Oletteko koskaan harrastaneet "hauskoja viestejä" tilisiirtoa tehdessänne?
"Viime yöstä", "suojelusrahaa", tms. Tuli vaan hassu muistikuva kun opiskeluaikoina lainailtiin rahaa puolin ja toisin ja sitten aina jännityksellä luki tiliotteita, että mistä palveluista sitä on tällä kertaa maksua vastaanotettu... :D
Kommentit (66)
Kyllä, edelleen juurikin kavereiden välisissä valuutanvaihdoissa :)
Noi on niin vanhoja ja sata kertaan käytettyjä juttuja ettei edes jaksa naurattaa
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:09"]
[/quote]
Tosikko :)
Sori! Piti lainata kolmosta! t.4 :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:09"]
[/quote]
Tosikko :)
[/quote]
Kyllä ne jaksoi naurattaa, kun ne ekan kerran teininä kirjoitti.
Oikeasti saa tosiaan nauraa kun jälkeenpäin lueskelee mistä kaikesta sitä rahaa tulee kun ystäväporukka makselee vähän väliä toisilleen osuuksia yhteisistä matkoista, hotelleista, risteilyistä sun muista reissuista :)
Joskus kun kaverille lainailin ja maksoi takaisin.
Viimeksi laitoin yhdelle "onnea omaan kotiin" vaikkei varsinaisesti tupaantuliaislahja ollutkaan.
Omien tilien välisissä siirroissa lukee tylsästi vain se summa mitä siirrän tai X, kun siihen on pakko jotain laittaa.
Todellakin, hymy se on pienikin hymy :)
Ostin kaverilta yhden pussukan, maksuun laitoin viestiksi "Pussykka" :P
Joskus vippaan kaverille parikymppiä kaljaan. Maksaa kiltisti aina takaisin. Mutta laittelen viesteihin kaikkea vammasta niin kivaa kun se kuskaa niitä sossuun kun se saa toimeentulotukea. Ei se mulle kyllä koskaan ole mitään huomauttanut asiasta, lopetan jos huomauttaa. :P
En minä, mutta kaveri laittoi kerran toiselle kaverille, että "seksuaalisista palveluksista". :D
No mä oon laitellut kaikenlaista.
Broidille laitoin eilen "kiitos kun ompelit mulle uusia kestositeitä".
Nuo aloitukseen laittamani esimerkitkin nyt olikin ne käytetyimmät ja vanhimmat mitä nyt vaan äkkiseltään tuli mieleen, kiva lukea noita vähän kekseliäämpiäkin. :) Ap
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:24"]
En minä, mutta kaveri laittoi kerran toiselle kaverille, että "seksuaalisista palveluksista". :D
[/quote]
Alapeukutin vahingossa.. Mä laitan kans tällasia :D
Äiti antoi lainaksi rahaa ennakkoveroihin ja viitteeksi oli laittanut: "Verot kansan verta juo".
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:25"]Broidille laitoin eilen "kiitos kun ompelit mulle uusia kestositeitä".
[/quote]
Ja tosta näkyy vaan pieni osa
"huumevelkoihin" tai "lahjoitus pyhä karitsa-lahkon toimintaan" :D .
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:09"]
Noi on niin vanhoja ja sata kertaan käytettyjä juttuja ettei edes jaksa naurattaa
[/quote]
Voisitko kertoa minulle yhden juttusi, jota kukaan muu meistä seitsemästä miljardista ei ole kertonut? Olisi kiva kuulla se juttu, joka ei jonkun mielestä ole "vanha".
mun isä laitto mulle aina et "pano"....
Kirjanpitäjällä on hauskaa, kun luki erään toiminimen peli-illoista joista voittoja sitten kotiutettiin.
Siis kyseessä oli toiminimi, joka toimitti oman tiliotteensa, nehän oli siis yksityisnostoja, mutta tiliotetta oli hauska lukea, mistä kaikesta se tyyppi maksoikaan...