Unelma-ammattisi??
Niin, kerro unelma-ammattisi. Jos voisit tehdä ihan mitä vain eikä tarvitsisi huolehtia rahasta tai työllisyydestä :)
Itse olisin lastenlääkäri.
Kommentit (61)
1. Teatterinäyttelijä
2. Kirjailija
3. Psykologi
Hääkoordinaattori! Rakastan häitä ja katon telkkaristakin aina kaikki hääohjelmat :D
Hylättyjen tms. koirien silittelijä ja lenkittäjä. En kestäisi nähdä eläimen kärsivän, siksi ei esim. eläinlääkäri mutta sellainen yleinen huolehtija. :D
Juristi. Ja se minusta tuleekin :) Mikään muu ammatti ei tule kysymykseenkään, paitsi ehkä merikapteeni. Eläinlääkäri oli lapsena haaveena.
Ihmistyö kuten opettaja, hoitaja tms. jää kalvamaan vapaa-ajallekin. En halua sellaista, eikä sellainen työ missä setvitään ihmisten asioita hyvässä tai pahassa anna mitään, ainoastaan imee ihmisestä energiaa loputtomiin. Joten toimisto, arkistotyö tai eläinala, puutarhatyö jne. eli työ, jonka voi unohtaa, kun sulkee työpaikan oven takanaan. Kahvilanpitäjä.
Thaikku mhieroja enkä provoo olisi ihana nauttia kaiken päivää seksistä ja saada siitä raha kin
Thaikku mhieroja enkä provoo olisi ihana nauttia kaiken päivää seksistä ja saada siitä raha kin
Miksi niin moni haluaisi olla lääkäri? Siis silloinkin, jos työllisyydestä ja palkasta ei tarvitsisi kantaa huolta? Olen itse lääkäri ja oikeastaan ainoa asia, joka minua pitää kiinni tässä työssä on varma työllisyys ja hyvä palkka. Jos muulla alalla olisi taloudellisesti yhtä varmat oltavat, vaihtaisin ammattia heti johonkin vähemmän stressaavaan, vähemmän kuormittavaan, vähemmän vastuulliseen ja muutenkin kevyempään ja valoisampaan. Olisin vaikkapa luontovalokuvaaja tai kukkakauppias. :)
Kotieläintila tai vastaava yrittäjä
Se liittyisi varmaan jotenkin eläimiin. Koirienhoitaja? :)
PS. Kärsin kovasta koira kuumeesta ;)
t. 20
Kirjailija. Vaikka toisaalta jäisin varmaan kaipaamaan toimistotyön sosiaalista puolta.
Laulaja ehkä. Mulla ois ääntäkin, mutta ei rohkeutta. Saiskohan sen rohkeuden kans sitten kaupan päälle sen työllisyyden kanssa
Ite oisin joku bussikuski/sporakuski tms. Koska siinä ammatissa lihoo helposti, ja tykkään olla vähän isompi.
Ensihoitaja