Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinasi itku tulla kaupassa

Vierailija
14.03.2014 |

Joku mummu oli niin mun edesmenneen mummuni näköinen ja oloinen. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama aika sitten kävin pitkästä aikaa mummin haudalla. Sieltä pois kävellessä piipahdin ihan ex tempore pieneen kauppaan, missä en ole koskaan ennen käynyt. Ja siellä tapasin ihan mummini näköisen, kokoisen ja oloisen naisen. Tuntui kivalta, kun sai kuunnella sen rupattelua myyjän kanssa, äänikin toi mummin mieleen.

Hassu ja lämmin sattuma.

Vierailija
2/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin, että haistoin edesmenneen läheisen miehen tuoksun kaupassa. seurasin tuoksua jonkin aikaa kaipaus mielessäni. Tuoksu on tullut kerran senkin jälkeen. Keskustelin kyseisestä henkilöstä ja tuttu tuoksu tuli voimakkaana vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy tuota usein, että näen äitini näköisen. Tulee rauhallinen ja hidas olo.

Vierailija
4/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Nii, se mummu siinä valitsi ostoksia ja puheli ihan kuin oma mummuni. Silmät kostuivat. ap

Vierailija
5/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä torilla kävi samanlainen tapaus. Olin ostamassa mansikoita ja siihen viereen tuli mummeli odottamaan vuoroaan. Hän ohimennen sanoi mulle jotain kohteliasta mun kesäpuserosta. Sen mummon silmät oli aivan mun isoäidin silmien näköiset ja oloiset. Sellainen lämmin mummon katse.

Se pysäytti.

Kiitin ja hymyilin, en oikein osannut sanoa mitään. Tilanne oli hämmentävä, se tuli niin yllättäen.

Oma mummo oli hyvin rakas. Pienenä vietin paljon aikaa mummolassa ja touhuttiin yhdessä, koska vanhemmilla oli taloprojekti kesken.

Vierailija
6/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4. Mulle mummu tosi rakas myös oli eläessään. Hieman samoin kuin kuvailit. Haikea mieli ja lämmöllä häntä aina muistelen. ap

Vierailija
7/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua, ap. Jotkut ihmiset muistuttavat paljon edesmenneitä rakkaitamme. En ole taikauskoinen lainkaan, mutta tulee mieleen, että näitä ihmisiä laitetaan ajoittain elämämme poluille muistuttamaan meitä rakkaistamme ja toisaalta elämän rajallisuudesta.

Vierailija
8/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. Juu, ymmärrän pointtisi. :) Kerran kaupassa oli "vaanija-mummo", seurasi mun miehen perässä hyllyltä hyllylle, hih. :) ap

Vierailija
9/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne ap,saattaa tulla tippa linssiin kun joku tuntematon tuo mieleen neljä vuotta sitten kuolleen isäni.Ihana ajatus,nro 6,että se olisi jotenkin tarkoituksellista,siis muistutus rakkaista :)

Vierailija
10/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8. Mun mummu vierailee säännöllisesti mun unissa, se lohduttaa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän