Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*0o*Torstain Helminauha*0o*

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelin uutta pinoa kun kerrankin olen aikaisin hereillä..

Kuudelta oli pakko nousta vessaan ja sen jälkeen uni ei tullut enää millään.

*Väsyttää tosi paljon, joten taidan mennä kuitenkin vielä yrittämään unta!*

Vierailija
2/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...*huoh*, en millään saa enää nukuttua pitkään ja yölläkin heräilen vessaan ja muuten vaan. Minulla on kyllä tuo yökäyttäytyminen muuttunut tosi radikaalisti tämän raskauden myötä!

Juttelin siitä juuri erään tutun kanssa ja hänelle asia oli selitetty niin että keho alkaa valmistamaan äitiä yöheräilyihin jo nyt hyvin ennen vauvan tuloa! Hänellä oli käynyt aivan samalla lailla. Aika erikoista sinänsä, koska ollaan näin alussa kuitenkin tässä raskaudessa!

Minua vaivaa myös unet, nään erilaisia ja todella todentuntuisia unia joka yö! Välillä minua rasittaa käydä nukkumaan kun tiedän että nään taas unia. Ne eivät aina ole painajaisia, jotkut unet ovat ihan iloisiakin, mutta väsyttäviä! Ne tuntuvat vievän energiaa taas päivän askareista!

Nooh, tärkeintä kai on että pysyy terveenä ja jaksaa... ainakin vielä on näin!

Ihana lukea joka päivä eri kertomuksia mitä tänne kirjoitetaan! Ajatelkaa, meillä kaikilla ne viikot vaan lisääntyvät! Aika monella menee kohta rikki viikko 13 ja sitten ollaankin jo paremmalla puolella! Positiivinen ajattelu on muuten todella tärkeätä ja varmasti osaltaan vaikuttaa siihen miten raskaus etenee, mielellä on mahtava voima myös fyysiseen puoleen!

Ajattelin aloittaa mammajoogan tossa syksyllä, onko kellään muulla se ajatuksissa?

Mukavaa päivänjatkoa...

Sininpilvi ja Toukka 12+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tulla hehkuttamaan hyvää oloa. Siis tää ON iso juttu lähes kuukauden ällötyksen jälkeen. En varmaan tämän kuukauden aikana ole kertaakaan syönyt voileipää. Tai no kahvilassa olen kerran-kaksi ottanut sämpylän, mutta kotona ei ole maistunut. Eilen illalla sain yllättäen leipämieliteon. Tein varovasti yhden ohuen leivän (limpunsiivu, päälle vain keijua). Söin sen tooosi varovasti (pelkäsin oksennusta). Olo oli hyvä, ja nälkä vain kurni suolissa. Tein vielä kaksi samanlaista ohutta leipäsiivua. Että oli illalla hyvä olo! Ja tiedättekö mitä! Söin aamupalaksi kolme samanlaista ohutta viipaletta leipää (pelkällä keijulla). Siis varmaan kuukauteen (tai reiluun) en ole syönyt aamuisin leipää! Ja pari viimeistä viikkoa on aamut alkaneet hapankorpuilla, omenilla ja viinirypäleillä. Ja nyt siis söin leipää. Voi että on hyvä olla! Pelkkä tietoisuus siitä, että leipä maistui (olen ehdottomasti leipäihmisiä), tekee niiiiiiiiiin hyvää!

Voisiko tämä etominen olla jo tässä? Voisiko? Jookosta?

Intoilee Katri + masuasukki, jolla ikää tasan 12 viikkoa

Vierailija
4/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puuduttaa...Motivaatio on täysin kateissa ja väsymys painaa aivan törkeästi tänä aamuna. Ei siis todellakaan millään jaksaisi istua täällä vielä 7h.Huh,pääsispä kotia vielä köllimään.

On se kumma juttu kyllä, että vaikka ennen raskautta nautin töistäni todella paljon, niin nyt jo odotan, että nämä reilut 5 kk menisivät nopeasti ja saisi jäädä kotiin. Sama juttu oli edelliselläkin kerralla.

Onko muilla sama vika motivaation kanssa vai odotatteko kauhulla kotiin jäämistä keskellä kylmintä ja pimeintä talvea?

Kaikille pahoinvoinnista kärsiville - luulen, että se alkaa jo helpottamaan vaikka itsekin pystyn starttaamaan vain todella happamella Karpalomehulla.Leivät syön vasta 3h heräämisestä.Täytyy masun antaa kunnolla herätä ;) Yhtä hidasta nimittäin toi käynnistyminen sielläkin.

Erittäin väsynyt ja Rv 10+5

Vierailija
5/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Limonadi[/b]: itsekään en (vielä) ole kolunnut Mamania tai Nanoukia livenä. Mamanista ajattelin käydä hakemassa ainakin masutuubin, kunhan kerkiän. Nanouk myy ainakin Mamalicious-mallistoa (http://www.mamalicious.com), johon tykästyin nettisurffailun ja lehtimainosten perusteella. Lastentarvikkeessa on aika suppea valikoima äitiysvaatteita, mutta jotain sentään. Missymomilla on muuten nyt hyvä ale nettiputiikissa, laitoin itse eilen tilauksen vetämään.

[b]Sininpilvi[/b]: mua houkuttais myös kovasti mammajooga. Täytyy ottaa selvää, miten syksyllä löytyisi tarjontaa. En oo kyllä ennen joogannu, mutta se ei ymmärtääkseni ole este :) Hypnoosivalmennukseen suuntaan myös, jos paikkakunnalla vielä sitä on. Esikoisen odotusaikana kävin ja kyllä niistä opeista oli synnytyksessä hyötyä.

[color=pink][size=2][b](.) [/b][/size][/color]Ihanaa, loma alkaa olla jo naurettavan lähellä! Hyvä, että pahoinvointi ja pyörrytys on helpottanut, saa puuhailla esikoisen kanssa lomalla kaikkea kivaa sohvalla rättinä makaamisen sijaan. Nyt ulkoilukin on helpompaa, kun ei tarvitse niin perässä juosta - viinimarja- ja vadelmapensaat vangitsevat pojan mielenkiinnon ;)

Mukavaa päivää kaikille!

[color=red]♥ [/color]Pomelo ja Erittäin Salainen, rv 12+5

Vierailija
6/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltavuoroon meno -blaaaaah! Mä kanssa vaan odotan, että äloma alkais. Tai todennäkösemmin mulla alkaa se saikku sit viikon 30 jälkeen.. Niin ne ainakin varoitteli np-ultrassa. Vaan kuuluu asiaan kaksosten kanssa.

Me ollaan lähdössä viikonlopuksi Kuhmoon mökille ja marjametsään! Musta on tullut jo niin aikuinen, kun mä suoritan näitä äiti-ihmisten velvollisuuksia =) Mustikoita ja lakkoja, esikoiselle kiisseliä sitten talvella. Mukaan saadaan mun vanhemmat ja siskokin, odotan ihan innolla, kiva kun tulee vaihtelua!

Mukavaa työpäivää niille ketkä siellä joutuu olemaan! <-onpa innokasta

jethuu 12+6x2

Vierailija
7/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininpilvi - piti kommentoida noista unista, kun aamuyöstä heräsin ihan hirveeseen uneen. En meinannut päästä siitä eroon, kun nukahdin uudestaan, niin se vaan jatkui. Toivotaan, ettei tämä nyt jatkuvasti kiusaa loppuraskaudessa :) Tuosta mammajoogasta vain sen verran, että kokeilen nyt alkuun astangajoogaa jatkaa, jos tuntuu liian raskaalta, niin siirryn kyllä mammajoogaan. Jos teistä joku menee kokeilee sitä, niin kertokaa sitten kokemuksia tänne :))

Katrim80 - kiva jos olo helpottaa, eikös se nyt tosiaan jo ala helpottaa. Mulla taas on nyt 12 viikosta eteenpäin taas ollut olo hiukan heikompi??

Muuten kun ei ole tarvinnut ykäillä tms. Täytyypi kattoo ettei toi hemppa ole kovin laskenut, kun ekassa neuvolassa oli 121.

Kaksosnainen - mua ainaski vähän jänskättää jäädä äippälomalle pimeimpään ja kylmimpään aikaan vuodesta....onkohan sitä ihan puhki, kun ei ole tota aurinkoa saa ainakaan samalla mitalla kuin näin raskauden alussa !?

Täytyy kait hakea taas jotain syötävää, jos vaikka olo kohentuisi :))

mukavaa torstai päivää kaikille ja rv aika tasan 13.

Vierailija
8/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Tällä kertaa kopiona suoraan tuolta msn:n puolelta, kun en millään jaksa kirjoittaa uudemman kerran).

Mies lähti esikoisen kanssa puistoon, joten minä sain hieman laatuaikaa. Ihan tasapuolista vaan, sillä lähtee taas *murinaa* iltapäiväksi pelaamaan golfia. Tiistaina sentään jätti väliin, kun olin niin pahoinvoiva, että en pystyssä pysynyt. Saas nähdä miten ensi kesä menee kolmen pienen kanssa... olen kyllä kovasti yrittänyt keskustella, että golfin on pakko vähentyä radikaalisti, mutta tuntuu että tuo menee mieheltä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. No, onhan mies toki vähentänyt tosi radikaalisti tuota pelaamista parin vuoden takaisesta... ärsyttää vaan, kun kaikki isot kisat on kuitenkin sitten aina 3-4 päiväisiä.

Onnittelut jethuulle ultrakuulumisista. Täällä saadaan vielä np-ultraa odotella melkein kuukausi (22.8), mutta onneksi on ensi viikolla se ylimääräinen ultra la:n määrittämiseksi.

Maria kyseli jumpista. Esikoisen kanssa kävin vauvavoikassa Kirppanoilla ja tykkäsin. Vetäjät ovat vaihtuneet, kun Katja jäi äitiyslomalle, eikä sivuilla näyttänyt olevan vielä tietoa syksyn jutuista, mutta sähköpostiosoitteet oli, joista voisi kysellä, jos kiinnostaa. Järjestävät ainakin Helsingissä mammajumppaakin. (http://web.maxinetti.fi/maxi.kirppanat/index.html)

Sininpilvi valitteli uniongelmia ja niitä on täälläkin. Välillä valvottaa se, ettei löydy mitään asentoa, missä olisi hyvä olla, välillä vaan ei uni löydy silmään. Esikoisen aikaan oli samanlaista ainakin just alkuraskaudesta ja sitten lopussa. Ja nyt niin kuin esikoisen aikaankin olen kuitenkin jatkuvasti tosi tosi väsynyt. Montaa päivää en ilman päiväunia ole selvinnyt. Onneksi kesäloma jatkuu vielä elokuun lopulle asti ja sitten toivottavasti tämä väsymys jo vähän helpottaa (ainakin pariksi kuukaudeksi).

Ihan hyvä, että olette noista Kelan jutuista kirjoitelleet. Olin ajatellut, ettei asiaa edes tarvitse miettiä, saan saman kuin esikoisesta, kun väliä on alle 3v. Tajusin sitten, että itseasiassa minun kannattaisi aloittaa äitiyslomani tämän vuoden puolella, kun vuoden 2004 verotuksen perusteella saisin 17% korkeamman äitiyspäivärahan kuin esikoisesta (ärsyttävän vähän jäi jo silloin esikoisen aikaan tuon 20% alle, etten voinut hakea 6kk:n perusteella). Joten täällä ollaan nyt sitten sormet ja varpaat ristissä, etteivät siirtäisi la:ta eteenpäin, koska muuten tuo 50 päivääkään ei riitä tämän vuoden puolelle.

aama, esikko 1v9kk ja Kesä&Heinä rv9+?

Vierailija
9/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei niin väsynyt olo, kun on saatu kunnon lomarytmistä kiinni ja esikoinenkin nukkuu aamulla pitkään :)

SININPILVI: mullakin yöt ovat muuttuneet unien ja heräilyn suhteen! Nukkumaan meno on ensinnäkin hankalaa, kun pitää käydä mohta kertaa vessassa. Heräilyt alkaa sitten viimeistään viiden maissa, jonka jälkeen on välillä vaikea saada enää unta. Ja sitten jos saa, voisi nukkua vaikka puolille päivin. Mäkin näen todentuntuisia unia, jotka seuraa mukaan päivään.

Välillä mietityttää, miten niitä yöheräilyjä jaksaa taas ja kuinka vauva nukkuu öisin. Toisaalta luotan siihen, että hormonit tekevät tehtävänsä ja äitiemohan jaksaa vaikka mitä!

Just eilen illalla ajattelin, että pitäiskö tällä kerralla kokeilla tuota mammajoogaa. Minkälaista se oikeastaan on? muistuttaako mitenkään pilatesta hengitystekniikoineen yms.? Kuka tietää?

Nyt lähden mandariinien, kahvitilkan ja *leivän* (!) kimppuun. Ihanaa että joku, kenen nikkiä en nyt dementiassani enää muista, voi syödä taas leipää :)

Ja onnea Sinipilvi maagisen 12 viikon ylittämisestä! Toivottavasti perässä tullaan!

Viherrys 9+6

Vierailija
10/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas ollut niin laiskalla päällä etten ole saanut kirjotettua..tuntuu että väsymys on niin kauheaa (en ole viikkoon kerennyt ottaan päikäreitä) etten jaksa tehdä mitään!

Useammalla oli tainnut mennä jo rv 12 rajapyykki ohi,onnittelut teille!!=)

Sitä odotan itsekkin!!

Mietin tässä että pitäis kokeilla ommella masutuubeja..eka vaan pitäs vierailla kangaskaupassa ostamassa kangasta.Onko kukaan muu ommellut näitä?

Ja oisko jollakin vinkkiä tän pahoinvoinnin helpottamiseksi?

äh..nyt pakko rientää kun lapset alko riitelemään..

Jonzu ja masukki rv 10+6

Vierailija
11/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vielä pakko tulla tänne vuodattaa eilisestä. Ukon kanssa piti viedä äidille sellainen vaatekomero. Sanoin sit sille, et en ole varma jaksanko kantaa....sehän siihen vaan et mikset jaksais...tottakai. Mua rupes todella tympii, kun sanoin, et on täs ny vähän eri tilanne kuin normaalisti. Varsinkin kun toi maha on ollut tollanen pinkee ja herkkä liikkumisesta. Saattoi siinä sitten tulla muuta p***a tai v****, kun niin suututti. Tässä varmaan pitäisi alkaa juosta jotain maratonia, kun sitä on niin kondiksessa!! Hittolainen!

sorry nyt vuodatus, mut kun johki pitää päästä valittaa. Samperin putkiaivot...pitänee varmaan ottaa se paistinpannu käyttöön :))

Jotensakin toi ukko vaan on ollut niin äijää tän raskauden suhteen...onhan se onnellinen varmaan, mut vähän turhan äijä.

Mykis

Vierailija
12/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muillakin on siis unien kanssa jotain! Unet on tietty sitä aikaa kun kaikki päivän asiat laitetaan järjestykseen ja mieli lepää. Ehkä tämä raskaus on niin hämmentävä kokemus alitajunnallekin että se ilmenee sitten sitä kautta että näkee mitä kummallisimpia unia. Mutta toisaalta olen sitä mieltä että niin kauan kun ne unet ovat vain vähän haittaavia niin en jaksa antaa niiden häiritä, ainakin minä olen jaksanut puurtaa normaaliin tapaan päivät pitkät!

Mammajoogasta vielä sen verran että tosiaan kun laittaa googleen haun niin siitä löytyy artikkeleita ja paikkoja missä sitä harjoitetaan. Jooga muutenkin on todella hyvä ja vanha itämainen tapa yhdistää henkinen ja fyysinen puoli. Raskauden aikana joogalla voi luoda yhteyden syntyvään lapseensa ja näin ollen vaikuttaa positiivisesti siihen millaisella fiiliksellä lapsi tulee maailmaan! Suosittelen kokeilemaan ja lukemaan erilaisia kirjoja ja kirjoituksia joogasta, minun maailmaani se on ainakin avartanut!

Äh, kuullostan ihan hörhöltä kun juttelen tollasia... pääpointtina kuitenkin haluan sanoa että liikunta ihan missä muodossa vaan ja rentoutuminen ihan missä muodossa vaan on odottavalle äidille hyvä juttu!

Peace! ;)

Sininpilvi ja Toukka 12+2

Vierailija
13/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on muillakin ollut univaikeuksia. Itse olen ajatellut sen johtuvan kesälomasta tai kuumasta ilmasta, mutta raskaushan voisi hyvin olla syynä! Illalla tosiaan saa juosta vessassa pariin otteeseen ja aamuyöstä (n. klo 4-5) herään sekavien unien keskeltä uudelleen vessaan. Sitten alkavatkin ne unihoureet ja painajaiset ja nukun tosi huonosti. Yhdeksän maissa olen vielä aivan tokkurainen ja mun on pakotettava itseni hereille. Ääh, tosi rasittavaa! Miteköhän selviän normaaleista rytmeistä taas, kun työt alkavat?

Mulla on myös niitä vihlaisevia alavatsakipuja öisin, kun käännän itseni joihinkin kummallisiin sammakkoasentoihin. Siis jossakin asennossa vihlaisee ja kipu menee heti ohi. Eikös ne ole niitä kiinnikkeitä tms.? Oikeastaan tykkään niistä kivuista, ne muistuttavat raskaudesta.

Tänään on juhlava päivä, pikkuisestani on tullut sikiö :-) Perästä tullaan, onnea kaikille varmemmille viikoille ehtineille!

medve rv 10 tasan

Vierailija
14/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen nukkuupi. Meni kauheen aikasin unille.

Kohta minäkin..

[b]05(07)[/b]: Teilläkö oli se hurja sairaalareissu :´(

Kovasti paranemista bd ja parantava [color=pink]pufffffff[/color] puhallus lapsoselle :)

[b]Sininpilvi[/b]: Mä nään kauheasti painajaisia.. :(

[color=blue]Unettomille[/color]: Kokeilkaa rentoutusharjoituksia ennen nukkumaanmenoa?

Toki varmaan seksikin rentouttaisi

;) mut tarkoitan sellasta koko kropan rentouttamista esim. laskemisen avulla

(Lasketaan kymmenestä alaspäin hitaasti jokaisen kehon osan kohdalla.

Esim. aloittaa päälaesta, jatkaa kasvoihin, korvalehtiin, poskiin, kaulaan jne.

aina laskien kymmenestä alaspäin, jokaisella numerolla antaa syvemmän pyynnön kyseiselle osalle rentoutua.

toimii ehdottomasti parhaiten jos toinen tekee sen sulle:

eli laskee aina ääneen ja kertoo mikä kohta sun pitää rentouttaa)

Ei mitään mystiikkaa, ihan vaan

syvärentoutusta

:)

Joogaan ajattelin mennä.. Vesijuoksua aion jatkaa kunhan uimahalli aukeaa :)

[b]katrim80[/b]: Peukut pystyyn että olo pysyy nyt hyvänä bd

Saan varmaan [color=blue]kivisateen[/color] päälleni, mutta odotan että pääsisin tekemään töitä.

Olen yksityisyrittäjä ja istunut nyt koko heinäkuun tekemättä mitään.

Yhden suunnittelutyön tein ihan alkukuusta.. siinä se.

Eniten toki huolestuttaa laskut.. yel ja ennakot pyörii vaikken tekisi mitään :(

Raakaa.

[b]RvaPomelo[/b]: Jooga on ihana leppoisaa ja sen oppii helposti :)

En usko että haittaa yhtään vaikkei olisi joogannut ennen :)

Hienoa että loma häämöttää lähellä!

(.) Olo edelleen hyvä. Väsyttää tähän aikaan niinkuin aina.

En tunne oloani yhtään

raskaaksi

.. se hämmentää.

Todella todella ahdistavan pitkään kestänyt mahahelvetti ja ummetus päättyi tänään ja olo on [b]huomattavasti[/b] parempi.

Ja pömppäkin on :) Tosin edelleen ihan vaan tollanen

löllykkä

mutta menee paremman puutteessa ;)

Jahas. Päiväunille mars :)

Repo ja Wilson 9+5

Vierailija
15/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäselvä toi mun ohje.. :/

Siis

jokaisen eri

kehon osan kohdalla lasketaan aina

erikseen

kymmenestä alaspäin nollaan saakka :)

Vierailija
16/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolona tunnustan, että en edes muista, koska viimeksi olen kirjoitellut.. on, vaan omassa navassa ollut kaikki päivät samanlaisia, eikä ole ollut mitään ilmoitettavaa..lukemassa olen käynyt teidän kuulumiset päivittäin..

tosi surullisia uutisia oli melko moni kuullut...oikein isot lohtuhalit vielä..sen jälkeen tuli itsellekin sellainen olo, että mitä jos ei kaikki ole itsellä ja omalla asukilla hyvin, mutta tällä hetkellä aurinko paistaa ja olo on onnellinen..

oli myös iloisia ultrakuulumisia ja tuplaonnea sekä uusia odottajia liittynyt joukkoon.. kaikille oikein superhyperhyvää jatkoa ja uusille tervetuloa joukkoon!

katrim80: itse huomasin, kun kärsin pahasta olosta ja teki mieli, vaan hedelmiä niin eivätpä ne oikein oloon auttaneet, mutta kun söi jotain vähän tukevampaa, kuten leipää niin olo helpotti..varmaan täytti enemmän, kun alkoi maha olemaan jo niin tyhjillään..vaikka ei yhtään tehnyt mieli niin silti yritin syödä muutakin kuin hedelmiä, koska tiesin, että hetken päästä olo helppaa..luulen, että se sinun kohdallasikin iloksi muuttuu..

itsellä kanssa maha pullottaa, mutta ei mitenkään pinkeänä, vaan aika löysänä vielä..painoa ei kuitenkaan ole tullut lisää, vaan päinvastoin hieman tippunut...

ite olen kanssa huomannut, että nukkuminen on tosi surkeaa..kerran yössä käyn veskissä ja kun mies heräilee ennen kuutta sen jälkeen ei saa enää unta..minua vaivaa myös runsas unien määrä..tänäänkin pyörin pari tuntia sängyssä ja juuri kun kello soi niin sitä ennen olin nukahtanut, myöhäistä se sitten oli...oli lähtö neuvolaan.. ja sain vähän huonoja, mutta myös oikein iloisia kuulumisia..sydänäänet kuuluivat ja kyllä se oli pitkästä aikaa hienoin kuulemani ääni...voi kun olin onnellinen ja vieläkin vaan hymyilyttää.. huonot uutiset oli, että veriryhmäni on o- eli vasta-aineita joudutaan tarkkailemaan useammin, mutta ei kuulemma nykypäivänä enää merkkaa mitään, onko jollain sama kohtalo? ennen vanhaa tarkoittanut, että rh-verinen sai vain yhden lapsen..np-ulta onkin sitten jo 2.8, eikös jollain ollut samana päivänä?

jaksamista kaikille väsyneille ja huono vointisille ja hyvää mieltä jokaiselle!!

pajuska rv11+1/12

Vierailija
17/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ennen moisesta kuullutkaan, nyt muutaman kerran kyseinen outous on täällä kirjoituksissa vilahdellut...

Mäkin nukun huonosti. Joku yö kuin tukki ja seuraavana yönä sellaista sekavaa koiranunta.

Ja yöllä täytyy nousta vessaan ja juomaan monta kertaa.

Aamulla herään nälkään joka on kuin leijonalla, mutta yritän syödä kuin hiiri.... ja tänään tuli jo ennätys, oli 2½h syömättä.

Ehkäpä mä saan mun kilot kohdalleen edes vähän, ennen seuraavaa neuvolaa (joka 5 viikonpäästä), kun tämä oksetus alkaa helpottaa, yes.

Viimeksi mulla oli näillä viikoilla kovasti alavatsassa nippailuja, mutta nyt ei ole ollut. Heti testin teon jälkeen oli vähän, mutta sitten hävisivät ?!?

kedelig 10+3

Vierailija
18/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Masutuubia [/b]voit ihmetellä esim. täältä:

http://www.bebes.fi/kauppa/product_info.php?cPath=23_31&products_id=424

Muunkin merkkisiä on eikä ihan mahdottomia käsityövirtuoosin taitoja vaadi ommella itsekään. Neulottunakin voisi olla talvella ihQ!

(Löytyykö [b]Repohukalle [/b]innovoitavaa? Fleeceä, kuvioita, taskuja, integroitu doppler? ;D)

[b]Kaksosnainen

[/b]Multa katosi [b]työmotivaatio [/b]sen siliän tien heti plussatestistä. Malttamattomana odotan äitiyslomaa, eikä yhtään hirvitä. Esikoisen kanssa viihdyin kotona hyvin. Toisaalta mulla meni heti työkuviot uusiksi, kun raskaus oli tiedossa - ehkä sekin nakertaa motivaatiosta osansa.

[b]Unien [/b]kanssa tuntuu pääsevän toisella kierroksella helpommalla. Vessassa ramppaaminen sotkee kuvioita tietty ja lisäksi mua on alkanut vaivata esikoisen odotusajalta tuttu levottomat jalat. Onneksi loppuraskaus osuu talvipakkaselle, saa rauhassa nukkua villasukat jalassa :D

Vierailija
19/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryntään heti huomenna kangaskauppaan!!!

Mulla on myös työmotivaation aivan NOLLA!!!

Ei vois vähempi kiinnostaa tulla tänne.

Onneksi täällä on niin rauhallista, että voin hyvällä omalla tunnolla roikkua täällä ja msn:ssä joka päivä =D

viisaampi kedelig

Vierailija
20/51 |
27.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siinä saumaa, vain onko se todellakin putkea????

Tietäistkö kukaan???

kedelig