Rosanna Kuljulla meni kuppi nurin vartalon kommentoinnista
https://www.is.fi/viihde/art-2000007620631.html
Joku oli siis todennut, että hyvältä näyttää, vaikka ei ole langanlaiha. En ymmärrä, mikä tässä on ongelma. Miksi laittaa alusvaatekuvia nettiin, jos niitä ei saa kommentoida? Tai saa jos antaa kehuja?
Kommentit (126)
No onhan tuo maha just tommonen viskeraalilöllö. Ei siis mikään muinaisten maalausten hedelmällisyyden jumalatar.
Tosin mulla on ihan yhtä paha potenssiin viisi.
No hittoako laittaa puoli alastomia herukuvia nettiin? Jos olet julkisesti netissä, niin pitäisi opetella ottamaan vastaan kritiikkiä sekä paskaa niskaa. Veetään herne nenään siitä kun ei tullutkaan pelkästään "oot kaunis" "oot tosi ihana" lässynlää tekstiä. Suosittelen hänelle jättämään instagramin ja palaamaan vaikka facebookiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhea,että noita huulitäytteitä otetaan
Tulin näyttämään uuden hymyni ilman täytteitä. Mun mielestä näistä tuli tosi kivat. Kiva, kun omat hampit näkyvät. Pieni mustelma tuli, mutta se ehtii lähteä, Kulju kuvaili.
– Haluan vielä mainita, että varmasti tulen täyttämään huuliani uudestaan myöhemmin, mutta nämä vanhat halusin pois, hän paljasti.
Olin miettinyt pitkään rintaimplantteja. Kaikilla mun sukulaisilla oli kunnon rinnat, paitsi mulla. Tein tosi paljon töitä, että sain säästettyä rahaa, Kulju muisteli podcastissa.
Operaatio ei kuitenkaan onnistunut, vaan Kulju päätyi lopulta menemään uudestaan rintaoperaatioon heti seuraavana vuonna. Tuolloin leikkaus onnistui, eikä naiselle ole sittemmin tehty muita varsinaisia kauneusleikkauksia. Hän paljasti kuitenkin käyneensä muissa toimenpiteissä
– Kasvoille on tehty erilaisia hoitoja ja toimenpiteitä, mesolankoja, täytetty huulia, tehty mesoterapiaa, on täytetty silmänalusia, nostettu kulmakarvoja, täytetty poskia, laitettu botoxia, Kulju listasi.
Rosannan tavisulkonäkö korustuu vielä kauniissa ystäväpiirissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin näyttämään uuden hymyni ilman täytteitä. Mun mielestä näistä tuli tosi kivat. Kiva, kun omat hampit näkyvät. Pieni mustelma tuli, mutta se ehtii lähteä, Kulju kuvaili.
– Haluan vielä mainita, että varmasti tulen täyttämään huuliani uudestaan myöhemmin, mutta nämä vanhat halusin pois, hän paljasti.
Olin miettinyt pitkään rintaimplantteja. Kaikilla mun sukulaisilla oli kunnon rinnat, paitsi mulla. Tein tosi paljon töitä, että sain säästettyä rahaa, Kulju muisteli podcastissa.
Operaatio ei kuitenkaan onnistunut, vaan Kulju päätyi lopulta menemään uudestaan rintaoperaatioon heti seuraavana vuonna. Tuolloin leikkaus onnistui, eikä naiselle ole sittemmin tehty muita varsinaisia kauneusleikkauksia. Hän paljasti kuitenkin käyneensä muissa toimenpiteissä
– Kasvoille on tehty erilaisia hoitoja ja toimenpiteitä, mesolankoja, täytetty huulia, tehty mesoterapiaa, on täytetty silmänalusia, nostettu kulmakarvoja, täytetty poskia, laitettu botoxia, Kulju listasi.
Hän on vasta 29! Aika hurja määrä toimenpiteitä tehty noin nuorelle. Mulle plastiikkakirurgi ei suostunut laittamaan botoxia ennen kuin olin lähemmäs 40. Kuulemma vääristää omia piirteitä ja kenenkään kasvot ei ole täysin rypyttömät.
Hänen mukaansa on pyöristyttävää, että ihmiset kehtaavat kommentoida toistensa vartaloita millään tavalla.
Rosanna on muuttanut omaa ulkonäköään, eli ei ole rakastanut itseään luonnollisena.
Rosanna Kulju arvioi Instagramissa painavansa nykyisin noin 70 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen täysin sinut itseni kanssa"
Kyllä nyt Rosanna taitaa pettää itseäänkin. Onko itsetunnon kanssa ongelmia?
Taitaa olla herkkä paikka tuo paino Rosannalle. Ja kommentissahan oli totuuden siemen; ei Rosanna ole langanlaiha, vaan hänellä on pientä pyöreyttä. Eikä se ole paha asia.
Ja miksi laittaa vähäpukeisia kuvia someen, jos vartalon kommentointi häiritsee.
Samanikäiset synnyttäneet äiditkin ovat hoikempia. Mihin tuo tuhlaa elämäänsä? Itsestään miettimiseen? Oman navan ympärillä pörräämiseen? Hankkisi elämän.
Käsittämätön kilari. Uskaltaisin väittää, että enemmistö ihmisistä - varsinkin miehistä - ei niin piittaa siitä pystyyn nostetun luurangon mallisesta naisesta, jota meille mediasta ihannekuvana tyrkytetään: lonkkaluut törröttää ja jalat kuin hammastikut. Jos sitten joku rohkenee vähissä vaatteissa esiintyvän julkkiksen kuvaan kommentoimaan, että pitää enemmän juuri siitä tyypistä, jota ko. julkkiksen vartalo edustaa eli vähemmän luita ja enemmän jotain muuta, julkkis vetää siitä monen rivin kilarit.
Rosanna: kommentti ei tarkoittanut, että olisit "plus-size" tai kokoa 54. Se tarkoitti, että on hienoa nähdä julkisuudessa vartaloita, jotka miellyttävät useimpien silmää eli ei heroin chic - vaatehengari eikä bodypositiivinen plösö, vaan ihan sellainen naisen muotoinen. Todellisuudentaju on kyllä vääristynyt, jos tuollaisen kommentin saa tulkittua arvosteluksi.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo maha just tommonen viskeraalilöllö. Ei siis mikään muinaisten maalausten hedelmällisyyden jumalatar.
Tosin mulla on ihan yhtä paha potenssiin viisi.
Niin onko sulla yhtä paha vai pahempi potenssiin viisi? Jäi epäselväksi.
Nämä eivät tiedä, että monilla taviksilla on paremmat vartalot ja kauniimmat kasvot. Ilman mesolankoja. Oikeastaan säälittää, että jonkun elämän onnellisuus riippuu ihmisten valheellisista kehuista kauneudesta.
Minä en halua että ihmiset kommentoivat naamaani, joka on jo alkanut rypistymään, hiuksiani, jotka ovat jo pitkällä harmaantumassa, vatsaani, joka römpsähtää biksujen alaosan ylle ja takamustani, joka ei ole lihaksikas ja pyöreä kuten nyt on muotia.
Joten en ole laittanut nettiin paljoakaan kuvia. Minulla ei ole instragram-tiliä, fb:ssä profiilini näkyy vain kavereille jne. En voisi kuvitellakaan että mikä se tilanne olisi, jossa laittaisin binksukuvat nettiin, ja sitten kun joku kommentoisi että onpas mahassa täytetty, mutta takamuksessa ei, että lähtisin kitisemään että miksi sanot mielipiteesi minun jakeluun laittamistani kuvista.
Mutta minun ei onneksi tarvitsekaan myydä itseäni rahasta, kun on ihan päivätyö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ankeaa, että nuori nainen tekee tuollaista. Ja että ovat näitä some-tyrkkyjä, jotka sitten luovat muille nuorille somea seuraaville nuorille naisille kuvaa, että tää on tarpeen hankkia kaikenmaailman täytteitä, nostoja ja mesoja, eikä voi olla kaunis ja kelvata sellaisena kuin oikeasti on. Enkä usko että näiden toimien vaikutus on positiivinen, vaan enemmän saa ihmisen näyttämään luonnottomalta ja tyrkyltä, mikä ei vaikuta hyvin ihmissuhteissa ja esim. työnhaussa. Ehkä siellä somessa saa sitten tykkäyksiä samanhenkisiltä, en tiedä?
Miksi hän yrittää olla sitä mitä ei oikeasti ole?
Rosanna on ihan taviksen näköinen, joita prismassa tulee päivittäin vastaan. Ei tuohon lärviin huulitäytteet auta.