Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin lasta kohtaan vanha isä ?

Vierailija
14.03.2014 |

En kaipaa kauniita satutarinoita kuinka oma mussukka mies tuli isäksi kuusikymppisenäkin ja se on niin pirtee ja lutunen lasten kanssa yms...

-haluaisin kuulla kokemuksia heiltä joilla on vanhempi isä, esim. miltä se tuntui kun isä oli 15-20 vuotta vanhempi kuin muut isät kentänlaidalla.  Tai kokemukseen perustuvaa tietoa heiltä, jotka ovat tällaista sivusta katselleet/kokeneet.

Itsellä tilanne se, että naisystäväni on 30 ja minä 44... rakastamme toisiamme kovasti ja hän haluaisi lapsia. Minulla on edellisestä liitosta kaksi teini-ikäistä, hän lapseton. Periaatteessa minulla ei ole mitään uutta vauvaa vastaan, mutta mielestäni on väärin lasta kohtaan kun isä on liian vanha. Ja tarkoitan nyt sitä kun lapsi on esim 15, niin minä olen 60 tai yli ....  ei kuulosta hyvältä ....

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ketjuissa aina puhutaan siitä, että vanhana ei jaksa vanhemmuutta. Se tuntuu itsestäni hassulta koska olen ollut nuoresta asti aika väsynyt, tai energiatasot vaan matalat. En usko että olisin missään iässä jaksanut olla supersuorittajavanhempi. Nyt 36-vuotiaana harkitsen viimein lasta kun vihdoin osaan ajatella, että perheitä ja vanhemmuutta on monenlaista, ei tarvitse olla tietystä muotista että olisi hyvä äiti. Mies on paljon mua vanhempi ja tuntuu välillä että hän on meistä se energisempi.

Elämästä ei voi koskaan tietää, vaikka kuinka yrittäisi varmistella kaiken, mitä tahansa voi sattua. Eroja, sairastumisia, kuolemia. Nuori vanhempi, vanha, ei toista vanhempaa ollenkaan. Ehkä se riittää että tekee parhaansa niillä eväillä mitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi