Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän selvästi iäistäni nuoremmalta toteaminen sai mammat närkästymään? Onko siis niin, ette jos...

Vierailija
16.11.2020 |

Onko siis niin, että jos totean näyttäväni ikäistäni vanhemmalta, se on yläpeukkujen arvoista? Nyt sain jostain syystä liudan alapeukutuksia, kun totesin aiemmin jo poistetussa keskustelussa näyttäväni n. 8 vuotta ikäistäni nuoremmalta. Olen siis 44 v mies ja ikääni usein veikataan noin 35-38 ikävuoden haarukkaan. Miksi tämä saa av-mammat närkästymään?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat törmänneet usein vastaavaan harhaan? Mies lupaa näyttävänsä 10 vuotta nuoremmalta mutta onkin ihan kurppa?

Vierailija
2/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi perusteella et ole penaalin terävin kynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ulkonäkösi ei ole mielenkiintoinen keskustelunaihe. Siksi.

Vierailija
4/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspergerit näyttää usein huomattavasti ikäistään nuoremmalta. Oletko ap autismin kirjolla?

Vierailija
5/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisillä miehillä tämä on hyvin yleinen harha ja naiset ovat siihen kyllästyneitä.

Vierailija
6/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 44 v nainen ja minuakin miehet aina luulevat enintään 34-vuotiaaksi.

Vierailija
7/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 49 v nainen ja miehet luulevat minua kolmikymppuseksi! Olen niin kaunis ja nuoren näköinen.

Vierailija
8/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin joskus nuorempana kavereilla ja minulla oli oikein ihan erityinen ihmisluokitus: ”keski-ikäiset, jotka arvuuttelevat ikäänsä”. Eihän heille koskaan hennonut totuutta kertoa.

Vierailija
9/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se olekin mukavaa näyttää ikäistään nuoremmalta? Ollaan sit molemmat ikinuoria. :D

Vierailija
10/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus.

Vierailija
11/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös nuorekkaat piirteet ja silsi koen, että oma tasoni olisi 25-35-vuotiasxmies. En siksi kelpuuta vanhempia. Poikkeuksetta kaikki kehuvat minua tosi nuoren näköiseksi.

N51

Vierailija
12/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi perusteella et ole penaalin terävin kynä.

Jaa tämän perusteella jo teet noin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Voipi olla siis ettei kumpikaan olla niitä penaalin terävimpiä kyniä. :D

Vierailija
13/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet harvinainen poikkeus ihmisten joukossa!

Ketkään miehet eivät koskaan kohteliaisuudesta arvioi naisten ikää alakanttiin.

Vierailija
14/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös nuorekkaat piirteet ja silsi koen, että oma tasoni olisi 25-35-vuotiasxmies. En siksi kelpuuta vanhempia. Poikkeuksetta kaikki kehuvat minua tosi nuoren näköiseksi.

N51

Minulla on tämä sama!

Poikani kaverit luulevat minua aina poikani siskoksi 🤭

Vierailija
15/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ulkonäkösi ei ole mielenkiintoinen keskustelunaihe. Siksi.

Sen verran mielenkiintoinen aihe kuitenkin että luit avauksen ja otit osaa keskusteluun. Hyvä sinä. :D

Vierailija
16/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan nähnyt ihmistä, joka näyttää merkittävästi ikäistään nuoremmalta, siis niistä, joiden iän tiedän varmasti. Vanhemmalta näyttäviä on kyllä, elämäntavat näkyvät naamasta jo nelikymppisenä.

Vierailija
17/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närkästymisen syy on se, että noin ajattelee 99 % miehistä ja siihen mahtuu monta väärässä olevaa.

Vierailija
18/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse näyttää kolmekymppisenä 50-vuotiaalta on pakko alapeukuttaa päinvastaisille tapauksille, siksi

Vierailija
19/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku 45v inttää, että arvaa ikäni, niin vastaan aina, että et varmaan voi olla vanhempi kuin 32v. Ja sitten ne on niin polleaa poikaa, kun heitä on luultu ikäistään nuoremmiksi eivätkä tajua, että se oli syvää halveksuntaa.

Vierailija
20/39 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Näytän itseäni nuoremmalta" on sellainen säännöllinen humblebrag kommentti, joka tulee kaikkiin ulkonäköä koskeviin ketjuihin. Ihmisiä kyllästyttää se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä