Linkitä mielestäsi hyvät tissit :D
Tässä omasta mielestäni hyvät, koska tykkään pienistä ja terhakoista:
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m69522PTTw1rxr7xoo1_500.jpg
Linkittäkää tekin omia ihanteitanne riippumatta siitä, millaisia ne ovat :D
Kommentit (161)
Heti kun käytetään sanaa ihralollo, vihaiset (lihaiset) naiset hyökkää raivolla. Pienirintaisia naisia on kuitenkin nimitetty laudoiksi jo tämän ketjun ja maailmankaikkeuden alusta asti?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 20:51"]Eiköhän raha kuitenkin sitä mallibisnestä pyöritä - jos ihralollot olisi oikeasti 2000-luvun miehen mieleen niin eiköhän niitä näkyisi enemmän Victorias Secret malleilla? Monet naiset pystyisivät myös samaistumaan heihin paremmin. Mutta sitten näitä malleja ei ihailtaisiin, koska he olisivat taviksia. Katsokaa mitä kritiikkiä Kate Upton on saanut vartalostaan.
[/quote]
Mitä vittua sä jauhat ihralolloista? Oletko sä joku vitun sairas? Tässä ketjussa ei ole kellään ihralolloja tai ylipainoa (noissa kuvissa siis) Hae apua. En voi sille mitään että olet lauta eli puoliksi nainen.
[/quote]
Tajuatko edes miten loukkaavia asioita päästelet suustasi? Jos joku täällä on sairas, se olet sinä. Kyse on puhtaasti mielipideasioista, saatko samanlaiset raivarit jos jollakin on eri lempiväri?
[/quote]
En ole tuo kelle raivoat, mutta kyllä sana "ihralollo" on törkeää haukkumista. Olet munkin mielestä sairas.
[/quote]
Enkä minä ole tuo, mikä otti ihralollot puheeksi, mutta kyllä musta on vielä sairaampaa sanoa, että joku on vain puoliksi nainen, jos on pienet rinnat. Ja musta toi ihralollot-kommentti ei edes viitannut tämän ketjun kuviin, vaan ylipäätään mallimaailmaan ja jättimäisiin rintoihin. Monilla alusvaatemalleillahan on tissit, jollaisia tässäkin ketjussa on nähty.
[/quote]
Mulla on lähinnä tällaiset. Uimahallissa oon tyrmistynyt miten pieniä tissejä oikeasti naisilla on... Enkä sano tätä arvostellen vaan enemmän ollen tyytyväinen omiini. Mies tykkää niiiiin paljon ;) Ja kyllä täytyy sanoo että ihana kun on tissivakoaki, kyl se tuntuu hyvältä ku miehiltä saa missä vain huomioo ;) ENkä ole mikään pintaliitävä, kenestä vain tuntuis hyvältä, tiedän sen! Ja pienitissiset kateelliset, alapeukuttakaahan tätä nyt joukolla ;)
[/quote]
Onhan se kiva jos naamataulu muistuttaa Kekkosta niin ainakin rasvalolloilla kääntyy päät :) Käytäthän vielä toki erittäin avonaisia kaula-aukkoja? Sexy <3
Ihanaa panna naista rintojen väliin. Jos on lauta niin kyllä se on miinus naisella! Lautaa ei voi naida rintojen väliin.
Onneksi isorintaisilla naisilla on edes ne tissinsä, koska luonne niillä näyttää olevan kuin itse saatanalla. Ilkeä ja itsekäs.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:07"]Heti kun käytetään sanaa ihralollo, vihaiset (lihaiset) naiset hyökkää raivolla. Pienirintaisia naisia on kuitenkin nimitetty laudoiksi jo tämän ketjun ja maailmankaikkeuden alusta asti?
[/quote]
Äläs jauha hyttysenpurema paskaa.Terveisin bmi 19 ja E75
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:12"]Onneksi isorintaisilla naisilla on edes ne tissinsä, koska luonne niillä näyttää olevan kuin itse saatanalla. Ilkeä ja itsekäs.
[/quote]
Lues nyt koko ketju uusiksi.Molemmat leirit haukkuneet yhtä paljon ja yhtä törkeästi
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:09"][/quote]
Mulla on lähinnä tällaiset. Uimahallissa oon tyrmistynyt miten pieniä tissejä oikeasti naisilla on... Enkä sano tätä arvostellen vaan enemmän ollen tyytyväinen omiini. Mies tykkää niiiiin paljon ;) Ja kyllä täytyy sanoo että ihana kun on tissivakoaki, kyl se tuntuu hyvältä ku miehiltä saa missä vain huomioo ;) ENkä ole mikään pintaliitävä, kenestä vain tuntuis hyvältä, tiedän sen! Ja pienitissiset kateelliset, alapeukuttakaahan tätä nyt joukolla ;)
[/quote]
Onhan se kiva jos naamataulu muistuttaa Kekkosta niin ainakin rasvalolloilla kääntyy päät :) Käytäthän vielä toki erittäin avonaisia kaula-aukkoja? Sexy <3
[/quote]
Missä luki että tämä nainen näyttää Kekkoselta? Alkaa jutut lähteä lapasesta...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:07"]Heti kun käytetään sanaa ihralollo, vihaiset (lihaiset) naiset hyökkää raivolla. Pienirintaisia naisia on kuitenkin nimitetty laudoiksi jo tämän ketjun ja maailmankaikkeuden alusta asti?
