Rosanna Kuljulla meni kuppi nurin vartalon kommentoinnista
https://www.is.fi/viihde/art-2000007620631.html
Joku oli siis todennut, että hyvältä näyttää, vaikka ei ole langanlaiha. En ymmärrä, mikä tässä on ongelma. Miksi laittaa alusvaatekuvia nettiin, jos niitä ei saa kommentoida? Tai saa jos antaa kehuja?
Kommentit (126)
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä somella pärjää ihan hyvin. Podcasteilla, lehtijutuilla yms. Ei tarvi töitä tehdä.
Mutta jos ei ole muuta substanssia kuin julkisuus, riittääkö se? Joku ex-missi ja siinä kaikki näytöt ja osaaminen?
29-vuotiaalla naisella pitäisi olla muuta kuin peruskoulu käytynä.
Meinaat, että vielä 10 vuoden päästä pystyy elättämään itsensä somessa roikkumalla? Epäilen.
Ei kai 10 vuoden päähän pysty arvioimaan, kun eihän me tiedetä millainen maailma tulee olemaan. Eihän someakaan ollut kunnolla vielä viime vuosikymmenellä. Tulee uusia asioita ja keinoja jolla julkisuudessa pystyy roikkumaan. Eiköhän Rosanna ole tienannut jo siihen mennessä tarpeeksi paljon. Ja ainahan voi muuttaa Dubaihin.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä somella pärjää ihan hyvin. Podcasteilla, lehtijutuilla yms. Ei tarvi töitä tehdä.
Mutta jos ei ole muuta substanssia kuin julkisuus, riittääkö se? Joku ex-missi ja siinä kaikki näytöt ja osaaminen?
Meinaat, että vielä 10 vuoden päästä pystyy elättämään itsensä somessa roikkumalla? Epäilen.Ei kai 10 vuoden päähän pysty arvioimaan, kun eihän me tiedetä millainen maailma tulee olemaan. Eihän someakaan ollut kunnolla vielä viime vuosikymmenellä. Tulee uusia asioita ja keinoja jolla julkisuudessa pystyy roikkumaan. Eiköhän Rosanna ole tienannut jo siihen mennessä tarpeeksi paljon. Ja ainahan voi muuttaa Dubaihin.
Tarkoitin viime vuosikymmenellä siis 2000-2009 vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän taitaa olla kovin temperamenttinen luonne tai sitten kylmän laskelmoiva. Ilmaista huomiota saa molemmissa tapauksissa iltapäivälehdessä.
Olihan ne raksamiehetkin huudellu ja vihellelly sille, kun se oli kävellyt heidän ohitseen ilman rintaliivejä. Sanoisin, että ihan tarkoituksella, kiinnittääkseen huomiota. No, tästähän Rosanna taas poltti päreensä, koska tiesi että media tarttuu hänen kommenttiinsa. Ihan kuin tässäkin uudessa tapauksessa. Kun tietää saavansa huomiota ja palstatilaa, niin ihminen toimii jo tietoisesti tuolla tavalla.
Rosannan silikonitissit ensin epäonnistui, mutta paranneltiin raksamiehille. Rosanna on kertonut, että hän on sukunsa ainoa, jolla ei ole kunnon luomurintoja.
Poiston jälkeen Kulju esitteli videolla huuliaan ja totesi olevansa tyytyväinen lopputulokseen. Jännitys osoittautui turhaksi, sillä Kuljun mukaan operaatio ei sattunut lainkaan.
– Tulin näyttämään uuden hymyni ilman täytteitä. Mun mielestä näistä tuli tosi kivat. Kiva, kun omat hampit näkyvät. Pieni mustelma tuli, mutta se ehtii lähteä, Kulju kuvaili.
– Haluan vielä mainita, että varmasti tulen täyttämään huuliani uudestaan myöhemmin, mutta nämä vanhat halusin pois, hän paljasti.
Rosanna varmaan luulee itseään paremman näköiseksi, mitä todellisuudessa on.
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti otsikossa "10 kiloa kerryttänyt" kuin olisi joku saavutus lihota 😂
Vielä muutama vuosikymmen sitten lihominen oli varakkuuden merkki. Vain köyhät ja surkeat olivat laihoja!
http://fabuliciouscc.blogspot.com/2017/05/missit-tekopyhyyden-perikuvia…
Rosanna Kulju, mistä edes alottaisin. Ihan pelottaa ja kuvottaa ajatus, että häntä on kaavailtu vetämään Miss Helsinkiä tulevaisuudessa. Tuo tekopyhyyden ja ilkimyksen perikuva. Hyi. Vähän väliä olen saanut käydä taistoa tuota naista vastaan, joka kiusaa minua somessa julkisesti esim. dissaamalla Snapchatissa sekä ottamalla osaa joukkonettikiusaamiseen jo toistamiseen Siepin postauksessa. Jouduin jopa estämään naisen numeron sekä hänet kaikista somekanavistani alkuvuodesta hänen hyökätessä henkilökohtaisesti kimppuuni ilkein viestein ja voin sanoa, että en ole koskaan tielläni kohdannut yhtä ilkeää ihmistä.
