Nyt nopeasti mielipiteitä!
Tapasin miehen S24:ssa ja alettiin siis vasta tänään jutella. Vaikuttaa kivalta ja selvisi että asutaan melkein toistamme naapurissa. Vain muutaman talon päässä toisistamme. Olin juuri lähdössä lenkille tyttäreni kanssa (vuoden, ei haittaa vaikka tapaisikin miehiä :D) mutta hän oli juuri hakemassa poikaansa luokseen. Kysyi voitaisiinko nähdä kun hän tulee takaisin. Nyt on todella outo tilanne. Tänään siis ollaan alettu jutella ja nyt nähdään illalla niin että molempien lapset on mukana :S Ei nyt ihan ideallisin tapa tavata. Ja siis varmaankin nähdään jomman kumman luona. Normaalisti en menisi heti toisen kotiin ensimmäisellä kerralla mutta nyt kun on lapset mukana, se on kai ihan ok? tai en tiedä... pitäskö perua?
Nyt kun kirjotin tän niin alkoi tuntua vielä tyhmemmältä kun äsken... voi hemmetti meninkin lupautumaan
Kommentit (13)
Ei tossa mun mielestä ole mitään tyhmää :) kaveripohjainen tutustuminen on aina paras joten eipä ne lapset mitään siinä haittaa!
Ette voisi sitten "sattumalta" jossain puistossa törmätä lasten kanssa? Minkä ikäinen miehen lapsi on?
Leiksa on tässä ihan meitä molempia vastapäätä. Ajattelinkin sitä mutta taitavat tulla vasta noin tunnin päästä joten alkaa olla jo viileää ja pimenee pian.. Ja sitten kun mun lapsi on tosiaan juuri täyttänyt vuoden eikä vielä edes kävele niin eihän se kovin kauaa jaksa vaunuissa istua, ja kiikkuja ei vielä ole. Muuten hyvä idea. Miehen lapsi on 3v
Jaa, onpas outo tilanne. :D Minä varmaan näkisin varmuuden vuoksi jossain missä on enemmän ihmisiä. Lähtekää vaikka yhdessä lenkille? :) Lapset mukana on varmaan ihan ok, ellei se poika ole jo niin iso että alkaisi häiriköimään.
No sitähän yritinkin päivemmällä hänelle ehdottaa mutta oli sielä poikaansa hakemassa...
-ap
Ottakaa neutraalimpi paikka. Joku leikkikenttä ehkä? Ei niin kiusallinen tilanne pojallekaan, vaikka olisi isompikin jo.
Miksi sitten tänään tavata kauhealla kiireellä? Huomenna on päivä uusi, menkää valoisaan aikaan puistoon.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 16:47"]Tapasin miehen S24:ssa ja alettiin siis vasta tänään jutella. Vaikuttaa kivalta ja selvisi että asutaan melkein toistamme naapurissa. Vain muutaman talon päässä toisistamme. Olin juuri lähdössä lenkille tyttäreni kanssa (vuoden, ei haittaa vaikka tapaisikin miehiä :D) mutta hän oli juuri hakemassa poikaansa luokseen. Kysyi voitaisiinko nähdä kun hän tulee takaisin. Nyt on todella outo tilanne. Tänään siis ollaan alettu jutella ja nyt nähdään illalla niin että molempien lapset on mukana :S Ei nyt ihan ideallisin tapa tavata. Ja siis varmaankin nähdään jomman kumman luona. Normaalisti en menisi heti toisen kotiin ensimmäisellä kerralla mutta nyt kun on lapset mukana, se on kai ihan ok? tai en tiedä... pitäskö perua?
Nyt kun kirjotin tän niin alkoi tuntua vielä tyhmemmältä kun äsken... voi hemmetti meninkin lupautumaan
[/quote]
No anna sille vaikka huora persettä... Mikä ihmeen jakomielitaytinen teinipissis olet ylipäätään? Et varmaan ole koskaan munaa edes saanut kun sinulla näyttää separi olevan noin vaikeaa?
Huomenna puistoon. Ei suorilta tuntemattoman miehen kotiin! Ei vaikka kuinka olis lapset mukana. Ja sun yksivuotias ei varmaan kuitenkaan olis parhaimmillaan illalla vieraassa paikassa.
noniin. hieno ajatuskatko. siis toi lenkki liittyi siihen että kysyin lähtisikö hän mukaan. Se olisi ollut turvallinen ja helppo tapa tavata :)
-ap