Tiedätkö kaunista, viehättävää feministikiihkoilijaa?
Lähes jokainen suht' normaali nainen Suomessa varmasti on feministi. Mutta pieni vähemmistö feministeistä on kiihkoilijoita. jotka leimaavat kaikki feministit ja saattavat jopa kiihkoilullaan vaikuttaa negatiivisesti naisten asemaan.
Tiedätkö yhtäkään kaunista, viehättävää tällaista kiihkoilijaa, joka myös ehkä viehättävyytensä ansiosta saa ekstrahyvää kohtelua komeilta miehiltä?
Kommentit (40)
Yksikään kaunis nainen ei ole äärifeministi. Heillä on jo muutenkin kaikki valta nyky-yhteiskunnassa, joten heillä ei ole tarvetta eikä halua valittaa vain valikoituja (omaa näkökantaa puoltavia) asioita. Heillä on jo asiat hyvin, joten he ovat vain tyytyväisiä vallitsevaan tilanteeseen.
en.
Mutta jossain määrin ymmärrän käytöstä ja luulen taustalla olevan ihan inhimillisen tunteen. Itselleni on tullut fiilis, että kumpuaa siitä, että nämä naiset ei ole saaneet positiivista, hyvää huomiota "hottiksilta" miehiltä. Hyvännäköiset miehet kun usein lähes ihailee ja palvoo viehättäviä naisia ja ignooraavat tai eivät edes huomaa vaatimattomamman näköisiä. Eli taustalla on jonkinlainen hyväksynnän puute, ihan inhimillinen tunne.
Feministien takia teilläkin on äänioikeus nykyajan Suomessa. Miettikääpä sitä. Ellei nämä rohkeat naiset olisi ajaneet naisten oikeuksia, olisi naiset yhä ilman äänioikeutta eikä nainen voisi edes haaveilla elämästä toteuttaen omia halujaan ilman että on pakko mennä naimisiin ja hankkia lapsia.
Atlas Saarikoski on todella luonnonkaunis nainen. Hän on erään ystäväni ystävä, joten olen tavannut hänet useasti. Hänellä on todella kauniit, säännölliset piirteet ja kuulas iho.
ihan btw mun mielest nainen saa välil vähän lyödä miestä' sillä onhan nainen pienempi eikä se satu nii paljo ku jos mies lyö naista
Feminismi kuuluu useimpien fiksujen naisten kehityskaareen. Samoin kuin menestyvät miehet ovat usein nuorena vähän koviksia, mutta sitten skarppaavat ja suuntaavat energiansa vaikka kauppikseen.
En tunne ketään kiihkoilijaa, ja kun tarkemmin mietin, en tunne ketään joka kiihkoilisi mistään aiheesta. Olen itse vihreä ja mies sinivalkoinen, ja silti meillä ei kukaan kiihkoile mitään vaikka paljon puhutaan politiikkaa. Kiihkoilijat on mun mielestä jotain narkkareita jotka on jossain aineissa, siksi kiihkoilevat, ei normaalit ihmiset kiihkoile kuin korkeintaan seksin aikana.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:07"]
Feministien takia teilläkin on äänioikeus nykyajan Suomessa. Miettikääpä sitä. Ellei nämä rohkeat naiset olisi ajaneet naisten oikeuksia, olisi naiset yhä ilman äänioikeutta eikä nainen voisi edes haaveilla elämästä toteuttaen omia halujaan ilman että on pakko mennä naimisiin ja hankkia lapsia.
[/quote]
Luitko aloitukseni kokonaan? Puhuin kiihkoilijoista.
Mitä oikeuksia olemme saaneet esimerkiksi erään Vihreiden ex-kansanedustajan toimesta?
t.ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:12"]
Atlas Saarikoski on todella luonnonkaunis nainen. Hän on erään ystäväni ystävä, joten olen tavannut hänet useasti. Hänellä on todella kauniit, säännölliset piirteet ja kuulas iho.
[/quote]
en tiedä mitä tämä Atlas/Akuliina on, mutta luonnonkaunis ei todellakaan.
Mä olen kanssa kuullut jo yliopistoajoista näistä "telaketjufeministeistä" mutta tähän päivään asti olen sellaisia "nähnyt" vain tiettyjen miesten mielikuvissa. Olisi hyvä jos ap nimeäisi nämä "kiihkoilijoiksi" leimaamansa henkilöt.
Voihan olla ettei olekaan kiihkoilusta kysymys muuten kuin ap:n omissa pikkuisissa aivoissa.
Monelle suomalaiselle olisi koulutus asioista tarpeen. Feminismi tarkoittaa sitä että naisilla ja miehillä pitäisi olla samat oikeudet. Ei naissovinismia, kuten tietämättömät tuntuu luulevan.
Ap elää jossain kuvittelemassaan sukupuolijärjestelmässä, jossa naisilla on oikeuksia vain silloin kuin sattuvat alistumaan ja miellyttämään miehiä (ulkonällään, ajatuksillaan tai niiden puutteella).
Surullista että nykyaikana on noin takapajuisia miehiä, joille Suomen lain mukainen tasa-arvo ei ole vielä kirkastunut.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:40"]
Mä olen kanssa kuullut jo yliopistoajoista näistä "telaketjufeministeistä" mutta tähän päivään asti olen sellaisia "nähnyt" vain tiettyjen miesten mielikuvissa. Olisi hyvä jos ap nimeäisi nämä "kiihkoilijoiksi" leimaamansa henkilöt.
Voihan olla ettei olekaan kiihkoilusta kysymys muuten kuin ap:n omissa pikkuisissa aivoissa.
Monelle suomalaiselle olisi koulutus asioista tarpeen. Feminismi tarkoittaa sitä että naisilla ja miehillä pitäisi olla samat oikeudet. Ei naissovinismia, kuten tietämättömät tuntuu luulevan.
Ap elää jossain kuvittelemassaan sukupuolijärjestelmässä, jossa naisilla on oikeuksia vain silloin kuin sattuvat alistumaan ja miellyttämään miehiä (ulkonällään, ajatuksillaan tai niiden puutteella).
Surullista että nykyaikana on noin takapajuisia miehiä, joille Suomen lain mukainen tasa-arvo ei ole vielä kirkastunut.
[/quote]
Tarkoittihan kommunismikin vaikka mitä (hyvää), mutta jokainen näki mitä se oikeasti oli
Tiedän montakin, mielestäni tuo karvaiset rumat feministit on vähän niin kuin wanha.
Romola garaita tuskin voisi sanoa rumaksi? On muuten oma suosikkinäyttelijäni.
“I’m a feminist,” she declares, “God, yes! A bra-burning, building-burning feminist
http://s271.photobucket.com/user/ArtDomino_6/media/February%204/Romola_Garai_01.jpg.html
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2011/05/29/article-0-0C47578200000578-257_237x312.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_iTGXYFIkfkA/TSR_KxbWxMI/AAAAAAAAeMg/VFKbAyRBFOo/s1600/07+ROMOLA-GARAI.jpg
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:21"]
Feminismi kuuluu useimpien fiksujen naisten kehityskaareen. Samoin kuin menestyvät miehet ovat usein nuorena vähän koviksia, mutta sitten skarppaavat ja suuntaavat energiansa vaikka kauppikseen.
[/quote]
Oikeasti fiksujen ihmisten tyypillisimpiin piirteisiin kuuluu kaikkien ismien välttäminen.
Minusta olisi tärkeää, että naiset saisivat käydä koulua yhtälailla kuin pojatkin kaikkialla maailmassa, tai toisaalta että missään maailmassa ei olisi lapsiavioliittoja. Mutta kokeakseni nämä asiat tärkeiksi minun ei tarvitse hurrata, kun saksalaisessa yliopistossa kaikkia professoreja aletaan "tasa-arvon nimissä" kutsumaan professorinnoiksi - toisin sanoen ajaakseen oikeasti sorrettujen naisten asemaa ei tarvitse olla feministi, vaan pelkästään järkevä ja kohtuullinen.
Tosin eivätpä nykyfeministit taida niistä silpomisista ja 7-vuotiaiden pakkonaittamisista oikein välittää, vaan lähinnä noista eurooppalaisten kielten maskuliinisista artikkeleista ynnä muista naisia oikeasti sortavista asioista.
Mikä lasketaan "kiihkoiluksi"? Ap selvästi tarkoitti sillä jotain negatiivista. Ystäväni on huomattavasti voimakkaammin feministi kuin suurin osa. Mielestäni hän tuo vahvat mielipiteensä esiin asiallisesti ja järkevin perustein. Hän on nätti ja hyvin suosittu miesten keskuudessa.
Jan Erolan vaimo :D Toivottavasti lukee tämän ja verenpaine nousee :P
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 13:40"]
[/quote]
Moni nainen haluaa saada huomiota tasokkailta miehiltä. Tosin menee nyt vähän ohi aiheen, sillä tällä ei ole tekemistä oikeuksien kanssa.
Ap:n tapa ajatella on se että kunhan esittää ennakko-oletuksen että naisten oikeuksia puolustavat ovat turhanpäiväisiä kiihkoilijoita, ei hänen siksi tarvitse kunnioittaa naisia eikä kohdella naisia ihmisinä.
Monet epäkohdista kiihkoilleet ovat historiassa maansa sankareita.
Tiedän. Nämä ovat nuoria, helvetin huonokäytöksisiä ja paljon kiroilevia ja ryyppääviä tyttöjä, jotka viettävät joka illan baarissa ja ovat ylpeitä seuraavana päivänä kun olivat sekoilleet ja uhkailleet muita baarissakäyviä. Hyvä että heillä on hauskaa, mutta eivät itse tajua kuinka junteilta ja naurettavilta näyttävät muiden silmissä. Ulkonäkö tosiaan pelastaa, mutta ei loputtomiin. Luultavemmin ajautuvat raskaaksi parin vuoden sisään ja päätyvät yh-äideiksi.