Onko eläkeläiset ikinä maistanut muuta kahvia kuin Juhla Mokkaa tai Kulta Katriinaa?
Mummo pitää Presidentti-sekoitusta juhlakahvina ja ottaa ulkomaillekin omat kahvit mukaan :)
Kommentit (61)
yäkyäkyäk juon aina tumma paahtoa,en juhla mokaa enkä presidenttiä,ovat kuin pannun pesuvettä
Olen juonut jo kymmeniä vuosia pelkästään nescafe-tyyppistä mokkaa.
Pannu- ja suodatinkahvit ovat ehdoton no-no, ja espresso sellaisenaan on liian tujua.
-mummo
yoooookkk kirjoitti:
yäkyäkyäk juon aina tumma paahtoa,en juhla mokaa enkä presidenttiä,ovat kuin pannun pesuvettä
Tummat kahvit vois polttaa roviolla. Ihan järkyttäviä palanneita paskapuruja. Syöpäkahveja.
Minun (75-v.) tämänhetkinen lempparikahvini on Löfbergs Crescendo, jonka ostan papuina. Jotain Kulta-Katriinoja sun muita vaaleapaahtoisia join viimeksi töissä, jossa ei muuta ollut tarjolla. Niin ja tietysti joskus kylässä, etenkin nuorempien ihmisten luona, he kun kuvittelevat että vanhukset tykkäävät vain vaaleapaahtoisesta.
No mitä sitten? Juovat sitä mistä tykkäävät. Outoja ongelmia ihmiset sitten kehittelevätkin.
Ei kai se merkki yksin vaan paahtoaste. Vanhemmat on tottuneet juomaan vaaleapaahtoista, koska vain sitä on ollut tarjolla. Ei heitä voi siitä moittia.
Suomessa on niin hyvä vesi, ettei veden maku tule vaaleapaahtoisen läpi.
Suomalaiset on tottunut huonoon ja halpaan kahviin.
Ja vielä huonompaan teehen 😆
Minkä ikäinen mahdat olla? Entä mummosi? Minä olen juonut erikoiskahveja jo 1970-luvulla Ranskassa ja Puolassa. Vähän myöhemmin Italiassa. Kahvivalikoima alkoi runsastua Suomessa 1980-luvulla ja nykyään on jo runsaudenpula. Kahvimakuni vaihtelee, mutta mocca-tyyppiset ei ole koskaan olleet suosikkejani. Ikä 69v.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on tottunut huonoon ja halpaan kahviin.
Ja vielä huonompaan teehen 😆
Pari vuotta sitten Lontoossa huomattiin ettei sikäläisissä kaupoissa ole lainkaan Liptonin teetä 😂
Leila Koo kirjoitti:
Minkä ikäinen mahdat olla? Entä mummosi? Minä olen juonut erikoiskahveja jo 1970-luvulla Ranskassa ja Puolassa. Vähän myöhemmin Italiassa. Kahvivalikoima alkoi runsastua Suomessa 1980-luvulla ja nykyään on jo runsaudenpula. Kahvimakuni vaihtelee, mutta mocca-tyyppiset ei ole koskaan olleet suosikkejani. Ikä 69v.
Oot varmaan palstan ainoita jotka on juonut erikoiskahveja 👍
Kun menen kahville, otan vain cafe latte
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja juon usein kopi luwakia. Saksasta tilaan yleensä. Suomestahan ei saa kuin pieni- ja keskituloisille suunnattuja halpoja tai keskinkertaisia kahveja, laatua ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kun menen kahville, otan vain cafe latte
Otin äsken automaatista normikahvin mutta maku oli lattea.
yoooookkk kirjoitti:
olen juonut uutta tummapaahto juhlamokkaa,se on hyvää.
Juon yleensä cafe olé, joskus vaihtelun vuoksi au lait.
Tottakai ne on maistaneet, mutta eivät ole tykänneet.