Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pystyisikö..

Vierailija
15.11.2020 |

Seurustelemaan tai tämä kun on vauva palsta, jopa avioitumaan ja tekemään lapsen epävarman ja alhaisen itsetunnon omaavan miehen kanssa? Oletuksena että mies olisi ok näköinen, työssäkäyvä, kohtelias, kunnollinen, siisti, liikkuva, rehellinen, savuton jne. Eli kaikin puolin ihan kelpo mies, mutta sellainen epävarmuus ja itsetunnon puute huokuu hänestä läpi vaikkei sitä itse tuo mitenkään itseään surkuttelemalla ilmi. Hänelle on ikään kuin normaalia että on astetta huonompi kuin muut, eikä itse siis edes ymmärrä että näin ei ole.

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miehen tulee olla Mies.

Vierailija
2/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältäkin. Kyllä naisen pitää olla suhteen heikkoluontoisempi ja miehen loppupeleissä se itsevarma "pomo".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täältäkin. Kyllä naisen pitää olla suhteen heikkoluontoisempi ja miehen loppupeleissä se itsevarma "pomo".

Näin se menee

mies52v

Vierailija
4/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Usein itseluottamuksen puute poikii huonoja asioita niinkuin pelkoa kumppanin menetyksestä, epäilyjä, mustasukkaisuutta yms. Haluan kumppanin jolla on rautainen itsetunto joka kestää myös huumorintajuani, joka on välillä ilkeähkökin (tasaisesti myös itseäni kohtaan, mutta itsellänikin on terve itsetunto). Onneksi minulla on juuri minulle sopiva kumppani.

Vierailija
5/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin jos sattuisin ihastumaan tuollaiseen mieheen.

Vierailija
6/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin. Koomisia tuo aiemmat kommentit...

Vierailija
7/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Olen tsempannut kahdeksan vuotta ja nyt mies alkaa olla mies. Osaa sanoa äidilleenkin vastaan.Lapsia en tosin hanki, näitä geenejä ei siirretä eteenpäin.

Vierailija
8/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, miten epävarmaan mieheen voi muka ihastua? No ehkä jos on rikas?

Vierailija
9/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolamies puvussa. Siinä kaikkien kottaraisten unelma.

Vierailija
10/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kuulostaa ongelmaiselta tapauksesta. Kannattaa hoitaa mielenterveys kuntoon ennenkuin lähtee tavoittelemaan parisuhdetta ja lisääntymistä.

Vierailija
11/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa pönkittää toisen itsetuntoa ja olla koko ajan tukena kymmenien vuosien ajan. Tuollaisesta miehestä ei ole itselle tukea, jos sitä joskus tarvitsen. Kaikki pyörii miehen ympärillä koko ajan. Minulla oli tuollainen tuttava ja jo parin tunnin näkemisen jälkeen olin ihan poikki, kun hän vei kaiken energian minusta.

Vierailija
12/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kerran deittailla tällaista tyyppiä ja hänen asenteensa oli suurinpiirtein tämä: "Ei mulla oo niin väliä. Voit sä mut jättääkin, jos haluat. Tässä oon sun hyvyytes armoilla..."

Eipä tuo flegmaattinen asenne pidemmän päälle kamalasti imarrellut eikä sytyttänyt, joten noudatin sitten herran omaa kehotusta ja jätin hänet. Sinne jäi asuntoonsa surkuttelemaan itseään, kun tuli jätetyksi. Jos olisi yhtään osoittanut omaa tahtoa suhteessa, olisi tarina todennäköisesti ollut toinen, sillä olin kyllä häneen ihastunut, juttu luisti ja pidin häntä viehättävänä ja fiksuna miehenä.

Vierailija
13/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Olen tsempannut kahdeksan vuotta ja nyt mies alkaa olla mies. Osaa sanoa äidilleenkin vastaan.Lapsia en tosin hanki, näitä geenejä ei siirretä eteenpäin.

unelmaminiä. Harmi ettet hanki lapsia. Nekin oppisivat sanomaan vastaan äidilleen

Vierailija
14/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se itsetunto tosiaan olisi ainoa ongelma niin ok, pystyisin.

Mutta useinhan miehen huono itsetunto johtaa machoiluun ja misogyniaan ja kaikenlaiseen katkeruuteen ja joko passiivisagressiiviseen ilkeyteen tai suoraan agressiiviseen käytökseen - enkä minä kyllä sellaisia lähelleni halua. Haluan mukavan ihmisen, jonka kanssa on mukavaa.

Vierailija
15/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa pönkittää toisen itsetuntoa ja olla koko ajan tukena kymmenien vuosien ajan. Tuollaisesta miehestä ei ole itselle tukea, jos sitä joskus tarvitsen. Kaikki pyörii miehen ympärillä koko ajan. Minulla oli tuollainen tuttava ja jo parin tunnin näkemisen jälkeen olin ihan poikki, kun hän vei kaiken energian minusta.

Valitettavasti juuri noin. Tuollaiset epävarmat ihmiset ovat yleensä hyvin minäminä -tyyppejä, jotka ottavat tästä ongelmastaan itsekkäästi kaiken irti ja oikein rypevät itsesäälissään ihan kaikkien muiden kustannuksella.

Löysin 20 vuotta sitten mieheni, joka oli kaikin puolin normaali ihana rakastettava mies, normaalilla itsetunnolla varustettu ihminen, joka pärjäsi ja pärjää tietenkin vieläkin elämässään ja muiden kanssa normaalisti. Enempää ei tarvita, mutta normaalius on se juttu, mikä on kaikille sopiva.

Vierailija
16/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin varmaan, itsellänikin on alhainen itsetunto.

Vierailija
17/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoa saa terapiasta. Siinä on sekin hyvä puoli että tasapainoinen ihminen vetää puoleensa tasapainoisia ja rikkinäinen ihminen rikkinäisiä. Jos löydät jonkun, on todennäköisempää että liittosi on onnellinen jos hoidatat pois pahimmat itsetunto-ongelmasi.

Vierailija
18/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin kerran deittailla tällaista tyyppiä ja hänen asenteensa oli suurinpiirtein tämä: "Ei mulla oo niin väliä. Voit sä mut jättääkin, jos haluat. Tässä oon sun hyvyytes armoilla..."

Eipä tuo flegmaattinen asenne pidemmän päälle kamalasti imarrellut eikä sytyttänyt, joten noudatin sitten herran omaa kehotusta ja jätin hänet. Sinne jäi asuntoonsa surkuttelemaan itseään, kun tuli jätetyksi. Jos olisi yhtään osoittanut omaa tahtoa suhteessa, olisi tarina todennäköisesti ollut toinen, sillä olin kyllä häneen ihastunut, juttu luisti ja pidin häntä viehättävänä ja fiksuna miehenä.

Minäkin seurustelin aikoinani miehen kanssa, joka sanoi liian usein, että löytäisin niin paljon paremmankin miehen kuin hän tai sitten hän sanoi, että ihmettelee koko ajan mitä minä oikein näen hänessä?

Aikani yritin vakuuttaa hänen olevan hyvä ja ihana, mutta sitten alkoi kyllästyttämään ja kun ties kuinka monta kertaa sitä samaa itkuvirttä kuunteli, niin lopetin koko jutun. En olisi voinut edes ajatella jälkikasvua.

Vierailija
19/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kuulostaa ihan hyvältä mieheltä. Tosin toivoisin ennen lasten hankkimista meidän koittavan löytää ratkaisun itsetunto-ongelmillemme, tai ainakin tavan kasvattaa lapsesta hyväitsetuntoinen.

Vierailija
20/138 |
16.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luolamies puvussa. Siinä kaikkien kottaraisten unelma.

Miksi ei olisi? Kumman lasten luulet säilyvän hengissä, vahvan ja päättäväisen, mutta itsensä hallitsemaan kykenevän miehen vai anteeksi että olen olemassa -miehen? Te ulisijat olette niin naurettavia. Istuuko naiset täällä tuhlaamassa elämänsä sen ruikuttamiseen miksi kaunis nainen kiinnostaa miehiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän