Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta, että kukaan normaali ja järkevä mies ei IKINÄ tee aloitteita kiinnostavalle naiselle?

Vierailija
15.11.2020 |

Näin joskus jonkun "luennon" aiheesta ja siinä sanottiin että normaalit miehet eivät tee aloitteita ikinä. Ainoastaan 1% miehistä tekee, ja ne on niitä jotka yrittää ihan kaikkia naisia. Onko totta? Ja loput 99% vaan haaveilee jostain naisesta hiljaa nurkassa eikä ikinä yritä yhtään mitään. Naistenko tehtäväksi se pokaaminen jää?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on yhtään järkeä ja haluja pitää elämänsä omissa näpeissään, niin näinhän se on.

Vierailija
22/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän yleistät, mutta se 99% on varmaan aika lähellä nyt metoon jälkeen. Aika harva mies viitsii ottaa metoon riskiä. 1% pelimiehiä metoo ei häiritse, joten kyllä naisilla on edelleenkin mahdollisuus saada alotteita.

Ei sillä että minä uskoisin väittämän olevan totta, uskotko itsekään, mutta ei siis olekaan ihme että näyttäisi olevan melko paljon viehättäviä ja mukavia naisia vapaana, ja olenkin viime aikoina saanut heistä juttuseuraa helposti. Kiitos kirjainyhdistelmämiehet ja muut metoon kangistamat. 😎 Pun intended.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalille ihmiselle aloite ei ole jokin vuorta korkeampi asia, joka muistetaan vuosikausia jälkeen päin. Se on sitä, että kun kaksi ihmistä kohtaa niin toinen avaa suunsa ensimmäisenä. Yleensä sitä edeltää molemminpuolinen nonverbaalinen viestintä.

Mutta jos aloitteeksi laskee vain sen, että kysytään "lähtisitkö kanssani harrastamaan seksiä" tai "ryhtyisitkö kanssani parisuhteeseen" niin sellaiset aloitteet kieltämättä ovat harvassa ja jäävät mieleen. Kummasti itsekin olen kuitenkin parisuhteessa ja harrastanut seksiä lukemattomia kertoja ja lukuisten eri ihmisten kanssa vaikka koskaan ei ole tuollaista aloitetta tehty.

Vierailija
24/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prosenteista en tiedä, mutta itse en ole tehnyt metoon keksimisen jälkeen yhtään aloitetta, enkä tee. Tiedän että en ole ainoa. Naiset tekevät kyllä aloitteen, JOS ovat kiinnostuneita. En odota henkeä pidätellen.

Vierailija
25/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran tein aloitteen naiselle joka OIKEASTI kiinnosti. Päädyimme naimisiin ja teimme lapset. Sitten hän jätti ja rikkoi minut. Palasin entiseen kaavaan: teen aloitteita vain naisille jotka eivät kiinnosta. Näin en mene rikki, vaikka homma ei toimisikaan.

Eli teen kyllä joskus harvoin aloitteita, mutta suurin osa suhteistani alkaa silti naisen aloitteesta.

Naisen kirjoittama. Ihan selvästi

:D

Otan tuon kehuna. Ihan mies olen ja komea sellainen.

Vierailija
26/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Krisse itkupotku raivarit kohta🍼🍼🍼

Vierailija
27/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteiden tekeminen ei kannata. Monta kertaa todistanu.

Vierailija
28/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotteita tekevät miehet ympärillä buustaisivat sun itsetuntoa? Ja nyt kun niitä ei näy niin vituttaa?

Hanki elämä.

Vierailija
29/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krissellä puuttuu niin asenne ei minkään näköistä!

Vierailija
30/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri ja Anuko ne joutu konttaamaan kanssa ?

Vierailija
31/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prosenteista en tiedä, mutta itse en ole tehnyt metoon keksimisen jälkeen yhtään aloitetta, enkä tee. Tiedän että en ole ainoa. Naiset tekevät kyllä aloitteen, JOS ovat kiinnostuneita. En odota henkeä pidätellen.

Se tuntuu muuten menevän netissäkin noin, että nainen tekee kyllä aloitteen, jos on tarpeeksi kiinnostunut.

M31

Vierailija
32/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tutustua ekana parin vuoden edestä, ja siinähän vähän niinku se ongelma.

Vierailija
33/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuu muuten menevän netissäkin noin, että nainen tekee kyllä aloitteen, jos on tarpeeksi kiinnostunut.

M31

En tee juuri koskaan aloitetta vaikka olisin erittäin kiinnostunut. Kerran sain pakit ja se oli tosi noloa. 

N27

Vierailija
34/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä varmasti ole mukava enkä järkevä, enkä muuten ole aloitteitakaan tehnyt kuin umpijurrissa, aina on kuitenkin yritys onnistunut, kun on harvoin sitten yrittänyt. Selvinpäin olen sitten pohtinut miksihän homma toimi, luultavasti röyhkeyteni ansiosta, olen vain vaistonnut uhrin ja käynyt kiinni. Selvinpäin ei onnistu, paitsi netin kautta. En osaa lähestyä naisia sillä silmällä, ihan kaverina osaan kyllä keskustella, mutta siihen se sitten jääkin, kun naiset ilmeisesti odottavat sitä miehen peliliikettä, jota ei osaa/kehtaa käyttää.

Vierailija
35/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjästä tulleita naisten aloitteita olenkin torjunut tässä vaiheessa ainakin viisi.

Parin tässä vaiheessa tuntemani höpsön naisen aloitteen joutuisi jo miettimään tarkemmin. Ei sen puoleen itse yli nelikymppinen vammainen vaivoilla heilläkin kaikenlaista ongelmaa ja vaivaa ja ainakin yhderllä on varsin erilainen näkemys raha-asioissa.

Et mene ja tiedä mitä noistakin tulisi. Ei varmaan ainakaan lapsia. Muu hauska, ehkä. Ja lisää ongelmia. Oisko sen arvoista, mene ja tiedä. Siksi en olekkaan vastaillu puol-vihjailuihin joista ei tiedä onko ne sitä oikeasti vai ei.

Vierailija
36/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti tekee mutta ainakin oman kokemukseni mukaan ovat vähemmistössä. Minua on lähestynyt monikin mies ihan tosielämässä, mutta heistä suurin osa on ollut tavalla tai toisella epämääräisen oloisia. Oikeastaan vain yksi on jäänyt positiivisesti mieleen.

Vierailija
37/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ollaan menossa. Naiset itse kertovat ettei lähestyminen ole suotavaa esim. ökerhossa, koska he ovat siellä kavereineen pitämässä hauskaa, ja he kyllä lähestyvät miestä jos hän vaikuttaa kiinnostavalta.

Vastaus kysymykseesi on siis: kyllä, kukaan järkevä mies ei tee aloitteita.

Vierailija
38/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

En tee juuri koskaan aloitetta vaikka olisin erittäin kiinnostunut. Kerran sain pakit ja se oli tosi noloa. 

N27

Voih, sait pakit? Onneksi miehet eivät saa pakkeja

Vierailija
39/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis olla semmonen palvelu et tulee kotoa hakemaan. Eka tutustuis makuukammarissa ja sit vaikka menis käymään jossain.

Muuten tää homma ei etene yhtään.

Vierailija
40/45 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen ollaan menossa. Naiset itse kertovat ettei lähestyminen ole suotavaa esim. ökerhossa, koska he ovat siellä kavereineen pitämässä hauskaa, ja he kyllä lähestyvät miestä jos hän vaikuttaa kiinnostavalta.

Vastaus kysymykseesi on siis: kyllä, kukaan järkevä mies ei tee aloitteita.

Vastaavasti torjun ne koska ovat täysin tuntemattomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän