Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko, kun näitte ensi kertaa handsfree-tyypin kadulla tai muualla? Minä luulin, että joku on tullut hulluksi

Vierailija
16.11.2020 |

ja puhuu itsekseen kovasti. Tästä on tietenkin hyvin kauan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan :)

Asemalla nainen käveli laiturilla ja näytti höpöttävän itsekseen.

Vierailija
2/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan :)

Asemalla nainen käveli laiturilla ja näytti höpöttävän itsekseen.

Minäkin näin Helsingin rautatieasemalla, juuri asemarakennuksen ulkopuolella. Itsekseen polottava mies näytti aivan Karita Mattilan silloiselta mieheltä, saattoi ollakin hän. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeudun nykyaikaan niin hitaasti että vieläkin ensimmäinen ajatus on, että miksi tuo puhuu itsekseen. Sitten tajuan, että ai niin.

Vierailija
4/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin, ajoin 100 rajoituksella kun näin miehen vastapäisellä bussilevikkeellä huitovan ja kävelevän edes takas. Hiljensin ja meinasin pysähtyä, mutta kaveri viittoi menemään eteenpäin. Kesti kyllä tovin ymmärtää että se puhui puhelimessa eikä ollut seonnut.

Tai, no, mistäs minä oikeastaan tiedän.

Vierailija
5/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muistan hyvin. Meillä oli silloin sellainen "leikki", että arvailtiin, puhuuko ihminen handsfreehin vai puhuuko itselleen.

Vierailija
6/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sivusta seuranneena, se tyyppien yksinpuhelu ja kailotus oli tosi outoa.

Vierailija
7/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDD

Vierailija
8/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätkähdän näitä vieläkin. Ja välillä ärsyttääkin, kun vaikka pururadalla perässä tulee kilometrikaupalla joku, joka kailottaa taukoamatta yksinään.

Vierailija
9/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vihaan puhelinkarjujia, mutta ei sillä kylläkään ole v--nkaan vertaa tekemistä händsfriin kanssa.

Vierailija
10/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään säikähdin että joku tuntematon alkoi huutaa minulle mutta kyseessä olikin aika "voimakkaasti" aloitettu handsfreepuhelu.

En kyllä totu noihin ikinä.

Vierailija
11/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muistan kun kohtasin ekan kerra hands free tyypin, olin just ruokakaupassa hyllynvälissä, johon pölähti joku ukkeli höpöttämään. Minulla kesti pitkään tajuta, että se ei puhu miulle, eikä itekseen vaan johonkin hands freehen :D

Vierailija
12/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vihaan puhelinkarjujia, mutta ei sillä kylläkään ole v--nkaan vertaa tekemistä händsfriin kanssa.

Kyllä minusta ihmiset harrastavat tuota puhelinkailotusta nykyään julkisilla paikoilla tosi paljon enemmän, kun ei tarvitse enää pitää puhelinta korvalla.

Vierailija
13/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu tuo nykyäänkin välillä hämäämään väliaikasesti, vaikka handsfree onkin jo arkinen juttu. Lähinnä siis jos joku käyttää kävellessä.

En usko, että pystyisin vieläkään kovin luontevasti höpöttömään handsfreehen itse.

Vierailija
14/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole tottunut niihin.

Vierailija
15/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä kulmilla joka toinen vastaantallaaja juttelee handsfreen joka toinen toisen persoonansa kanssa. Sillon aikoinaan, kun nää handsfreet alko yleistymään, ei sitä oikeestaan huomannu, ehkä monologien taso on noussut. Handsfreessä on yleensä sentään menossa keskustelu semmosen kanssa, joka vastailee. 

Pahoinvointi ja avohoito/hoidon säästötoimenpiteet ehti yleistyä ennen fandsfreetä.

Vierailija
16/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmetellyt yhtään.

Meille tuli ja tulee vieläkin tietokone alan lehtiä ja olin niitä lukiessa ja kuvia tutkiessa nähnyt, että tuollaiset ovat tulossa.

Vierailija
17/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, luulin että tyypillä ei ole lääkitys kohdallaan. Toinen ällistys oli, kun näin sauvakävelijän ensimmäistä kertaa, en ollut kuullutkaan sauvakävelystä ennen sitä.

Vierailija
18/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Ensimmäinen näkemäni ilmaanpuhuja oli kollegani, joka käveli huoneeseen huutaen ja nauraen, muttei vaikuttanut näkevän minua ollenkaan. Samana päivänä toinen kollega tuli käytävällä vastaan, pysähtyi tuijottamaan minun suuntaani ja alkoi puhua kielillä. Hetken kuluttua tajusin, että hän puhui puhelimeen unkarin kieltä, jota oli opiskellut pitkään. Se kuulosti kyllä enemmänkin aivoverenkiertohäiriöltä.

Vierailija
19/19 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Muutama vuosi sitten edesmennyt mummini ei uskonut kännykän olemassaoloon ja kuulusteli minua useampaankin otteeseen, kun hän oli nähnyt minun puhuvan johonkin koneeseen että olenko minä ihan viisas ja teenkö moisen kiusatakseni häntä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme