Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostavia suomalaisia katoamistapauksia?

Vierailija
16.11.2020 |

Itse olen kiinnostunut aina katoamisista. Alkaa kuitenkin turhauttamaan, kun niihin ei saada vastauksia. Mitä tapauksia teillä jäänyt kalvamaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2017 tapahtunut 73-vuotiaan nunna Elisabetin katoaminen. Lähti Lintulan luostarilta katsomaan lähiseudun tulipaloa kahdeksan aikaa heinäkuisena iltana. Naapuri, jonka talon palosta oli kyse, näki naisen viimeisenä. Huivi löytynyt, ei muuta.

Vierailija
2/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa viime vuonna kadonnut nainen Rovaniemellä. Löytyi myöhemmin kuolleena Kemijoesta. Poliisi ei epäile rikosta. Hmm. Toki voisi olla itsemurhakin, koska auto ja omaisuus oli jätetty parkkipaikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kyllikki Saaren tapaus tietenkin. Jotenkin niin stereotypinen katoamisajankohta kadota myöhään illalla metsäpolulla. Ja eniten tietysti ärsyttää se, että nykyajan tekniikalla monikin tapaus olisi ratkennut, jos vain olisi käytössä jo ollut aikoinaan.

Vierailija
4/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kariniemen broilermakkara katosi kauppojen valikoimista. Erityisesti olen kaivannut sitä sipulista versiota!

Vierailija
5/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpään hiekkakuoppamurhaaja liittyy ehkä osaan selvittämättä jääneistä katoamistapauksista.

Vierailija
6/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo Raisa Räisäsen juttu on varmaan eniten mielen päällä ollut. Vähän uudemmista tapauksista Birgitta Silanderin katominen on ollut perin outo case.

Vierailija
7/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Aili Sarpio (?) joka katosi reumasairaalasta. Ihan käsittämätöntä, että voi noin vaan kadota sairaalasta keskellä yötä ja jäädä kadoksiin.

Vierailija
8/8 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riina Mäkisen katoaminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan