Top50 nimet- Löytyykö omasi entä lapsesi nimet?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 09:06"]
Ev.
[/quote]
Oisko se linkki tai lista mitään?
Ei löydy minun eikä lapsen nimeä. Lapsen nimi on ihan tavallinen, mutta ei yleinen. Oma nimeni on 60- ja 70- lukujen yksi yleisimmistä nimistä (mistä syystä sitä varmastikin tänä päivänä annetaan hyvin vähän)
Kolme lasta ja kenenkään nimeä ei listalta löydy. Myös minun ja mieheni nimet puuttuvat. Oma nimeni on harvinainen, mutta muilla on ihan tavalliset nimet.
Pojan (syntyi syksyllä) 1. nimi löytyy top 30 ja toinen nimi top 20.
Ei löytynyt kummankaan lapsen nimeä, vaikka eivät ole mitenkään erityisen erikoisia, vaan vanhoja perinteisiä nimiä.
2013 syntyneen tyttären kutsumanimi ja kolmas nimi löytyvät odotetusti listalta, eivät kuitenkaan läheltäkään kärkeä. Ovat klassikkoja, mutta eivät varsinaisesti trendikkäitä.
Löytyy oma etunimi ja toinen nimi. Etunimeni on sellainen, että se on suosittu vuodesta toiseen ja löytyy aina listoilta (yleisempi kyllä toisena nimenä). Toinen nimeni on sellainen, että se on viime vuosina tullut suosituksi etunimeksi, vaikka oli harvinainen silloin kun minulle annettiin nimi.
Mun toinen nimi löytyi, tytön eikä pojan nimistä mikään ei löydy, ja kyllä, meillä on kaikilla ihan tavalliset suomalaiset nimet.
Oman löytyi, miehen ja lapsen nimeä ei löytynyt.
Perheessämme on vanhempien (70-luvulla syntyneitä) lisäksi kolme lasta (04, 09, 11).
Ainoa nimi, mikä listalta löytyy on mieheni toinen nimi: Mikael.
Oma nimeni oli 70-luvulla todella harvinainen. Nykyään meitä on jo melkein 200. Oma toinen nimeni on aika tavallinen, mutta ei listalla.
Lastemme mikään nimi ei löytynyt listalta. Lapsillamme on erittäin harvinaisia, harvinaisia ja tavanomaisia nimiä, mutta ei edes nuo tavikset olleet yltäneet tähän sakkiin. Oletin, että nuorimman lapsemme toinen ja kolmas nimi olisi listalta löytynyt, mutta ei sitten siellä olletkaan.
Miehelläni on ihan tavallinen suomalainen nimi, joita on suomessa todella paljon, mutta ei ole tällä hetkellä suosituimpien joukossa. 70-luvullakin oli jo vähän menossa pois "muodista" eli suurin osa kaimoista on häntä vanhempia.
Niin missäs se lista on? Linkki olisi aina kätevä. Vaikee sanoa muuten kun en tuollaisesta llistasta ole kuullutkaan.