Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mä löydän aina heikosti seksuaalisia miehiä?

Vierailija
14.03.2014 |

Ekan aviomiehen kohdalla sen ymmärsi kun hän oli paljon mua vanhempi ja sairas mutta tämä mun toka mieheni joka on mua muutaman vuoden nuorempi, hänkin haluaa seksiä vain kerran viikossa vaikka itse haluaisin 4-5 kertaa viikossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä olet jotenkin lempeän oloinen ja ne lassukkapossukkavässykät tuntee suhun vetoa, kun olet niin turvallinen.

Vierailija
2/6 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et tuo omaa seksuaalisuutta tarpeeksi rohkeasti ja selkeästi esille suhteen alkuaikoina ja myöhemminkin? Jos aina päädyt liian vähän aktiivisten miesten kanssa suhteeseen, niin tilannehan on sama toisinpäin, heillä on liian aktiivinen nainen. Joku menee viestinnässä ristiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa. Vaikeahan näitä on etukäteen ennustaa. 

Vierailija
4/6 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viestin ei ole tarkoitus olla syyllistävä, mutta teetkö sinä 4-5 kertaa viikossa aloitteen seksiin ja onko se aloite selvä?

Toki on vaikeaa tehdä aloite jos melkein aina tulee torjutuksi. Mutta näppituntuma minulla on sellainen että naiset tekevät usein todella pahasti verhotun aloitteen. Ei nyt välttämättä tarvitse pukeutua nahkaan ja työntää majavaa miehen naamalle, mutta ei ne pelkät puhtaat sloggitkaan välttämättä kerro että nyt haluttaa.

Vierailija
5/6 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyinlaiset ihmiset vetävät tietynlaisia ihmisiä puoleensa. Peilaa omaa käytöstäsi.

Vierailija
6/6 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:54"]Ekan aviomiehen kohdalla sen ymmärsi kun hän oli paljon mua vanhempi ja sairas mutta tämä mun toka mieheni joka on mua muutaman vuoden nuorempi, hänkin haluaa seksiä vain kerran viikossa vaikka itse haluaisin 4-5 kertaa viikossa.

[/quote]

Ehkei vika vaan ole niissä miehissä, vaan siinä että itse olet huonosti pantava, luotaantyöntävä nymfi.