50+ nainen
Antaisitko yli puolet nuoremmalle miehelle ihan kokeilun halusta tai muuten vaan?
En tiedä mistä muualta kysyä tätä. Tunnustelen, menkö ehottamaan tälle naiselle panoa. Ja voiko sinun ikäiselle jo sanoa rehellisesti suoraan, että mennään panemaan?
Kommentit (27)
Rehellisesti suoraan voit sanoa vasemmalle kädellesi, sääliö.
Minä olen 45 v ja noin 10 v suuntaan tai toiseen on maksimi. Ei minulla siihen syytä ole. Tai - en harrasta yhden illan juttuja, niin ei se nuori nyt ihan oman näköiseltä tunnu. Ja kun on yli 10 v vanhempi mies, niin sit on jo puheissaan eri sukupolvea. Mieheni ovat siis aina olleet 1-3 v minua vanhempia.
Minulle kelpaa vain ikäiseni mies tai vanhempi. Lompakko pitää olla kunnossa. Ei kiitos teinipojille.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 17:23"]
Minulle kelpaa vain ikäiseni mies tai vanhempi. Lompakko pitää olla kunnossa. Ei kiitos teinipojille.
[/quote]
No en nyt kuitenkaan kutsuisi itseäni teiniksi enää... Ja mitä sillä lompakolla on väliä tässä tapauksessa? En ajatellut tarjota rahaa sille naiselle?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 22:25"]
Taas eroja miesten ja naisten välillä. Käänteinen tilanne olisi joka miehen unelma, mutta naiset vain nirsoilee..
[/quote]
Olisikohan kysymys siitä, että toisessa ryhmässä ei olla niin hirveän rehellisiä..
"kokeilunhalusta"? Miten niin? Olen harrastanut seksiä 25-vuotiaan nuorukaisen kanssa satoja kertoja. Itse asiassa myös 19-57 vuotiaiden kanssa. Olin toki itse suunnilleen samanikäinen. ;-)
Kenellä muka seisoo viiskymppisen naisen kanssa :X
Naisen halu tuntea itsensä viehättäväksi ja halutuksi ei katoa iän myötä. Jos heti kärkeen sanot, että mennäänkö panemaan, se viestittää, että et viitsi yhtään yrittää. Että oletat, että vanhempi nainen on puutteessa ja antaa aina. Niinhän sinä ap taisit tosiaan luulla? Että olet parempikin palkinto vanhemmalle naiselle, jonka pitäisi oikeastaan olla tosi kiitollinen, että vaivaudut edes kysymään ensin etkä vain suoraan tartu haaroväliin.
Et taida myöskään tietää biologiasta ja vanhenemisesta paljonkaan.
Kun itse olin suurinpiirtein 25-vuotias, niin yksi kaveripiiriini kuuluva samanikäinen mies rupesi seurustelemaan 50-vuotiaan naisen kanssa. He seurustelivat monta vuotta. Samoin yhden entisen koulukaverini viisikymppinen äiti seurusteli itseään yli 20 vuotta nuoremman miehen kanssa.
Iästä riippumatta kaikki eivät harrasta yhden illan panoja, joten ap:n kannattaisi ensin saada selville ihastuksensa kanta asiaan. Se voikin sitten olla kinkkisempi juttu. Jos itsetunnossa ei ole ongelmaa, niin senkun kysäiset, kiinnostaako.
Eli alta 25v, en antais edes kokeilun halusta sillä omat lapset on vanhempia.
Toisaalta ihan suoraan vois kysyä, jos ikää miehellä olisi lähemmäs 40v ja tilanne tajua sen verran että huomaisi jotain kipinää.
En antaisi. Seksi on kivaa, mutta paneminen jonkun osaamattoman tumpelon kanssa ei ole vaivan arvoista tässä iässä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:57"]
En antaisi. Seksi on kivaa, mutta paneminen jonkun osaamattoman tumpelon kanssa ei ole vaivan arvoista tässä iässä.
[/quote]
Sen minkä taidoissa häviää, innokkuudessa voittaa vaimitensemeni.
No onpa nihkeä vastaanotto. Ajattelin et tää olis läpihuutojuttu.
Täytyy kyllä sanoa, että voi olla sitten jumalauta niin kiihottava 50-vuotiaanakin :P
Saanko vastata, kun 50-päivään on muutama viikko? En.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 22:08"]
Saanko vastata, kun 50-päivään on muutama viikko? En.
[/quote]
No vastaa ihmeessä :D
Olen 45v ja en voisi harrastaa edes kertaluontoista seksiä itseäni 10 v nuoremman kanssa. Niin puutteessa toivottavasti en tule olemaan.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 22:12"]
Olen 45v ja en voisi harrastaa edes kertaluontoista seksiä itseäni 10 v nuoremman kanssa. Niin puutteessa toivottavasti en tule olemaan.
[/quote]
Voisitko sitten perustella miksi näin?
Lisää kypsiä naaraita linjoilla näin päiväsaikaan?