Pelasta perheemme Super-Marjo
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:44"]
Eihän tuo Super-marjo tee itse mitään. Martta ohjaa siivousta, Tuuli Matinsalo jumppaamista. Onpa paska ohjelmaidea.
[/quote]
Ihan samaa mietin! Oisin sitä mieltä että tällainen ohjelma toimisi paremmin ilman Marjoa. Välispiikit oli kamalia ja irvistely myös. En tykännyt minäkään siitä että toi amerikkalainen katkon jälkeen / ennen katkoa tiivistelmät on tulleet nyt tännekin.
Olikohan ihan tekemällä tehty sotku? Ajattelinkin että hyvin harva avaa elämänsä sotkuja julkisesti, varsinkin kun ei ole luvassa mitään suuria palkkioita.
Ullakkohan siellä oli täynnä tavaraa, mutta kellä nyt ei olis. Ei siellä kukaan asunut. Ja kämppähän ois pitänyt tyhjentää muutenkin kun olivat (yllättäen?) muuttamassa.
Marjon teennäisyys yllätti ja se ettei sillä ollut ohjelmassa oikeastaan mitään roolia.
Duudsonit tekee vastaavaa ohjelmaa paljon paremmalla otteella!
Onko tällä SuperMarjolla silikonit? Mulla huomio kiinnittyi vaan siihen kun muija on niinku kuivan kesän orava ja silti kaksi palloa roikkuu tossa navan yläpuolella?
40: olen miettinyt samaa. Eikös briteistä ostettu muutama vuosi sitten samantapainen sarja, jossa huusholli raivattiin ja siivottiin perusteellisesti. Jo silloin mietin, että varmasti on kämppä "stailattu" sopivaksi tuotantoyhtiölle. Ja taitaa tuolla kaupallisella kanavalla pyöriä samantapaisia amerikkalaisiakin versioita romunkerääjistä ja sottapytyistä.
Miltä kanavalta ja koska tää tulee?
Mustat sukkikset kesähelteellä??? Ja martalle voisi laittaa meikkiä, pienet silmät avartuisivat ja iho saisi hehkua. Myös jonkun mallin voisi hiuksiinsa leikata. Marjo marttojen kokkauskurssille, missä oppisi tekemään ja syömään monipuolista ruokaa. Ohjelman nimeksi voi laittaa Pelastetaan Super-Marjo.
Miten se Marjo nyt pelasti tossa yhtään mitään. Se ainoastaan tuli paikalla että tää perhe kertoi itse kaikki mitä heidän pitää tehdä ja sitten he tekivät niin. Enemmän tossa muutoksessa oli nää sivuhlötkin apuna (esim just se martta-nainen ja tuuli matinsalo) Eihän se Marjo tee tossa mitään muuta kun hengailee arvostelemassa ja lopuks jakamassa palkintoja??
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:30"]
... Mutta miksi nuo lappaa kaikki aivan hyvätkin tavarat ROSKIIN?
Miten olisi kierrätys? Kirppis? o_O
[/quote]
Ymmärrän kyllä että ei tuota kaikkea kirppikselle laitettu, siinähän olisi mennyt kuukausi aikaa kun olisi jokaiseen tuotteeseen kirjoittanut 'keltainen t-paita, koko L 1e' 'DVD elokuva Liarliar 2e' jne.
Kyllähän ne oli kaksi kirppispöytää ottanutkin, eli ei ihan kaikkea roskiin heitetty.
Koti oli kyllä niinkuin räjähdyksen jäljiltä - ei siis vain saastainen, mutta myös jotenkin keskeneräinen. Jos pariskunta tosiaan asui siellä, niin täytyy olla jotenkin harvinaisen "hälläväliä"-meininki ja ajattelu. Jokaikinen huone näytti joltain keskeneräiseltä rojuvarastolta. Tavaraa oli vain kaadettu tavaran päälle.
Uudessa kodissa vanha sohva oli somistettu jollain lasten prinsessalakanalla tai pyyhkeellä. Ei ihan kaikki muumit laaksossa noilla tyypeillä.
Mä veikkaan että sinne ei oo saatu oikeita osallistujia (kuka oikeasti haluaa Marjon "pelastamaan" perheensä?) joten nyt kierrätetään tuttuja ihmisiä Nelosen vanhoista ohjelmista ja keksitään tarinat ja sotkut.
Olipa surkea ohjelma! Sisältöä ehkä 10 minuuttia josta tän "super-marjon" osa 0. Mautonta draaman luontia. Nimeksi Pelasta perheemme martat olis paljon parempi. Näyttäis martat miten kotia hoidetaan, tehdään ruokaa ja pyöritetään vaikka lapsiperhettä. Tuuli sivussa antaa kuntovinkkejä äidille/koko perheelle. Nykyinen formaatti huono.
Tää perheen äiti oli aiemmin Neljät häät suomessa ohjelmassa. Silloin jo meno vähän hutilointia.
quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 11:29"]Tää perheen äiti oli aiemmin Neljät häät suomessa ohjelmassa. Silloin jo meno vähän hutilointia.
[/quote]
No tuollaisia huusholleja on suomi täynnä, ikävä kyllä.
Ihmettelen kyllä jos on saanut luvan toimia yksityisenä pph:na tuollaisessa asunnossa. Tosin ei tainnut olla hoitolapsia kun oli puhe, että uudessä kodissa voi hoitaa paremmin työtään.
Mitä Marjoon tulee, huhuh. Sitä naaman ilveilyä ja minäolenparempi-pärskintää välispiikeissä. En ylipäätään ymmärrä miksi sen naisen nimi on ohjelman nimessä ja miksi siinä on, muuthan ne hommat hoiti, hän vain kekkuili muutamassa otoksessa haukkujen lisäksi. Ja se vaatetus, kuka menee tuollaista hommaa tekemään tuollaisissa vaatteissa? Sairaalloisen laiha jonka päällä ei kyllä mitkään vaatteet näytä kauniilta. Roikkuvat rätit luurangon päällä.
Perhe oli kyllä symppis :) Marjo pois ohjelmasta, niin sitä vois katsoa!
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 11:03"]
Ohjelma näyttää hyvin Marjon todellisen luonteen; mitään ei tee itse, mutta paljosta ottaa kunnian kuitenkin. Sama juttu sen toisen ohjelmansa kanssa, arvostelee kun päivän työssä viettäneet siemailevat kahvia katsomossa vaitonaisina mutta kotirouvalla itsellään vaan energiaa riittää...joopa joo...
[/quote]
Joo, muistan, kun "ei voinut ymmärtää", miten muut vanhemmat istuvat jäähallissa jouten, kun HÄN tekee töitä, eli näpyttelee läppäriä.
Itsekin kahden jääurheilijan äitinä seuraan harkkoja kahviosta käsin, mutta olen ainakin aidosti kiinnostunut lasteni kehittymisestä. Kuten ne muutkin vaitonaiset kahvinsiemailija-vanhemmat, jotka ovat suoraan töistä rynnänneet jäähallille.
Millä ihmeen eväillä Marjo neuvoo huusholliasioissa, kun itsensä ei tartte laittaa rikkaa ristiin kotona? Mies ja äiti hoitavat hommat ja lapset ja osan bisneksistäkin.
Kuinka pitkä Marjo on? Häpeileekö jotenkin pituuttaan, kun kulkee polvet koukussa ja selkä köyryssä? Aivan kuin hän olisi koko ajan liian matalassa huoneessa.
Kyllä siinä mun mielestäni isä syyllistettiin kaaoksesta, ihan oikeutetusti. Äitiä syyllistettiin vaan paikallaolemattomuudesta miehelle ja lapsille.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 09:40"]
Huvittavaa, että äiti syyllistettiin kodin kaaoksesta. Jos isä olisi pitkää päivää tekevä yrittäjä, ja äiti kotona, siltikin syyllistettäisiin äiti.
[/quote]
Kyllä siinä mun mielestäni isä syyllistettiin kaaoksesta, ihan oikeutetusti. Äitiä syyllistettiin vaan paikallaolemattomuudesta miehelle ja lapsille.
Oli kýllä ihan järkyttävä sotku ja muija vielä ykistyinen pph, miten kukaan on voinut jättää lapsensa tollasen lian ja paskan keskelle. YÄK.