Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka itse asiassa tykkää marraskuusta?

Vierailija
15.11.2020 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin kuukausi ikinä. Pimeää ja huono sää lisäksi. Piti lähteä lomalle marraskuussa, mutta valitettavasti peruuntui tämän koronan myötä. 

Vierailija
22/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut ehditte ulkoilla valoisaan aikaan?? Minä käyn töissä arkipäivisin, eikä illalla viitsi tuonne pimeään kuraan lähteä.

Viikonloppuna ainoa mahdollisuus, jos ei vaan sada vettä. Vaikea pukeutuakin juoksulenkille, kun on melkein nollassa ja tuulee kylmästi ja on kosteaa. Mieluummin kuivaa pikku pakkasta, ja valoisuutta lumesta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut nyt kolmikymppisenä tykkäämään. Ei tarvitse potea huonoa omaatuntoa siitä että ei ole ulkona. Voi puuhastella sisällä kaikkea mihin kesällä ei ole ollut aikaa, kun on pitänyt nauttia kesästä ja ulkoilmasta. Jos haluaa kuitenkin mennä kävelylle, niin ei tarvi miettiä ollenkaan sitä miltä näyttää, kun on niin pimeää niin ihan sama mitä on päällä, kunhan on heijastin. On mukava nukkua kun ei ole kuuma kuten kesällä ja on pimeää. Sitten nykyään aika kuluu aina niin älyttömän nopeasti että marraskuukin vilahtaa ohi hetkessä. Nytkin ollaan jo yli puolen välin. Mikään aika vuodesta ei siis tunnu sellaiselta pitkäveteiseltä ja siksi ikävältä kuin lapsena. Vuodet vilahtaa ohi turhankin nopeasti.

Sama tunne tuosta ajankulusta. Lapsena, kun vaikka odotti kovasti joulua, tuntui, että jouluun on itsenäisyyspäivästäkin ikuisuus. Nykyään on semmoinen olo, että koko ajan on joulu tai kesä. Ei meinaa perässä pysyä. Sen takia ei enää harmita, että kesä on ohi, kun se taas tulee niin nopeasti, heti joulun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi