Olenko hölmö, jos viestitän miehelle vuosien takaa?
Onpa surkea otsikko, en todella tiedä miten muotoilisin asian! Tosiaan, olen kohta kolmekymppinen nainen ja tapasin nelisen vuotta sitten ulkomailla asuessani erään miehen, jonka kanssa vietettiin jonkin verran aikaa yhdessä ennen kuin muutin itse pois. Elämäntilanteeni oli sekava, joten siitä huolimatta, että meillä klikkasi aivan hullun hyvin, en tehnyt liikettä suuntaan tai toiseen (ja olin muuttamassa pois). Taisin myös sanoa yleisesti, etten voisi seurustella ulkomaalaisen kanssa, koska haluan puhua suomea... Mikä idiootti olenkaan!
Katseista pystyi kyllä lukemaan, että tässä on jotain, ja ihmeteltiinkin molemmat, miten meillä voi olla niin paljon yhteistä, vaikka kaveripohjalta alun perinkin tavattiin, ei ole mikään tindermatch. Olen ehtinyt tässä välissä olemaan muutaman vuoden pituisessa suhteessakin, mutta en ole koskaan saanut tätä miestä mielestäni. En toki tunne häntä kovin hyvin, mutta haluaisin laittaa viestin. Viimeksi olemme viestitelleet kolme vuotta sitten, mutta poistuin itse somesta pariksi vuodeksi, joten sekin jäi. Tapasimme Yhdysvalloissa, mutta mies asuu nykyisin Saksassa. Olemme kavereita Facebookissa, jossa ei toistaiseksi ole näkynyt viitteitä naisystävästä (siinä tapauksessa en edes harkitsisi). Olenko täysin typerä, jos laitan hänelle viestiä? Mitä ihmettä voin sanoa? Ehkä hän ei edes muista minua. En halua vaikuttaa epätoivoiselta, vaikka sitä taidan ollakin. Mistään tapailuista ei meinaa tulla mitään, kun vertaan kaikkia tähän mieheen.
Kommentit (25)
Parasta mitä voi tapahtua: Teistä tulee pari.
Pahinta mitä voi tapahtua: Kauniit muistosi siitä miehestä menevät piloille, kun hän ei vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Parasta mitä voi tapahtua: Teistä tulee pari.
Pahinta mitä voi tapahtua: Kauniit muistosi siitä miehestä menevät piloille, kun hän ei vastaa.
Elämäni helpottuu, jos toinen skenaario käy toteen. Tai sitten hän voisi vastata, että on naimisissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää sinua idioottina, tuon ”en voi seurustella ulkomaalaisen kanssa, kun haluan puhua suomea” -kommentin takia.
Tuskin. Oletko seurustellut ulkomaalaisen kanssa? On ihan eri asia puhua kumppanin kanssa vierasta kieltä kuin omaa äidinkieltään!
Laitoin viestiä. Sitten vaan jännäämään.
Ap
Miksi naisten on mahdotonta puhua suoraan. Tyhjänpäiväistä pälpätystä tulee jatkuvalla syötöllä, mutta sitten kun olisi jotain asiaa, sitä ei voi sanoa ääneen. Naiset ovat ehkä maailmankaikkeuden surkeimpia kommunikoijia. Kivetkin kommunikoivat paremmin keskenään.