelkästään asiakkaita. Käyn testissä jos koen tarvetta. Tarkastan aina tarkasti session jälkeen, että kumi on ehjä. Näissä asioissa olen aina äärimmäisen tarkka ja ehdoton.

Kuten jo aiemmin sanoin, minulla on pieni ja vakituinen asiakaskunta, enkä kaikkien kanssa harrasta joka kerta seksiä. Ylipäätään olen kuukaudessa maksimissaan kymmenen kertaa sukupuoliyhteydessä ja aina kumin kanssa.

Vierailija
27/39 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:08"]

Kuinka valmistaudut iltaan/keikkaan? Mitä asiakkaasi tietävät sinusta? Mistä asioista keskustelette? Tuotatko naisille orgasmeja ja saatko itse?

[/quote]

Käymällä suihkussa, ajamalla parran, sekä silittämällä paidan, siitä se lähtee. Asiakkaat tietävät minusta etunimen ja ikäni. Painon ja pituudenkin muistaakseni jokainen. 

Keskustelemme lähes kaikesta maan ja taivaan välillä. Teen toki itsekin keskustelun avauksia, mutta yleensä annan asiakkaan aloittaa, mutta tunnen heitä jo sen verran hyvin, että aisitin kyllä, milloin minun on parempi tehdä aloite.

Sängyssä ollaan ihan niin kuin parit yleensä, se siis on mahdollisimman vähän mikään asiakas ja rattopoika lähtöinen tllanne, vaan pikemminkin mahdollisimman tasavertainen tilanne, jossa molemmat voivat olla aloitteellisia. Toki asiakkaat saavat esittää toiveitaan ja minä niitä pyrin toteuttamaan, mutta muuten pyri saamaan aikaan tunnelman, jossa kaksi toisistaan kiinnostunuta ihmistä haluaa tuntea toistensa läheisyyden ja nauttia siitä. Kyllä asiakkaani lähes poikkeuksetta orgasmin saavat, tai ainakin näyttelevät saavansa, naisista kun ei aina tiedä ;)

Itse saan myös lähes aina. Korostan, että kaikki naiset, joiden kanssa olen vakituisen asiakassuhteen muodostanut, olen myös itse valinnut ja he siis myös minua miellyttävät niin ulkoisesti kuin sisäisestikin ja meillä siis on ihan mukavaa muutenkin kuin sängyssä.

Vierailija
28/39 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen koulutus sinulla on? Kirjoitat hyvin.

Vierailija
29/39 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko naisille suuseksiä?

Vierailija
30/39 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:59"]

Annatko naisille suuseksiä?

[/quote]

Kyllä

Vierailija
31/39 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 21:46"]

Millainen koulutus sinulla on? Kirjoitat hyvin.

[/quote]

Nyt alkaa menemään hieman liikaa persoonaani paljastaviin kysymyksiin ;)

Sen verran voin paljastaa, että se on jotain pelkän peruskoulun ja ylemmän korkekouluasteen väliltä, olematta kuitenkaan kumpikaan mainituista.

Tällä palstalla yksi ihminen tietää kuka olen, nimittäin yksi asiakkaistani. Hän minut tälle palstalle johdattikin. Hän tietää, että tämän avauksen tein, tai siis ei ehkä vielä tiedä, mutta tietää sitten, kun tämän lukee. Se nimittäin oli alunperin hänen ideansa, että tänne toiminnastani kirjoitan ja nyt se on sitten tehty :) Eikä kannata arvuutella hänen henkilöllisyyttään, koska hän on täällä pääasiassa ainoastaan satunnainen lukija, eikä ole tänne käsittääkseni juurikaan kirjoittanut.

Mutta joo, eiköhän tämä ollut tällä kertaa tässä. Vetäydyn nyt viettämään vapaailtaani hyvän musiikin, sekä parin punaviinilasillisen ääreen.

Olen positiivisesti yllättynyt siitä, kuinka asiallisia kysymykset olivat. Johtunee kai osittain siitä, että kaikki keskenkasvuiset ovat baari-iltaa viettämässä, eivätkä täällä trollaamassa, siksi tämä avauksen tähän aikaan teinkin ;)

Mukavaa lauantai-illan jatkoa kaikille kysyjille ja muillekin AV-palstan kirjoittajille ja lukijoille :)

Vierailija
32/39 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin veikata ap:ta provoksi. Oikeasti ap on huorissa säännöllisesti käyvä lassukka, joka yrittää kirjoituksellaan promota ruusuista mielikuvaa huoraamisesta.

Ja nyt sinne baariin!

Vierailija
33/39 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:42"]

Voisin veikata ap:ta provoksi. Oikeasti ap on huorissa säännöllisesti käyvä lassukka, joka yrittää kirjoituksellaan promota ruusuista mielikuvaa huoraamisesta.

Ja nyt sinne baariin!

[/quote]

Tiedä sitten onko provo vai ei, mutta ihan mukavasti ja kunnioittavasti kirjoittaa asiakkaistaan. Jos olisin varakas, niin voisin hyvinkin kuvitella käyttäväni kyseisen tyyppistä palvelua ihan vaan piristämään yksinäisiä iltojani.

Vierailija
34/39 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään, että mitenkähän hän välttää eritekontaktia, kun antaa suuseksiä. Onkohan elmukelmu välissä vai vetääkö paljaalla (tautiriski).

Vierailija
35/39 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään, että mitenkähän hän välttää eritekontaktia, kun antaa suuseksiä. Onkohan elmukelmu välissä vai vetääkö paljaalla (tautiriski).

Vierailija
36/39 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko kik tai sähköpostissa tarkemmin?

Vierailija
37/39 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa kyllä olla oikeasti provoileva nainen? Kirjoitustyyli on kuin naisella?  Sääli, sillä olisin rattopoikaa vaille...

Vierailija
38/39 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on muitakin :).

Olen 30 vuotias ja erikoistunut nahka/pvc/latex juttuihin, koska ne ovat itsellenikin fetissejä.

Asiakkaani ovat 45-70 vuotiaita Ladyja, joista lähes kaikki ovat em. fettareita.

Ja tosiaan kaikki ei edes halua varsinaista seksiä, vaan eräskin vanhempi nahkalady haluaa vaan olla lähelläni molemmat nahkaan pukeutuneina ja vain tuntea nahkapojan etumus esim. sylissä istuen ja kosketellen mutta nahkakuteet pysyy päällä. Jotkut kyllä haluavat heti seksiä ja sekin toimii. Voisin mainita omana spesiaalinani nahkaan tms. pukeutuneen naisen hierominen orgasmiin saakka vaatteet päällä....:)

t. Nahkapoika

Vierailija
39/39 |
11.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla iso mulkku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä