Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä selvisin hengissä, mieheni yritti tappaa minut.

Vierailija
13.03.2014 |

Mieheni yritti tappaa minut ja minä selvisin. En olisi ikinä uskonut sitä mutta minä tein sen.. Viime yönä olin jo varma että läheiseni saavat tänään suru-uutisen ja lapseni on viety sosiaalityöntekijöiden huostaan kun minä makaan elottomana tossa lattialla.. mutta minä elän ja se tuntuu aivan mahtavalta. Olen enemmän kuin kiitollinen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tapahtumaan saakka mieheni, nyt tapahtuneen jälkeen EX MIES. En halua ikinä että kukaan joutuisi tuollaista kokemaan mutta kaikista vammoista huolimatta pelottaa mitkä traumat tämä kaikki jätti lapsiini 2v&5v. Ovat siis myös miehen lapsia. He näki ja kuuli kaiken :( Isä vielä huusi että kattokaa lapset kun isi tappaa äidin!

Vierailija
22/33 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko minulla 'voimia'.. Lapset nukkuu ja aloin vaan notkua täällä ja tuli sellainen olo että mun on pakko sanoa se ääneen mitä tapahtui.. On mulla ystäviä ja sukulaisia, mutta hekin ovat aika shokissa niin en jaksa heitä enää tänään kuormittaa mun puheilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomalainen ja niin on mieskin. Luulen että mies on alkanut käyttää lääkkeitä tms viime viikot ollut todella omituinen yms...en oikein osaa sanoa miten tollaista miestä osaisi 'varoa'...

Vierailija
24/33 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan.

Vierailija
25/33 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä tilanne. Voimia sinulle ja lapsille. Toivottavasti pärjäätte?

Vierailija
26/33 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pärjätään.. Tuntuu oudolta varmaan sanoa näin mutta en koskaan ole tuntenut itseäni vahvemmaksi.. Ehkäpä tämä on jotain shokkia mutta nyt olo on ihan hyvä.. Onneksi sukulaiset tulevat viikonlopuksi mun luokse yökyläilee ja maanantaina lähden lasten kanssa toiselle paikkakunnalle hengähtämään.

Vierailija
27/33 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosissaan 'mieheni' oli varustautunut kahdella kääntöveitsellä tänne tullessaan.. toisen sain revittyä pois ja heitettyä ikkunasta ulos toisella hän heitti minua. Kun se suunnitelma ei toiminut hän repi minut hiuksista vessaan ja hakkas päätäni kaakeleihin, siitä pääsin pakoon niin hän kaatoi minut maahan ja löi nyrkillä kasvoihin ja alkoi sen jälkeen kuristaa kaksinkäsin.. En tarvitse ketään uskomaan minua, haluan vain että jos joku ketä elää tällä hetkellä väkivaltaisessa suhteessa yms ymmärtää että aina se ei pääty onnelliseen loppuun.. Mieheni siis ei ollut ennen 'väkivaltainen', tuuppimista ja henkistäväkivaltaa lukuun ottamatta.

Vierailija
28/33 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko käsitellä lasten kanssa tuon tapahtuneen? Ettei heille jää traumoja ja pelkoja. Tsemppiä ja voimia sulle ja teille!

Vierailija
29/33 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 21:53"]

Oli tapahtumaan saakka mieheni, nyt tapahtuneen jälkeen EX MIES. En halua ikinä että kukaan joutuisi tuollaista kokemaan mutta kaikista vammoista huolimatta pelottaa mitkä traumat tämä kaikki jätti lapsiini 2v&5v. Ovat siis myös miehen lapsia. He näki ja kuuli kaiken :( Isä vielä huusi että kattokaa lapset kun isi tappaa äidin!

[/quote]

Oli varmasti lapsille pelottava ja jäljet jättävä kokemus. Mutta heillä on äiti tukenaan, ja he selviävät siitä kyllä :)

Minä elin tuollaisessa kodissa koko lapsuuteni, paitsi että molemmat vanhemmat olivat myös alkoholisteja ja lääkkeiden väärinkäyttäjiä. Ja minäkin selvisin, lopulta. Hae sinulle ja lapsille kriisiapua ja neuvoja, miten asiaa kannattaisi lasten kanssa käsitellä.

Paljon voimia, ja onnea uuteen elämään :)

Vierailija
30/33 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette varmistaneet ettei mies hyökkää uudestaan kimppuun?

Vierailija
31/33 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kai olet tehnyt rikoisilmoituksen ja käynyt lääkärissä,ja sinulla on lääkärintodistus vammoistasi, onhan? Parempaa tulevaisuutta sinulle ja lapsille.

Vierailija
32/33 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa nyt jostain (mistä?) pippurisuihketta tai jotain, vastaisuuden varalle.

Vierailija
33/33 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin ap valehtelee ja asia on niin vakava että hävytöntä provoilla.