Sekään ei ole harvinaista, että kuulen kyseisen ihmisen mustamaalavan minua erityisesti uusien missikandidaattien kokoontuessa ja nimeni tullessa esille. Olen suorastaan kyllästynyt olemaan se ihminen, jolla väitetään olevan muka ongelma Rosannaa kohtaan, kun asia on ihan selkeästi toisinpäin. Ja ei, en aio olla hiljaa, kun mua kohtaan tapahtuu tällaista vääryyttä, jos joku nyt sattuu tulemaan mäkättämään siitä, että anna kiusaajien vaan olla ja ole hiljaa.
Rosanna on oikeastaan aika hyvä esimerkki sille, miksi mielestäni "misseydestä" on tullut pelkkä titteli. Eihän esim. Rosannasta ole missiksi edes alkuunkaan! Esiintyminen Martina ja Hengenpelastajat sekä Hottikset -ohjelmissa. Tarviiko edes sanoa enempää. Kansainvälisen kilpailumatkan Miss Tourism:n vaihtaminen kahdenkeskiseen lomamatkaan Martinan kanssa Välimerelle.
Itsensä pönkittäminen ylistämällä itseään ja laittamalla muita alaspäin. Tarrautuminen tiukasti kiinni Martinaan sekä Miss Helsinki-organisaatioon, kun ei ole muutakaan annettavaa tai keinoa pysyä pinnalla. Just saying. Sanoin EVS:ssä, että misseydestä on tullut kuin pelkkä titteli ja ihan omin sanoin itse todistit sanani Todeksi.
Lainaan suoraan Snapchatistäsi: "Tiedän, etten ole Helsingin kaunein, halusin tittelin". Kiitos.
Mielensäpahottaha kakkonen,säännöllisesti. Väärällä alalla jos ei kestä muutakun kehuja.
Vierailija kirjoitti:
http://fabuliciouscc.blogspot.com/2017/05/missit-tekopyhyyden-perikuvia…
Rosanna Kulju, mistä edes alottaisin. Ihan pelottaa ja kuvottaa ajatus, että häntä on kaavailtu vetämään Miss Helsinkiä tulevaisuudessa. Tuo tekopyhyyden ja ilkimyksen perikuva. Hyi. Vähän väliä olen saanut käydä taistoa tuota naista vastaan, joka kiusaa minua somessa julkisesti esim. dissaamalla Snapchatissa sekä ottamalla osaa joukkonettikiusaamiseen jo toistamiseen Siepin postauksessa. Jouduin jopa estämään naisen numeron sekä hänet kaikista somekanavistani alkuvuodesta hänen hyökätessä henkilökohtaisesti kimppuuni ilkein viestein ja voin sanoa, että en ole koskaan tielläni kohdannut yhtä ilkeää ihmistä.
Sekään ei ole harvinaista, että kuulen kyseisen ihmisen mustamaalavan minua erityisesti uusien missikandidaattien kokoontuessa ja nimeni tullessa esille. Olen suorastaan kyllästynyt olemaan se ihminen, jolla väitetään olevan muka ongelma Rosannaa kohtaan, kun asia on ihan selkeästi toisinpäin. Ja ei, en aio olla hiljaa, kun mua kohtaan tapahtuu tällaista vääryyttä, jos joku nyt sattuu tulemaan mäkättämään siitä, että anna kiusaajien vaan olla ja ole hiljaa.
Rosanna on oikeastaan aika hyvä esimerkki sille, miksi mielestäni "misseydestä" on tullut pelkkä titteli. Eihän esim. Rosannasta ole missiksi edes alkuunkaan! Esiintyminen Martina ja Hengenpelastajat sekä Hottikset -ohjelmissa. Tarviiko edes sanoa enempää. Kansainvälisen kilpailumatkan Miss Tourism:n vaihtaminen kahdenkeskiseen lomamatkaan Martinan kanssa Välimerelle.
Itsensä pönkittäminen ylistämällä itseään ja laittamalla muita alaspäin. Tarrautuminen tiukasti kiinni Martinaan sekä Miss Helsinki-organisaatioon, kun ei ole muutakaan annettavaa tai keinoa pysyä pinnalla. Just saying. Sanoin EVS:ssä, että misseydestä on tullut kuin pelkkä titteli ja ihan omin sanoin itse todistit sanani Todeksi.
Lainaan suoraan Snapchatistäsi: "Tiedän, etten ole Helsingin kaunein, halusin tittelin". Kiitos.
Vois sanoa, että niin makaa kuin petaa. Tai niin metsä vastaa kuin sinne huudetan. Nyt sitten Rosannan vuoro uhriutua ihmisten sanoista, vaikka itse on ilkeä ja haukkunut muita.
