Jännä kun täällä taloyhtiössä törmää aina samoihin naapureihin
Ei koskaan noihin kahteenkymmeneen muuhun muttä päivittäin 3-4 tyyppiin. Ovatko he sitten eniten ulkona asunnoistaan, että heihin ei voi olla törmäämättä, niin luulen. Ehkä siitä syystä he tuntuvat kaikkein ärsyttävimmiltä, uteliailta ja omahyväisiltä juorukelloilta. Onko muilla samoin, että on tietyt tyypit naapurustossa jotka "nousee esiin"?
Kommentit (2)
Eiköhän se ole luonnollista, että ihmisillä on erilaiset prioriteetit ja elämäntilanteet. Kun olin kotona hoitovapaalla lasten kanssa, pyörin pihalla paljon enemmän kuin nyt lasten ollessa yläkouluikäisiä ja minä itse uraputkessa paahdan pitkiä työpäiviä.
Samaten eläkeläisillä tai työttömillä on enemmän aikaa, samaten ehkä puutetta puhekavereista.
Vähän ikävä asenne sinulla ap, kun tulkiset jutustelun ja ystävälliset kontaktit tuppautumiseksi ja kyyläämiseksi. Ei sinun tarvitse jäädä juttelemaan kenenkään kanssa, tervehdit ja kiirehdit eteenpäin vaan, jos olet luonteeltasi introvertti.
Aina se epätoivottu naama näkyy eniten rapussa. Kaikesta valittava ja kitisevä haahka