[/quote]
[/quote]
Olet varmasti kuuma tapaus, mutta laiha läski tuolla BMI:llä? Olisiko kuvaa vastaavasta kropasta? Voit lähettää mulle meiliin :P
Isorintaiset alotti. Kaikki meni niin kauan hyvin, kuin ihmiset luuli, että naiset linkittää pieniä ja miehet isoja. Sitten kun yksi mies ilmoitti tykkäävänsä pienistä, alkoi homoksi haukkuminen. Kyllä isorintaiset on haukkunut täällä enemmän.
Homo, ketunnenä, hyttysenpurema, puoliksi nainen... Vähän pahempia asioita sanoa, ku lollo tai lehmäntissi. Pienirintaisten kommentit kohdistuu vain niihin rintoihin, isorintaisten kommentit koko ihmiseen sieluineen kaikkineen. :(
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:07"]Heti kun käytetään sanaa ihralollo, vihaiset (lihaiset) naiset hyökkää raivolla. Pienirintaisia naisia on kuitenkin nimitetty laudoiksi jo tämän ketjun ja maailmankaikkeuden alusta asti?
[/quote]
[/quote]
Olet varmasti kuuma tapaus, mutta laiha läski tuolla BMI:llä? Olisiko kuvaa vastaavasta kropasta? Voit lähettää mulle meiliin :P
[/quote]
Treenaan 6 krt viikossa että pieleen meni, jälleen
Voi jessus, "mielipideasioista ei voi kiistellä"-sanonta ei ainakaan toteudu tässä keskustelussa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:07"]Heti kun käytetään sanaa ihralollo, vihaiset (lihaiset) naiset hyökkää raivolla. Pienirintaisia naisia on kuitenkin nimitetty laudoiksi jo tämän ketjun ja maailmankaikkeuden alusta asti?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olet kyllä sitten tosi harvinainen tapaus, yleensä noin paljon treenaavilla timmeillä naisilla on niin alhainen rasvaprosentti ettei rintoihin oikein jää mitään :) vai oletko vasta aloittanut liikunnan? Älä toki treenaa itseäsi liian tikiksi :P
Nainen on naiselle susi. Tosi ikävää, luulin että naiset osaisivat sympatiseerata toisiaan enemmän. No, toivon että tässä keskustelussa on vaan mukana joku yksi hullu alapeukuttuja, eikä näitä sekopäitä ole sen enempää. Taidan poistua keskustelusta, ennenkuin täällä aletaan haukkua pienirintaisia huonoiksi äideiksi tms.
E kuppi on kyllä valtavan suuri koko noin laihalle paljon treenaavalla :o eipäs nyt liioitella asioita täällä naiset. Jotkut tykkää tyttärestä jotkut äidistä, ja hyvä niin!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 21:07"]Heti kun käytetään sanaa ihralollo, vihaiset (lihaiset) naiset hyökkää raivolla. Pienirintaisia naisia on kuitenkin nimitetty laudoiksi jo tämän ketjun ja maailmankaikkeuden alusta asti?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nostelemalla kilon käsipainoja jumpassa? Jos sulla olis yhtään lihasta, se näkyis tossa painoindeksissä.
Ympärysmitta 75 kertoo että et ole kovin siro kuitenkaan? Raamikkaampi nainen kyseessä? Oma BMI on 19,5 ja rintsikoiden ympärys 65 tai 70. Kuppi C. Enkä todellakaan ole liian hoikka..
Tässä mun makuun:
http://1.bp.blogspot.com/-i_sGuRtXjHc/UJrqTyqjwmI/AAAAAAAAH2M/sVmCbglmmyI/s1600/Vintage_Kate2.jpg
Kyllä olette akat ilkeitä toisillenne. Tissejä on kaiken kokoisia ja muotoisia, eikä tässä ketjussa tarvinne käyttää loukkaavia ilmaisuja (riipparit, ketunnenät, hyttysenpuremat, ihrapallot jne...) Rinnat ovat todella tärkeä osa naiseutta ja sen osan haukkuminen tai vitsilläkin naljailu aiheuttaa varmasti monelle pahan mielen. Joten josko jatkettaisiin ilman haukkumisia?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 18:39"]
Isot ne olla pitää!
http://s19.postimg.org/negv6k91f/K8_Am_Q3q.jpg
[/quote]