Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin paikka ja tilanne fobiasi suhteen?

Vierailija
13.03.2014 |

Mulla on paha korkeanpaikankammo ja pahinta olisi, jos joutuisin kulkemaan korkean kerrostalon portaita ja ne portaat olisivat kaiteettomat ja sellaiset avonaiset, että porraskäytävän keskiosasta näkee ylös ja alas.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään

* täysikuuta, en saa koskaan nukuttua ja hirvittää nähdä vilauskin.

* pimeää, olen aina pelännyt.

* sitä kun digitaaliseen kelloon vaihtuu lukema 00:00, en voi katsoa tulen muuten hysteeriseksi. se lukema on vain jotenkin liian lopullinen.

* peilejä/ikkunoita pimeällä. pelkään kuollakseni että näen jonkun muun katsovan takaisin..

* metsää. sekin pahin pimeällä.

..näistä voisi yhdistää: katsoisin keskellä metsää peiliin pimeässä, josta täysikuun valossa heijastuisi kellonaika 00:00. hyiii. :x

Vierailija
62/71 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään

* täysikuuta, en saa koskaan nukuttua ja hirvittää nähdä vilauskin.

* pimeää, olen aina pelännyt.

* sitä kun digitaaliseen kelloon vaihtuu lukema 00:00, en voi katsoa tulen muuten hysteeriseksi. se lukema on vain jotenkin liian lopullinen.

* peilejä/ikkunoita pimeällä. pelkään kuollakseni että näen jonkun muun katsovan takaisin..

* metsää. sekin pahin pimeällä.

..näistä voisi yhdistää: katsoisin keskellä metsää peiliin pimeässä, josta täysikuun valossa heijastuisi kellonaika 00:00. hyiii. :x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellon ne kamalat liukuportaat keskellä ei mitään on kamala kokemus korkean paikan käännökselle hyi :( pelkään aina että luiskahdan reunan yli.. Samoin sellaiset läpinäkyvät teräslattiat

Vierailija
64/71 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
65/71 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/71 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merenpohjaa en uskalla kävellä ilman crockseja. Tai missään vedessä. Sain kerran jonkun terävän esineen jalkaani kahlatessa ja verta vain purppusi. Ja pelkään isoja kaloja myös

Vierailija
67/71 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kaupassa tai asioilla käyminen. Tuntuu, että kaikki tuijottavat, sydän jyskyttää ja pää menee sekaisin jännityksestä. Olen itsestäni aina hyvin ylpeä kun olen käynyt kaupassa yksin! Useimmiten en kyllä vain mene. Olin puoli vuotta lähes vuodepotilaana sairaslomalla ja tämän jälkeen tämä ihme touhu on alkanut..

Vierailija
68/71 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahtaan- ja suljetunpaikankammo yhdistettynä hämähäkkikammoon.. hyi jos joutuisi sidottuna komeroon joka kuhisee hämähäkkejä.

Vierailija
69/71 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään suljettuja kuumia paikkoja. Pahin tilanne olisi mannertenvälinen lento, kun lentokoneen ilmastointi hajoaisi ja matkaa olisi edessä vielä yli 10 tuntia. Ja vaikka siellä korkeuksissa on kylmä, on mahdollista että ilmastointi puhaltaa tulikuumaa ilmaa, johon ei saada sekoitettua kylmää ulkoilmaa, ja matkustamossa on helle. Hrr.

Ne lyhyehköt hetketkin, kun kone laskeutuu/nousee, eikä ilmastointi puhalla kylmää, ovat ihan järkyttäviä, etenkin jos joudutaan odottamaan pitkään lähtölupaa, bussikuljetusta tms. Kesällä Suomessa ajan mieluummin rämällä Jopolla 50 km kuin menen bussilla tai junalla, jonka tiedän olevan ilmastoimaton (en omista autoa tai korttia). Olen myös kerran jättänyt 60 euron junalipun käyttämättä, kun ilmastointi oli epäkunnossa. Suuri raha köyhälle opiskelijalle, mutta pieni hinta, ettei tule hulluksi...

Vierailija
70/71 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ampiaisia. Pahin tilanne olisi varmaan lauma vihaisia ampiaisia tilassa, josta en pääsisi pois.

Vierailija
71/71 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän uimisesta, mutta pelkään kaikkea sitä mitä pohjassa on. Sukeltaminen liian syvälle olisi kauheaa, samoin pelkään että jään kiinni johonkin oksaan uidessa.

Ja autohan voi syöksyä sillalta alas. Tämän olen monta kertaa käynyt läpi että mitä silloin tulisi tehdä.

Hyi. Lapsena käytiin uimassa lammessa jossa oli liejupohja. Jalkapohjat osuivat ties mihin röpöläisiin, teräviin yms. juttuihin eikä nähnyt mitä siellä oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme