Ja mitäs kuuluu lauantai-iltaasi?
Meillä kohta saunaan, sitten hyvää iltapalaa ja lapset pelailee pleikalla, itse rupean katsomaan rästiiin jääneitä tv-ohjelmia. Mies loimuttaa lohta. Ihana rauha :)
Kommentit (49)
Mies lähti työpaikan risteilylle. Mä menen kohta saunaan. Illalla katson jonkun ällön romanttisen komedian ja syön jotain hyvää. Ehkä lämpimiä voileipiä ja jätskiä... Ennen nukkumaan menoa lautan rauhallista musiikkia soimaan, ihastelen mahaani ja tunnustelen vauvan potkuja <3
Ei mitään, täällähän mä lojun toivoen vilkasta keskustelua palstalla.
7. Ihan vain mielenkiinnosta kysyin. Meilläpäin saa noutoruuan ihan sellaisessa tavallisessa grillirasiassa. Ihania ne sellaiset kuutiot, joita näkee leffoissa. :) 9
Pitsaa tehtiin ja kohta saunaan. Yhdessä oloa ja löhöilyä.
Paskaaks tässä... Samat aatokset kuin 15:llä eli keskusteluja kärkkyen ;)
Illemmalla sitten töllön tuijotusta valikoidusti sekä lenkki koiran kanssa :)
Odotan että mies pääsee töistä ja soittaa sitten jotta voidaan jutella (on kuukauden työkeikalla ulkomailla). On jo ikävä mutta onneksi kaksi viikkoa enää.
Sitten lähden käymään lähikaupassa ja ostan suklaata :D aion katsoa lempisarjaa netistä ja lojua sohvalla syöden suklaata.. aahh
Hyvää lauantaita kaikille :)
Lähden kohta leffaan katsomaan Kirjavarasta.
Sairaana makaan sohvalla. Mies on lapsen kanssa ulkona. Ihan aanuksesta tämä kuume :'(
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 17:54"]
Meillä kohta saunaan, sitten hyvää iltapalaa ja lapset pelailee pleikalla, itse rupean katsomaan rästiiin jääneitä tv-ohjelmia. Mies loimuttaa lohta. Ihana rauha :)
[/quote]
Hyi hitto miten tylsä elämä.
Istun yksin kotona, syön suklaata ja salmiakkia, av:ilen ja levitän peppua. Illemmasta vielä lenkille koiran kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 17:54"]
[/quote]
No, kerro toki omasta elämästäskini, kun muitakin arvostelet!
ei-ap
Hyi hitto miten tylsä elämä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:27"]
Sairaana makaan sohvalla. Mies on lapsen kanssa ulkona. Ihan aanuksesta tämä kuume :'(
[/quote]
Mä olen ollut jo viikon kipeänä. Enää ei kuumetta vaan nuhaa. Nyt on myös hartiat, selkä ja pää kipeinä sisällä jumituksesta. Olisin halunnut viiniä mutta en jaksanut lähteä alkoon.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:25"]
Lähden kohta leffaan katsomaan Kirjavarasta.
[/quote] Onko se komedia, draama...?
Lueskelen ja kommentoin tätä palstaa, jonka löysin tällä vkolla. Pelaan Candy crushia. Maistelen hyvää valkkaria. Katson kohta American idolia. Mies risteilyllä, lapsilla omat touhut.
Kohta suihkuun ja illemmalla baariin katsomaan millainen mies tarjonta siellä on.
Mies oli ladannut leffan iTunesista, sitä katsotaan kohta yhdessä. Huomenna patikkaretki, joten ajoissa nukkumaan.
uimassa käyty, aurinkoa otettu
koko perhe vaan nautittu ihanasta kelistä ja yhdessä olosta. Heitetty tikkaa, grillattu ym...
Ollaan siivoiltu ja tehty isompia ruokaeriä, mies vielä kokkailee. Muksut peuhuaa olkkarissa ja mä katson telkkaria.
Alakuloinen tunnelma aikuisilla, eräs omainen kuoli yllättäen ja huomenna olisi tarkoitus vierailla hänen perheensä luona.