Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä, olenko onnellinen,,

Vierailija
13.03.2014 |

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä reilu vuosi. Hän muutti luokseni 2kk sitten. Ennen muuttoa olin niin onnellinen, kaipaisin häntä jatkuvasti( nähtiin vain viikonloppuisin). Nyt tuntuu, että tämä on yhtä alamäkeä. Mies on kireä, väsynyt, makaa sohvalla, riitaa on usein( ihan mitättömistä). Mä halusisin paljon huomiota, läheisyyttä, nauramista. Tuntuu, että mikään ei ole enää niin kivaa. Puheluihinkaan se ei päivällä ehdi vastata enää. Eikä viesteihin. Halaa, kun pyydän tai teen aloitteen. Mua ahdistaa. Odotan kauhulla iltaa, tuleeko riitaa.

En tiedä, mitä pitäisi tehdä. Olen pettynyt ja surullinen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on.

Vierailija
2/8 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta erilleen. Eihän siinä muu auta. Jos parisuhteenne toimii, kun asutte erillään.Tai sitten jatkat omaa elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on toiselta paikkakunnalta, muuttaisi takaisin sinne tietenkin, jos muuttaisimme erillemme. En usko, että suhde voisi jatkua niin. En haluaisi luovuttaa heti. Välitän ja rakastan, mutta tuntuu, ettei se riitä. Hänen mielestään kaikki on hyvin. ap

Vierailija
4/8 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastamaan. Tapaa ystäviäsi. Ole normaali itsesi. Mies ei ole koko elämäsi. Sinä et ole hänen koko elämä.

Vierailija
5/8 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan ja tapaan ystäviäni, mulla on oma elämä. Olen normaali itseni. ap

Vierailija
6/8 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tuo on ihan normaali alkushokki yhdessä asumiseen. Ei siitä kannata mitään isompia johtopäätöksiä tehdä että se tulee noin huonoa aina olemaan. 

Itse olin ihan helvetin vaikea puolisen vuotta yhteenmuuton jälkeen, kun otti niin koville tottua siihen. Olin asunut 38-vuotiaaksi aina yksin, tottunut omaan tilaani ja omiin rutiineihin, sitten piti sopeutua toisen ääniin, hajuihin, tapoihin jne omassa asunnossaan... Mutta sopeuduin lopulta kyllä :)

Vierailija
7/8 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää viikkojärjestys? maanantaisin kullan kainalossa ja tiistaisin väsyneenä sohvalla ;)

Mä halusin kans hetken läheisyyttä, kun tuntu, et oltiin oltu jossain kaukana tosistaan, ja sanoin miehelle, et nyt kuule, se on semmonen homma, et haluan halia!

Se pisti kahdeksi viikoksi omat hommat syrjään ja röhnäs mun kanssa sohvalla, ja nyt olen koettanut kauniisti vinkata, et jos se tarttis vähän omaakin aikaa ;D

Vierailija
8/8 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen itsekin positiivisina hetkinä, että tämä on alkua ja sopeutumisvaikeutta. Huonoina hetkinä tekee mieli luovuttaa. Kaipaan sitä entistä ihanuutta, kun koko viikonloppu nyhjättiin vierekkäin iloisina ja kikateltiin. Mies tuli aina halaten vastaan ja pussaili joka välissä. Nyt sille saa sanoa, että voiskos joskus. Ihan älyttömistä asioista tulee riitaa. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä