Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi ilmaissut suoraan että sinun tulisi laihduttaa?

Vierailija
16.11.2020 |

Onko miehesi kuinka suoraan todennut että sinun tulisi laihduttaa? Ostin perjantaina irtokarkkeja, mieheni totesi että eiköhän se 300 grammaa riitä. Meni viikonloppu piloille.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä totesi, kun painoin 64 kg (olen 165 cm pitkä). No, olihan se yli 10 kg enemmän kuin nuoruuden paino, joten laihdutin 52 kiloon. Oliko mies tyytyväinen? Ei, koska näytin silti leveän lantion ja isojen tissien takia punkerolta hänen mielestään, ja hän tykkäsi "sporttisista" kropista. Olisi sitten myös pitänyt käydä erinäisissä kauneusleikkauksissa sekä muuttaa tyyliä ihan erilaieksi kuin itse tykkään, että "kelpaisin". Totesin että sinun kannattaa nyt kyllä etsiä itsellesi joku paremmin luonnostaan kelpaava nainen, en minä ala itseäni tuolla tapaa muuttamaan ja lähdin. 

Vierailija
2/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

T. Bmi 16.4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oikeassa. 300g on ihan riittävästi herkuttelua vaikka ei olisi tarvetta edes laihtua.

Vierailija
4/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olin 167 cm ja 65 kg ja mies haukkui maanrakoon, että olen niin hirveä läski, ettei kanssani voi harrastaa seksiä. Eipä minuakaan sen jälkeen enää haluttanut hänen kanssaan. Laihdutin ja menin kuntosalille, jossa ihastuin uuteen mieheen.

Vierailija
5/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta hän on kyllä vasta sanoi moittivasti, että minulla on liikaa karkkia. Totesin, että kai sitä nyt on, kun en enää niitä syö ja painonikin on pudonnut vähitellen 7 kiloa. Eipä ole nyt asiasta enää maininnut. Minulla oli siis aiemmin huono tapa aina kauppareissulla ostaa jotain pientä, suklaapatukka tai pikkupussi karkkia, minkä takia niitä nyt on kertynyt. Enää en tätä toki tee.

Vierailija
6/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juu.Itse painoi lihavimmillaan 140kg.Ennen leikkausta.

Vierailija
7/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta minä olen sanonut miehelleni että hänen kannattaisi laihduttaa. 

Vierailija
8/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus sanonut että mulla on helvetinleveä ahteri ja sehän on kuin patarumpu yms. Lakkasin syömästä minkä jälkeen sitten ukko kiukutteli kun ei sen ruoat kelvannut ja yritti melkein väkisin syöttää. Miehet. Ne on ihan hulluja.

Vierailija
9/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
10/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, melkein kaikki miehet, joiden kanssa olen seurustellut tai joita olen tapaillut.

Tuntuu pahalta, kun sanotaan suoraan. Ei ole auttanut. En pysty laihtumaan, jos olen onneton. Syön pitääkseni itseni tyytyväisenä. En ole vuosikausiin kokenut valtavaa onnen kipinää, kaikki on tasaista.

Vierailija
11/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun ei ole ollut tarvetta. Sanoisi kyllä jos olisi tarvetta, ja sama toisinpäin. Halutaan molemmat pysyä hoikkina.

Vierailija
12/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, melkein kaikki miehet, joiden kanssa olen seurustellut tai joita olen tapaillut.

Tuntuu pahalta, kun sanotaan suoraan. Ei ole auttanut. En pysty laihtumaan, jos olen onneton. Syön pitääkseni itseni tyytyväisenä. En ole vuosikausiin kokenut valtavaa onnen kipinää, kaikki on tasaista.

Ehkä, jos joskus taas olisin onnellinen ja innostunut, niin sitten laihtuisin.

Vierailija
13/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta pieni ylipaino on pienin mun ongelmista.

Vierailija
14/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olisi ollut entinen heti, kun kaikki olleet painavampia kuin minä vaikka pituutta vähemmän tai saman verran.

Kerran oli kyllä yksi joka toi jotenkin esille sitä että mitä laihempi, sen parempi. Olin 174/48 kg. Se oli kyllä entinen aika pian. En kärsi mistään anoreksiasta, joten en jaa tuollaista ajatusmaailmaa, ja varsinkin kun toinen ei ole edes ihannepainossa niin turha arvostella ketään. Ei minua eikä armi aavikkoa missivuosinaan. Joo, tästä muuten tuli sanaharkka.

Vierailija
15/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kukaan sanonut, kun olen aina ollut normaalipainossa. Mieheni, joka tuskasteli miten vaaka näyttää liki 130 kg, niin sanoin hänelle ihan nätisti, että eiköhän nyt aloiteta terveellisempi elämä.

Vierailija
16/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnenkipinää ja tasaista? Sinähän olet sitten psykiatrien näkökulmasta terve. Pidä nyt vain huoli ettet koskaan tule tuntemaan riemua tai suurta surua yhtään mistään ja jos tunnetkin, tee se salaa peiton alla yksin.

Vierailija
17/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremminkin toisin päin ja onneksi on tullut vähän lisää🤩

Vierailija
18/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En todellakaan katselisi ihmistä jolla on mielestään oikeus huomauttaa kenenkään vartalosta mitään negatiivista. Olen lievästi ylipainoinen ja tällainen olin jo alkaessamme seurustella, mies on aina nauttinut kropastani. Ja minä hänen, vaikka on ollut aikoja jolloin hänen painonsa putosi melkein 10kg (lihaksia kaikki).

Vierailija
19/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnenkipinää ja tasaista? Sinähän olet sitten psykiatrien näkökulmasta terve. Pidä nyt vain huoli ettet koskaan tule tuntemaan riemua tai suurta surua yhtään mistään ja jos tunnetkin, tee se salaa peiton alla yksin.

Niin. Sairauteni on kroonistunut ja elämä on tasaisen tappavan tylsää. En ole vuosikausiin oikein kunnolla iloinnut mistään. Ollut ihastunut, tai tuntenut kunnolla rakkauden ja ilon tunteita. Iloiset asiat saavat minut lähinnä tyytyväiseksi. En tiedä, tulenko koskaan olemaan onnellinen, niinkuin joskus nuorena.

Vierailija
20/78 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti olen terveempi kuin monet muut. En ole tuskainen tai kipeä. Elämä on vain tylsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme