Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän selvästi iäistäni nuoremmalta toteaminen sai mammat närkästymään? Onko siis niin, ette jos...

Vierailija
16.11.2020 |

Onko siis niin, että jos totean näyttäväni ikäistäni vanhemmalta, se on yläpeukkujen arvoista? Nyt sain jostain syystä liudan alapeukutuksia, kun totesin aiemmin jo poistetussa keskustelussa näyttäväni n. 8 vuotta ikäistäni nuoremmalta. Olen siis 44 v mies ja ikääni usein veikataan noin 35-38 ikävuoden haarukkaan. Miksi tämä saa av-mammat närkästymään?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 53-vuotias ja voin täysin rehellisesti sanoa että menisi täysin uskottavasti 45-vuotiaasta ja jopa nuoremmasta. Tämä on ihan kivaa mutta voi olla tulevaisuudessa minulle ongelma sillä itse 53-vuotiaana näytän kyllä täysin ikäiseltäni ja veikkaanpa että vielä muutaman vuoden vanhemmalta. Kauhulla ajattelen niitä aikoja joskus 20 vuoden kuluttua kun häntä luullaan pojakseni..

Vierailija
22/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku 45v inttää, että arvaa ikäni, niin vastaan aina, että et varmaan voi olla vanhempi kuin 32v. Ja sitten ne on niin polleaa poikaa, kun heitä on luultu ikäistään nuoremmiksi eivätkä tajua, että se oli syvää halveksuntaa.

Ai? Mä en halveksu, mutta kohteliaana sanon aina 10 v vähemmän kuin arvioin. Sekä naisille että miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku 45v inttää, että arvaa ikäni, niin vastaan aina, että et varmaan voi olla vanhempi kuin 32v. Ja sitten ne on niin polleaa poikaa, kun heitä on luultu ikäistään nuoremmiksi eivätkä tajua, että se oli syvää halveksuntaa.

Sinäpä vaikutat ikävältä ihmiseltä.

Vierailija
24/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat törmänneet usein vastaavaan harhaan? Mies lupaa näyttävänsä 10 vuotta nuoremmalta mutta onkin ihan kurppa?

Tämä on syy. Lähestulkoon aina nämä itseään ikäistään nuoremman näköisinä pitävät eivät todellisuudessa näytä itseään nuoremmilla. Sen sijaan käyttäytyminen saattaa olla epäkypsää.

Vierailija
25/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva juttu, että olet nuorekas. Hyvä sinä! Sinulla on ilmeisesti hyvän geeniperimän lisäksi terveelliset elämäntavat ja oikea asenne elämään.

Vierailija
26/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 vuotias äippä 2 lasta ja näytän 25 vuotiaalta 😊kohta 39vuotias 😉

Vierailija
27/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yksi keski-ikäinen nainen vaati baarissa arvaamaan ikäänsä. Olen nainen itsekin, eikä välillämme ollut mitään eroottista, sikäli kuin se tarinaan liittyy. Sanoin, etten oikein välittäisi arvailla, mutta hän vain jankutti.

Lopulta sitten sanoin, että hyvä on, veikkaan että 45. Loppuillan nainen sitten äimisteli, miten olin osunut yhden vuoden tarkkuudella oikeaan, vaikka yleensä kaikki arvaavat kymmenen vuotta vähemmän.

Vierailija
28/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Tuollainen aurinkoinen asenne on tärkein ja hyvä nähdä itsensä positiivisesti ikäistään nuoremmalta.

Vierailija
29/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kiva juttu, että olet nuorekas. Hyvä sinä! Sinulla on ilmeisesti hyvän geeniperimän lisäksi terveelliset elämäntavat ja oikea asenne elämään.

Kuulostaako ap mielestäsi siltä että on oikea asenne elämään :DDD. Jos ap oikeasti näyttää nuorelta, niin voidaan todeta ettei ainakaan asenteella ole sen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
30/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäpä vaikutat ikävältä ihmiseltä.

Varmasti olen sellainen jokaiselle 45v ikäiselle, joka kärttää imartelevaa kommenttia vain siksi, että on hankkinut kukkapaidan tai punaiset lenkkarit. Koska on niin nuorekas!

Vierailija
31/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen näyttää yli 28v niin se on ihan over the hill. Eli ihan sama sitten näytätkö 35v, 45v, tai 55v. Joka tapauksessa et saa niitä parhaimpia miehiä, miehen iästä riippumatta.

Vierailija
32/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän sopisimme hyvin yhteen, ap! Minä näytän 15 vuotta nuoremmalta kuin olen. Keksitäänpäs jokin tapa tavata!

t. N50

Vierailija
33/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50-vuotias, mutta näytän 18-vuotiaalta, kun mulla on prätkä ja tatska. Kyllä kaikkien lukioikäisten kuuluisi antaa mulle pillua, kun ihan samaa ikäluokkaa ollaan. Miten ne ei tajua?

Vierailija
34/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mehän sopisimme hyvin yhteen, ap! Minä näytän 15 vuotta nuoremmalta kuin olen. Keksitäänpäs jokin tapa tavata!

t. N50

Kiva kuulla. Ehdottomasti voitaisiin nähdä jos olisin vapailla markkinoilla.

Vierailija
35/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen näyttää yli 28v niin se on ihan over the hill. Eli ihan sama sitten näytätkö 35v, 45v, tai 55v. Joka tapauksessa et saa niitä parhaimpia miehiä, miehen iästä riippumatta.

Eihän naiset koskaan näytä yli 28 v:ltä.

Vierailija
36/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 88v ja näytän 15weeltä.

Vierailija
37/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ujona teini-ikäisenä kesätöissä ja aikuinen työkaveri vaati minua arvaamaan oman ikänsä. Minulla ei ollut mitään hajua ja nolona änkytin sitten, että "et sä varmaan oo vielä neljääkymmentä" (Kummitätini oli juuri silloin täyttänyt 40 ja arvelin, että työkaverinaisen täytyi olla nuorempi kuin hän). Nainen meni ihan punaiseksi naamallaan ja mutisi vihaisena, että "no en todellakaan". Ja minua hävetti vaikka en tiennyt, mitä olin tehnyt väärin.

Vierailija
38/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu et tämä saa ala peukkuja 🙊🤔Harmittaako jotain noin paljon?

Vierailija
39/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Miksi alapeukutuksiasen vuoksi että saatetaan kysyy papereitya? Pottuillakseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme