Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linkitä mielestäsi hyvät tissit :D

Vierailija
14.03.2014 |

Tässä omasta mielestäni hyvät, koska tykkään pienistä ja terhakoista:

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m69522PTTw1rxr7xoo1_500.jpg

Linkittäkää tekin omia ihanteitanne riippumatta siitä, millaisia ne ovat :D

Kommentit (161)

Vierailija
101/161 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate on upea ja sensuelli. Ei mikään keski-aukeaman lortto :)

Vierailija
102/161 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:09"]

[/quote]

Mulla on lähinnä tällaiset. Uimahallissa oon tyrmistynyt miten pieniä tissejä oikeasti naisilla on... Enkä sano tätä arvostellen vaan enemmän ollen tyytyväinen omiini. Mies tykkää niiiiin paljon ;) Ja kyllä täytyy sanoo että ihana kun on tissivakoaki, kyl se tuntuu hyvältä ku miehiltä saa missä vain huomioo ;) ENkä ole mikään pintaliitävä, kenestä vain tuntuis hyvältä, tiedän sen! Ja pienitissiset kateelliset, alapeukuttakaahan tätä nyt joukolla ;) 

[/quote]

Onhan se kiva jos naamataulu muistuttaa Kekkosta niin ainakin rasvalolloilla kääntyy päät :) Käytäthän vielä toki erittäin avonaisia kaula-aukkoja? Sexy <3

[/quote]

Mua on usein sanottu klassisen kauniiksi naiseksi, julkkiksista useimmiten kuulen olevani kuin Ruotsin Victoria ja Madeleine. Että en mä mikään norsun vittu naamaltanikaan ole :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/161 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tessa Fowler ja isot tissit ilman silikonia.

http://i.4cdn.org/s/src/1394710536248.jpg

Vierailija
104/161 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:09"]

[/quote]

Mulla on lähinnä tällaiset. Uimahallissa oon tyrmistynyt miten pieniä tissejä oikeasti naisilla on... Enkä sano tätä arvostellen vaan enemmän ollen tyytyväinen omiini. Mies tykkää niiiiin paljon ;) Ja kyllä täytyy sanoo että ihana kun on tissivakoaki, kyl se tuntuu hyvältä ku miehiltä saa missä vain huomioo ;) ENkä ole mikään pintaliitävä, kenestä vain tuntuis hyvältä, tiedän sen! Ja pienitissiset kateelliset, alapeukuttakaahan tätä nyt joukolla ;) 

[/quote]

Onhan se kiva jos naamataulu muistuttaa Kekkosta niin ainakin rasvalolloilla kääntyy päät :) Käytäthän vielä toki erittäin avonaisia kaula-aukkoja? Sexy <3

[/quote]

Mua on usein sanottu klassisen kauniiksi naiseksi, julkkiksista useimmiten kuulen olevani kuin Ruotsin Victoria ja Madeleine. Että en mä mikään norsun vittu naamaltanikaan ole :D 

[/quote]

No mistä sä sit tiedät, että ne miehet tykkää sussa just tisseistä, eikä naamasta? Ja siis miten sä ne hinkit pistät oikein esille, että missä tahansa saat huomiota? Roikkuuko ne puoliksi esillä? Avainsana: roikkuu.

Vierailija
105/161 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tissejä pidetään isoina, minusta aika tavalliset. 174cm, 62kg, rasvaa 22%, 75d tai 70e. Mut malli ei ole täyteläinen vaan nännit liian alhaalla verrattuna median syöttämään ihanteeseen.

Työkseni otin sydänfilmejä joskus ja näin todella paljon rintoja siis. Täydellisiä luomupalloja en nähnyt kertaakaan, vaan pyöreillä, täyteläisillä oli leikkausarvet.

Vierailija
106/161 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:27"]E kuppi on kyllä valtavan suuri koko noin laihalle paljon treenaavalla :o eipäs nyt liioitella asioita täällä naiset. Jotkut tykkää tyttärestä jotkut äidistä, ja hyvä niin!

[/quote]

Täällä on bmi 19,5 ja e-kuppi myös. Ympärysmitta on 75 cm.

Vierailija
107/161 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:40"]Tessa Fowler ja isot tissit ilman silikonia.

[/quote]

Ajatelkaa miten ne roikkuu polvissa asti ilman tota rintsikkahommelia. No ainakaan tuollaisilla ei kiinnity huomio hänen kasvoihinsa!

Vierailija
108/161 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:36"]Kate on upea ja sensuelli. Ei mikään keski-aukeaman lortto :)

[/quote]

Kyllä. Kate Upton on kaunis

Vierailija
109/161 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:40"]Tessa Fowler ja isot tissit ilman silikonia.

[/quote]

Ai perkele! SEXYT

Vierailija
110/161 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Seisoo....!!!

Vierailija
111/161 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta te isorintaiset olette niin seksikkäitä ja haluttuja, niin miten tulette niin vihaiseksi kun joku mies (kyllä, hetero) pitää enemmän pienistä rinnoista? Ei kannata rakentaa itsetuntoaan joidenkin lollojen varaan. Vai onko se ainut hyvä asia vartalossanne?

Vierailija
112/161 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:36"]Kate on upea ja sensuelli. Ei mikään keski-aukeaman lortto :)

[/quote]

Kyllä. Kate Upton on kaunis

[/quote]

Jep.Upton sexy.Moss nälkiintynyt lauta. Mossia ei voi panna rintojen väliin

Vierailija
113/161 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset ne täällä kinastelee. :D

"Vitun lehmätissi!!!"

