Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkakohteeksi Rauma vai Rooma?

Vierailija
09.02.2014 |

Kumpaa suosittelette? Kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauma ja Kylmäpihlajan majakka, ehdottomasti. Voittaa Rooman turistirysät mennen tullen.

Vierailija
2/8 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen käynyt molemmissa ja täytyy sanoa, että hämmästyttävän samanlaiset kohteet on kyseessä. Jos mut vietäis silmät sidottuna ihan kumman vain torille, voi olla etten osaisi heti sanoa kumpaan paikkaan olen joutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raumalle. En ole ikinä käynyt, voisi olla mielenkiintoinen matkakohde.

Roomassa olen käynyt kesähelteellä. Olisi ollut parempi mennä keväällä. Varokaa varkaita ja liikkukaa turvallisissa paikoissa.

Vierailija
4/8 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, halutaanko trauma vai trooma!

Vierailija
5/8 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän uutta nähtävää Raumalla on. Rooman on jokainen nähnyt miljoona kertaa kuvissa ja matkailuohjelmissa.

Vierailija
6/8 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää menisin Raumalle, koska oon kuullut että nähdä Rooma ja kuolla. Mää haluaisin elää vielä.

Vierailija
7/8 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomassa aivan älyttömästi rikollisuutta ja huijareita. Meiltä varastettiin rahat ja puhelin ja ipad. Jokaisessa turistikohteessa mafian pyörittämät afrikkalaiset myymässä "palvelujaan". Kannattaa katsoa Scam city Rome National G:n ohjelma. Kertoo paljon Roomasta ja italialaisesta. Minä menisin mielummin Raumalle, kaunista ja turvallista eikä italialaisia kusipäitä.

Tuossa pieni pätkä ohjelmasta.

Vierailija
8/8 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä provo ap! Etköhän sä itsekin tiedä, että Rauma on noista paljon parempi vaihtoehto. Hohhoijaa... Keksikää jotain parempia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme