Mies ei käy koskaan luonani.
Onko teistä kohtuutonta jos suutun miesystävälleni siitä että hän ei koskaan käy minun luonani kylässä?
Ollaan seurusteltu kohta vuoden ja minä olen se joka käy hänen luonaan. Muuten meillä menee ihan hyvin mutta aina kun kutsun hänet luokseni niin on jokin selitys valmiina miksi ei pääse. Eli siis koko seurustelun aikana hän on käynyt tasan kerran ja silloinkin oli tasan vartin.
Kommentit (44)
Moni mies haluaa pitää kontrollin itsellään. Toisen kodissa se ei ole niin helppoa.
Jos ei osaa olla siellä "kuin kotonaan" eikä jaksa opetella? Mulla taas naisystävä ei meinaa millään lähteä pois mun asunnosta ja välillä tuskastuttaa kutsua sitä kun tietää että ei osaa vierailla lyhyesti ja toisaalta ei osaa olla kuin kotonaan eli istuu sohvannurkassa passiivisesti ja odottaa huomiota. Sitten on kavereita jotka on heti kuin kotonaan ja sillain se onkin kaikkein kivointa. Persoonasta kiinni miten ottaa tilan haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko asuntosi siisti?
Omasta mielestäni on. Imuroin päivittäin. Muutenkin tykkään että tavarat on järjestyksessä. En silti ole mikään siisteysfriikki.
Ap- imuroi päivittäin
- ei ole siisteysfriikki
Valitse toinen.
Jaa, se olikin kissakoti. No sitten.
Kissat on ihan totaalinen turn-off ja lemmikit muutenkin. Nyt tapailen naista, jolla on ei allergisoiva koira ja se menee joten kuten. Nainen on kiva, koirasta en välitä. En ymmärrä naisten hinkua hankkia kotieläimiä.
Meillä oli syynä vain miehen laiskuus. Myöhemmin selvisi, ettei jaksanut panostaa minuun millään tavalla. Olin vain kiva pikkuinen nukke, joka ilmestyi sohvannurkkaan. Sinne olisi pitänyt kuulemma jäädä pysyvästikin, mutta mihinkään en olisi saanut koskea enkä omia tavaroitani ottaa mukaan.
Siisteydestä ei todellakaan ollut kyse. Miehen oma koti oli hirveä läävä.