"Ketunnokat on rumat!!!"

"Hähä, mulla on niin ihanat rinnat, isot ja pehmeät. Sulla on ei oo mitään, senkin mies!"

"Isot roikkuu!!!"

Vierailija
114/161 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:57"]Jos kerta te isorintaiset olette niin seksikkäitä ja haluttuja, niin miten tulette niin vihaiseksi kun joku mies (kyllä, hetero) pitää enemmän pienistä rinnoista? Ei kannata rakentaa itsetuntoaan joidenkin lollojen varaan. Vai onko se ainut hyvä asia vartalossanne?

[/quote]

Homot tykkää laudoista

Vierailija
115/161 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä edes miten tämä on mahdollista, mutta AV yllätti minut täysin tällä keskustelullaan. En ole lukenut vastaavaa paskaa koskaan ennen.

Tarkoituksena oli linkittää omasta mielestään hyviä tissejä ja SILTI kun joku mies mainitsee pitävänsä enemmän pienistä tisseistä, syntyy kolmas maailmansota. Parhain oli tämä pariin kertaan käytetty viiltävä kommentti, että pienemmistä rinnoista pitävä mies on homo. Are you fucking serious?!

Onko niin vitun vaikeaa ymmärtää, että ihmisillä on kuin onkin erilaisia mieltymyksiä? Pakko olla TODELLA heikkoitsetuntoinen, jos anonyymin erilainen mielipide saa tulistumaan tuolla mittakaavalla.

Vierailija
116/161 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 22:51"]

En tiedä edes miten tämä on mahdollista, mutta AV yllätti minut täysin tällä keskustelullaan. En ole lukenut vastaavaa paskaa koskaan ennen.

Tarkoituksena oli linkittää omasta mielestään hyviä tissejä ja SILTI kun joku mies mainitsee pitävänsä enemmän pienistä tisseistä, syntyy kolmas maailmansota. Parhain oli tämä pariin kertaan käytetty viiltävä kommentti, että pienemmistä rinnoista pitävä mies on homo. Are you fucking serious?!

Onko niin vitun vaikeaa ymmärtää, että ihmisillä on kuin onkin erilaisia mieltymyksiä? Pakko olla TODELLA heikkoitsetuntoinen, jos anonyymin erilainen mielipide saa tulistumaan tuolla mittakaavalla.

[/quote]

Otsikko on "Linkitä mielestäsi hyvät tissit :D", mutta sinä vain lässytät jotain epäoleellista. R U fukkin sirius? Missä tissit? Miksi ihmeessä sun täytyy heittää englanninkielinen fraasi tuohon postaukseeesi? Olisiko se ollut vähemmän "painokas" suomennettuna?

http://www.iseekgirls.com/wp-content/uploads/2011/07/fp_riley_evans.jpg

Vierailija
118/161 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:49"]Mulla ei ole isot tissit ja olen omiini tyytyväinen, mutta täytyy sanoa että nuo isot näyttää hyviltä. Varsinkin, jos eivät riipu ja ovat pyöreän muotoiset.

[/quote]

No oletkin rehellinen ;)

[/quote]

Kyllä mäkin voin olla rehellinen ja sanoa, että isot tissit voi näyttää hyviltä. Mutta silti mun kommenttia miinustettiin, koska sanoin pitäväni eniten pienemmistä tisseistä. Ilmeisesti ainoa hyväksyttävä mielipide on, että isot tissit on ihanat ja pienet kamalat? Sitten jos jossain kerran vuodessa keskustellaan siitä, että pienet rinnat on kauniita, isotissiset vetää siitäkin herneet nenään, vaikka heitä kehutaan ilmeisesti joka paikassa.

Vierailija
119/161 |
15.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:05"]

Pikkutissit täällä haukkuu isoja rintoja ihrapalloiksi, lehmätisseiksi. Että näin. Sairaita ootte katkeruudessanne.

[/quote]

Hahhahhaa kun naurattaa.

En ole tosin haukkunut ketään, mutta naurattaa oletus, että isot tissit ovat kaikkien unelma ja jos ei niistä pidä, on katkera. Sitä paitsi tämä isotissisten haukkuminenhan lähti liikkeelle siitä, kun pienitissisiä haukuttiin ja heistä pitävien kommentteja miinusteltiin. Joka tapauksessa, mun koko on c ja olisin teininä halunnut olla paljon pienempikin, koska se kuului mun ihanteeseen. Nyt oon ihan ok näin, mutta en nyt ainakaan isompia tahtoisi missään nimessä. Sen lisäksi, etten pidä niistä esteettisessä mielessä, ne olisivat myös tiellä eivätkä tekisi hyvää jo valmiiksi huonolle selälleni. Siinähän koette ylemmyydentuntoa mut nähdessänne te isorintaiset, mun ei kuitenkaan käy teitä lainkaan kateeksi. Itsetuntoni on oikein hyvä eikä tarvitse teitäkään alentua haukkumaan.

Vierailija
120/161 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.bigtitranch.com/pt=mip7601/rl=1008/bigboobs/sas1/1.jpg

http://www.boobpedia.com/butler/images/5/5a/Deleota_Brown.jpg

Kyllä isot luomutissit on parhaat. Ja kyllä niitten pitää vähän roikkua, sellaiset on mahtavat kaverit panohommissa. Ja nännipihat pitää olla isot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan