Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta, että kukaan normaali ja järkevä mies ei IKINÄ tee aloitteita kiinnostavalle naiselle?

Vierailija
15.11.2020 |

Näin joskus jonkun "luennon" aiheesta ja siinä sanottiin että normaalit miehet eivät tee aloitteita ikinä. Ainoastaan 1% miehistä tekee, ja ne on niitä jotka yrittää ihan kaikkia naisia. Onko totta? Ja loput 99% vaan haaveilee jostain naisesta hiljaa nurkassa eikä ikinä yritä yhtään mitään. Naistenko tehtäväksi se pokaaminen jää?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen ollaan menossa. Naiset itse kertovat ettei lähestyminen ole suotavaa esim. ökerhossa, koska he ovat siellä kavereineen pitämässä hauskaa, ja he kyllä lähestyvät miestä jos hän vaikuttaa kiinnostavalta.

Vastaus kysymykseesi on siis: kyllä, kukaan järkevä mies ei tee aloitteita.

Vastaavasti torjun ne koska ovat täysin tuntemattomia.

Aivan oikein, näin tuleekin toimia.

Vierailija
42/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni, joka on erittäin sosiaalinen ja ehkä kovimpia heittäytyjiä mitä tiedän kertoi ettei uskalla lähestyä kiinnostavaa naista. Hän on lisäksi myös ihan hyvännäköinen.

Sen sijaan minut on pyytänyt treffeille henkilö, joka ei saanut illanistujaisissa sanottua muuta kuin ”terve” eikä uskaltanut katsoa minua edes silmiin.

Että kuka näistä tietää. Ei voi yleistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ystäväni, joka on erittäin sosiaalinen ja ehkä kovimpia heittäytyjiä mitä tiedän kertoi ettei uskalla lähestyä kiinnostavaa naista. Hän on lisäksi myös ihan hyvännäköinen.

Sen sijaan minut on pyytänyt treffeille henkilö, joka ei saanut illanistujaisissa sanottua muuta kuin ”terve” eikä uskaltanut katsoa minua edes silmiin.

Kai annoit pakit sille joka ei uskaltanut edes silmiin katsoa  :D  Hitto mä vihaan nynnyjä

Vierailija
44/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai annoit pakit sille joka ei uskaltanut edes silmiin katsoa  :D  Hitto mä vihaan nynnyjä

Rohkeahan hän oli eikä mikään nynny.

Vierailija
45/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeahan hän oli eikä mikään nynny.

Rohkeat uskaltaa edes katsoa silmiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi