Ahdistaako teitä, jos pyykinpesukone menee rikki?
Kommentit (38)
Ei. Korkeintaan v*tuttaa. Sitä on muitakin negatiivisia tunteita kuin ahdistus.
Katsoisin mikä siitä meni rikki ja jos varaosa ei olisi kovin kallis, niin korjaisin sen.
Eli ei ahdistaisi.
Ei, tilaan huollon tai tarvittaessa ostan uuden. Ei meiltä vaatteet parissa päivässä lopu.
Vierailija kirjoitti:
Katsoisin mikä siitä meni rikki ja jos varaosa ei olisi kovin kallis, niin korjaisin sen.
Eli ei ahdistaisi.
Ai muutenko ostaisit uuden koneen vielä kalliimmalla?
Ärsyttäisi kyllä. Viimeksi kun hajosi, korjaajan sai vasta kahden viikon kuluttua. Onneksi kone alkoi toimia itsestään sillä välin.
Vatutti. Mutta oli kestänyt jo 20v.
Se lähinnä että olisi pesutuvalle pitänyt mennä. Sisko pesi onneksi omassaan ja jo 2pvn päästä tuli uusi kone. On se vaan ihana olla oma pesukone.
Lähinnä harmittaa, kun tulee ylimäärästä päänvaivaa..
Kyllä mutta hyvin tuo vanha Italialainen ZaNussi jaksanut painaa, toivottavasti pelaa vielä monta vuotta.
Vain wituttaa, varsinkin jos kone täynnä likaista pyykkiä pesuaineliemessä ja/tai ei aukea.
Minulla ei ole pyykinpesukonetta. Olen käsin pessyt pyykin jo n. 18 vuotta. En tarvitse pyykinpesukonetta.
Ei ahdistaisi, koska ostaisin uuden.
Vierailija kirjoitti:
Etkö harkitsisi korjauttamista?
Siinä kohtaa ahdistaisi jos siellä olisi seuraavaksi aamuksi tarvittavat työkamppeet likavedessä lillumassa. Muuten aika se ja sama. Korjaajan tai uuden koneen saa rahalla.
Ei. Meillä pyykätään kuitenkin aika maltillisia määriä, ja jos hajoaa niin uudenhan saa kaupasta saman tien.
Ei....tässä talossa on vuokraan kuuluva pesutuvan käyttö.
Ei ahdista. Nykyisen pyykinkoneen ostin 20 vuotta sitten ja jos nyt simahtaa, niin olen vain tyytyväinen, että näin pitkään pysyi kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö harkitsisi korjauttamista?
Kone on 15 vuotta vanha, joten ei kannata korjata enää.
Ahdistaa, koska se on iso menoerä.