Kuulostaapa tutulta, aivan kuin Martinalla ja muilla jotka ovat kasvaneet ihmisenä. Eikä muka hetkauta, kovasti kuitenkin tuntuu hetkauttavan. :D
https://www.is.fi/viihde/art-2000000869578.html
Mollattu Miss Helsinki Rosanna avautuu blogissaan: ”Voitin syystä”
– Ihmiset teki mun voiton jälkeisestä kohusta jotenkin todella ison asian ja monet mun läheiset ja tuntemattomat on ottanut tämän asian jotenkin raskaammin ku mä itse. Tottakai mua harmittaa ja tavallaan satuttaa että ihmiset haukkuivat mua rumaksi ja transuksi ja mitä lie. MUTTA, tärkein tässä on se etten ota itteeni. Enkä puolusta itteeni. Enkä hyökkää takaisin millään tavalla. Koen että voitin syystä, olin tehnyt todella paljon töitä ja treeniä jne sen eteen.
Rosannan mielestä haukkujat saavat vastaisuudessakin vapaasti jatkaa haukkumista, sillä se ei hetkauta häntä.
– Kaikki ne ihmiset jotka mua haukkui, saa ihan rauhassa haukkua ja kertoa rumasti omia mielipiteitään. Ilmeisesti se antaa heille tyydytystä tai jotain hyvää fiilistä heidän omaan elämäänsä. Ja ei näitä ihmisiä kiinnosta mitä mulla on sanottavaa joten turha mun on mitään avautua heille. Siellä kuitenkin huutelee minkä jaksaa. Kauneus on katsojan silmissä ja rumuus haukkujan sielussa.
Rosanna kertoo kasvaneensa viimeisen vuoden aikana paljon, sillä vuosi 2014 ei ollut hänelle kovin hyvä. Hän muun muassa erosi kihlatustaan ja on sen jälkeen yrittänyt etsiä omaa suuntaansa. Se suunta tuntui naisen mukaan löytyvän Miss Helsinki -kilpailusta.
– Tässäkin asiassa oon sitä mieltä että saa olla mielipiteitä ja tiedän etten voi tyydyttää kaikkia, en voi olla kaikkien suosikki, en ole kaikkien kauneusihanne enkä myöskään ehkä millään tavalla viehättävä jonkun silmissä. Kaikesta tästä huolimatta olen omissa silmissäni omalla tavallani kaunis, positiivinen ja räikeä persoona. Mun oma minä-kuva on kunnossa ja se on kaikki mikä tarkoittaa jotain. Se, mitä näen peilistä ja kuinka tyytyväinen olen siihen ihmiseen joka tuijottaa takaisin.
Rosannaa parhaimmillaan. :D Eiku..
Ei anna kuvaa sisäisesti kauniista ihmisestä tämä Rosanna. Nyt lusikoi mitä on keitellyt.
Joka someen tarttuu, se someen hukkuu.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, että vielä 10 vuoden päästä pystyy elättämään itsensä somessa roikkumalla? Epäilen.Ei kai 10 vuoden päähän pysty arvioimaan, kun eihän me tiedetä millainen maailma tulee olemaan. Eihän someakaan ollut kunnolla vielä viime vuosikymmenellä. Tulee uusia asioita ja keinoja jolla julkisuudessa pystyy roikkumaan. Eiköhän Rosanna ole tienannut jo siihen mennessä tarpeeksi paljon. Ja ainahan voi muuttaa Dubaihin.
Kai sielläkin joku vähimmäistaso kasvoille on :D
Miksi te puolustatte vartaloiden kommentoimista? Hyi helvetti. Ei ole ok kommentoida vartaloa, varsinkaan noin typerästi "höhö pieni pyöreys ei haittaa höhöhöhö".
Varmasti tekin loukkaantuisitte, jos menisitte vaikka uimahalliin ja siellä joku mummo kommentoisi mukamas ystävällisesti "oi että, pieni pyöreys ei haittaa, jatka samaan malliin vaan!" Ottaisitteko tuon kehuna? Tuskin.
Idiootit.
Te ootte pelkkiä kiusaajia. Säälittävää. Ootte pelkkiä nollia ja sekös teitä ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sielläkin joku vähimmäistaso kasvoille on :D
Sä oot sovinisti :D
Toi kurppa olisi ruma mieheksikin, karun näköinen ilmestys vatsamakkaroineen, hyh hyh, en astuisi...
Vierailija kirjoitti:
Toi kurppa olisi ruma mieheksikin, karun näköinen ilmestys vatsamakkaroineen, hyh hyh, en astuisi...
Ajattele, että mutsis on kantanut sua sisällään 9 kuukautta. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Melkoiset vatsamakkarat siinä kyllä oli.
Asia korjaantuu sillä ettei laita mitään kuviaan internettiin, yksinkertaista.
Mikään ei ole niin typerää kun jakaa kuviaan ja sitten valittaa ja loukkaantua.
Tai tekee niin kuin Maisa, muokkaa kuviaan.
Sry vaan Rosanna, mun mielestä oot vanhan näkönen ja et niin nättikään, mut itehän näitä kuvias laitat tyrkylle.
Siks vastaat kommenteista.
Harvemmin se lihotus pysähtyy naisilla, yleensä se jatkuu pikkuhiljaa.
Ens vuonna on jo toiset 10kg lisää..