Olettekos viettäneet Pihvi- ja Suihinottopäivää?
Me ei. Ruokana oli kinkkukiusausta ja kaikki vituttaa niin, ettei tee mieli edes katsoa tuohon.
Mites muilla?
Kommentit (28)
Toki vietetään, mutta vasta huomenna.
Puoliksi... Mies paistoit meille pihvit. Jatkoa ei seurannut, koska lapset eivät nukahtaneet ennen kuin lähdin yövuoroon.
Pihvi jäi välistä ku oon niin laiska muija, mutta suihin kyllä otin.
Joo, kyl oli hyvää, kummatkin. Nam!
jos välissämme ei olisi 130kilometriä niin olisin mielelläni viettänyt ! tosin.. mies ei naistenpäivänä muistanu mua millään tapaa. ei edes toivottanut hyvää naistenpäivää.
Paistoin hyvät pihvit (10€/kg). Meillä ei harrasteta suuseksiä, luusereiden hommaa.
Juuri otin suihin älyttömän hyvät ja mureat pihvit, paistoaste kerrankin täydellinen. Hyvää suutuntumaa ei auta nyt pilata..
Olen kasvis mies ei oo pihvejä näkyny
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 00:12"]
jos välissämme ei olisi 130kilometriä niin olisin mielelläni viettänyt ! tosin.. mies ei naistenpäivänä muistanu mua millään tapaa. ei edes toivottanut hyvää naistenpäivää.
[/quote]
No jos naistenpäivää vietettäisiin nussimalla ja pillun nuolemisella niin ehkä miehetkin siitä pitäisi
Pihvinsyönti kannattaa, nussiminen on turhaa.
Syöminen on nautinto, jälkimmäinen ajanhukkaa..
Mitäpä järkeä noissa päivissä on kun niistä nauttivat kuitenkin vain parisuhteessa piehtaroivat siat? Se on vain sitä samaa.
-Mies 28v-
Pihviä mies sao, päätä ei kun olen kuumeessa ja nenä tukossa. Hyvitän kyllä.
Ei tullunna kumpaakaan. Ei kyllä daamia huvita poskeen ottaa muutenkaan. Antaa kyllä mun pyöritellä kieltä omassa jalkovälissä. Ja mää kyllä tykkään.
jaa suihinotto. jotenkin hämärästi muistan sellaisen.. jotain eri elämästä
Ei vaan maksalaatikko ja masturbaatio -päivää :-D
No ei todellakaan, eikö tää ollu joku miesten fiksu veto sille, että naiset saa naistenpäivänä kukkia. Onhan niillä jo miestenpäivä.
Meillä mies saa suuseksiä kyllä muutenkin halutessaan ja usein muutenkin. Pihvejäkin syödään pari kertaa kuussa, joten en ymmärrä kyseistä päivää ollenkaan.
Toki vietetään, mutta vasta huomenna.