Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja mitäs kuuluu lauantai-iltaasi?

Vierailija
15.03.2014 |

Meillä kohta saunaan, sitten hyvää iltapalaa ja lapset pelailee pleikalla, itse rupean katsomaan rästiiin jääneitä tv-ohjelmia. Mies loimuttaa lohta. Ihana rauha :)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko kattoo jääkiekkoa, mä makaan sohvalla parvekkeella ja mietin mitähän seuraavaksi?

Vierailija
42/49 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihaa ollaan laitettu koko perheen voimin. Tai no, lapset polskivat kahluualtaassa ja me vanhemmat tongittiin mullassa. Nyt syödään ja katsotaan lätkää, erätauolla vielä pikaisesti siivoamaan lelut yöksi paikalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kastelin nurmikon ja kukkapenkit, nyt istun terassilla ja ihmettelen mitä tekisin. Yksin olen ollut koko päivän lapsen kanssa kun mies töissä (taas jälleen). Tunti sitten mies lähti kaverin kanssa kalaan. Itselläni tylsää. Laitoin saunan päälle mutta en tiedä jaksanko/viittiinkö mennä. Lapsikin ärsyttää. Ääähhh.

Vierailija
44/49 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kuuluu hyvää. Käytiin eräässä tapahtumassa, käytin koiran pitkällä lenkillä ja nyt pyykkikone hurisee, varmaan jonnekin 00.30 saakka. Söin juuri suklaata ja mietin että nälkä olisi, keittäisinkö teetä ja ottaisin pari piirakaista ja laittaisinko taustalle jonkun ohjelman samalla kun vähän horrostan tässä sohvalla.

Vierailija
45/49 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ew

Vierailija
46/49 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttolaatikoita purettu ja järjestelty uutta kotia koko päivä. Kunhan vauva nukahtaa, keitän kupin teetä ja katson jotain sarjaa Netflixistä.

Vierailija
47/49 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisten pikkujoulujen aiheuttama päänsärky on onneksi hellittänyt mutta väsymys vaivaa. Äsken tulin suihkusta, nyt juon kupin teetä ja menen sitten sänkyyn lukemaan jotain ennen nukkumaanmenoa, joka varmaan tapahtuu pian.

Vierailija
48/49 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta äijän luo.

Vierailija
49/49 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lösötän masentuneena yksin sohvalla tietokone sylissä. Ei uskois, että oon 20-v nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi